Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Naprawy
Idź do strony 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Pią 19:11, 08 Lut 2008    Temat postu: Naprawy

Nikt nie poruszył jeszcze tematu naprawy Ol49-111. Ponoć miały być info na bieżąco a skończyło sie na jednym zdjęciu i krótkiej relacji...czy ktos może wie coś więcej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej T.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Sob 19:30, 09 Lut 2008    Temat postu: Re: Naprawy

spike232323 napisał:
Nikt nie poruszył jeszcze tematu naprawy Ol49-111. Ponoć miały być info na bieżąco a skończyło sie na jednym zdjęciu i krótkiej relacji...czy ktos może wie coś więcej.

A gdzie miała być ta relacja, że tak zaczepnie spytam?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 23:15, 09 Lut 2008    Temat postu:

spike232323 - pytał zapewne o niżej podany cytat:

"To niecodzienne wydarzenie będziemy na bieżąco relacjonować na naszej stronie."

Andrzej T czy wiesz z jakiej strony pochodzi ten cytat?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej T.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Nie 2:49, 10 Lut 2008    Temat postu:

DoT napisał:
spike232323 - pytał zapewne o niżej podany cytat:

"To niecodzienne wydarzenie będziemy na bieżąco relacjonować na naszej stronie."

Andrzej T czy wiesz z jakiej strony pochodzi ten cytat?

Oczywiście, że wiem. Ze strony LSSK rzecz jasna Very Happy Cieszę się, że zagląda na nią regularnie tyle osób. Koło południa powinna być aktualizacja (a jest co wrzucać - zaręczam). Zapraszam więc niebawem na [link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepa_Rider25




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotów\Poznań

PostWysłany: Pon 17:55, 11 Lut 2008    Temat postu:

Cytat:
Rozpoczęła się naprawa główna wolsztyńskiej Pt47-65.

Parowóz stoi obecnie na podnośnikach na stanowisku naprawczym nr 13. Zdemontowane elementy układu jezdnego i napędowego parowozu poddane zostaną regeneracji. Przetoczono już profil zestawów kołowych napędnych.

Z kotła wyciągnięto elementy przegrzewacza. Trwa demontaż rur ogniowych. Ze skrzyni ogniowej usunięte zostały stare cegły szamotowe.

Regeneracji poddane zostaną wszystkie elementy układu hamulcowego tj. klocki hamulcowe, sprężarka, zbiorniki ciśnieniowe poddane zostaną próbie szczelności.

Pt47-65 przyjechała do Gniezna 17 października 2006 roku. Ostatnią naprawę główną parowozu wykonano w 2003 roku, jednak 2 lipca 2005 roku Pt47-65 została odstawiona i od tego czasu - najpierw w Wolsztynie, a później w Gnieźnie - oczekiwała decyzji o rozpoczęciu naprawy.


Very HappyVery Happy wie ktoś cos wiecej?? Może jakiś fotki??
Fajnie by było widziec 112 i 65 rownoczesnie pod parą. Niech tez troche odciążą Olki Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaRally2




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:30, 11 Lut 2008    Temat postu:

czy Pety moga juz jezdzic po wiadukcie kolo Lubonia?(to chyba ten jest w zlym stanie)
informacja oczywiscie bardzo miła Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KubaRally2 dnia Pon 18:31, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
taboret1




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:03, 11 Lut 2008    Temat postu:

KubaRally2 napisał:
czy Pety moga juz jezdzic po wiadukcie kolo Lubonia?(to chyba ten jest w zlym stanie)
informacja oczywiscie bardzo miła Very Happy

Niestety nie mogą. Most ten jest warunkowo dopuszczony do ruchu. Jest w na tyle złym stanie, że za jakiś czas ruch na nim może zostać zamknięty. Tak napisano w jednej z gazet.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 10:35, 12 Lut 2008    Temat postu:

taboret1 napisał:
KubaRally2 napisał:
czy Pety moga juz jezdzic po wiadukcie kolo Lubonia?(to chyba ten jest w zlym stanie)
informacja oczywiscie bardzo miła Very Happy

Niestety nie mogą. Most ten jest warunkowo dopuszczony do ruchu. Jest w na tyle złym stanie, że za jakiś czas ruch na nim może zostać zamknięty. Tak napisano w jednej z gazet.


i pisano też, że za niedługo zacznie się jego remont.....
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaRally2




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:54, 12 Lut 2008    Temat postu:

niech mnie nikt zle nie zrozumie,ale czy 2 Peta w tej sytuacji ma sens?moze lepiej byloby pomyslec o jakims innym parowozie z mniejszym naciskiem na oś (chyba to jest powod zakazu?)...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KubaRally2 dnia Wto 12:55, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Wto 19:18, 12 Lut 2008    Temat postu:

Co do mojego pytania, to trafnie na nie odpowiedział DoT, skoro ktos sie zobowiązuje to powienien sie z tego wywiązać a tym bardziej w sytuacji gdy nasze forum nie działało. Ale OK już relacja jest i to naprawde ciekawa.
Co do Pt47-65 to zastanawia mnie to bardzo, że podjęto się remontu, nie żebym miał coś przeciwko ale skoro -112 nie jeździ właśnie ponoć z powodu wiaduktu w Luboniu no i jakiś niewyjaśnionych przyczyn, sprawny parowóz od ostatniej parady wykonał raptem kilka kursów, to skąd chęć przywrócenia drugiej petki.
Może ktoś wie coś więcej. Na spotkaniu kolejarzy w rest Kaukaska obiecywano powrót Tki3-87, a tu -65???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:28, 12 Lut 2008    Temat postu:

spike232323 napisał:

Co do Pt47-65 to zastanawia mnie to bardzo, że podjęto się remontu, nie żebym miał coś przeciwko ale skoro -112 nie jeździ właśnie ponoć z powodu wiaduktu w Luboniu no i jakiś niewyjaśnionych przyczyn, sprawny parowóz od ostatniej parady wykonał raptem kilka kursów, to skąd chęć przywrócenia drugiej petki.


Ostatni raz widziałem Pt47-112 w ruchu pod koniec czerwca 2007 - tego dnia prowadził specjalnie zamówiony pociąg towarowy, a tak naprawdę zdawkę w kierunku Zbąszynka. Widok był bardzo smutny - parowóz mocno przeciekał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Wto 19:52, 12 Lut 2008    Temat postu:

Teraz stoi smutnie w szopie a tender za zasiekami węglwymi...beznadzieja...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silgrin4D




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:33, 13 Lut 2008    Temat postu:

elektryk napisał:
spike232323 napisał:

Co do Pt47-65 to zastanawia mnie to bardzo, że podjęto się remontu, nie żebym miał coś przeciwko ale skoro -112 nie jeździ właśnie ponoć z powodu wiaduktu w Luboniu no i jakiś niewyjaśnionych przyczyn, sprawny parowóz od ostatniej parady wykonał raptem kilka kursów, to skąd chęć przywrócenia drugiej petki.


Ostatni raz widziałem Pt47-112 w ruchu pod koniec czerwca 2007 - tego dnia prowadził specjalnie zamówiony pociąg towarowy, a tak naprawdę zdawkę w kierunku Zbąszynka. Widok był bardzo smutny - parowóz mocno przeciekał.


Na DTP 07 lało się z niego jak z dziurawego garnka. Wtedy na forum zjechali(ście Evil or Very Mad ) mnie, że to normalne. Poza tym 112 bywa oskarżana o bycie nieruchawą, chyba od lat ma jakąś niewykrywaną usterkę... Może po prostu wolą odpicować inną petuchę, niż męczyć się z tą? Poza tym to nie ona przypadkiem zapaliła się w zeszłym roku, tuż po "remoncie"?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Silgrin4D dnia Śro 11:35, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepa_Rider25




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotów\Poznań

PostWysłany: Śro 12:49, 13 Lut 2008    Temat postu:

Zgadza sie. Z tego co pamietam to zapaliła sie jadąc z Wrocławia na 100 leciu. Prawy cylinder nie dostał smarowania i sie zapalił. Z tego co słyszałem i widzialem za fotkach to trwało to dosc długo, bo dopiero w czwartym wagonie znalezli jakąś starą gaśnice. Ciekawe jak to całe zdarzenie wpłyneło na szczelnośc cylindra??

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Śro 13:21, 13 Lut 2008    Temat postu:

Jeśli już mowa o naprawach to może ma ktoś informacje dotyczące innych parowozów w naprawie ? Mam na myśli szczególnie TKp 5 i Ol49-59.
W tym miejscu ukłon w stronę Tomka Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szepol dnia Śro 13:21, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 1 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin