Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Parowozjada 2008
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Chabówka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borat




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kazachstan

PostWysłany: Pon 21:15, 22 Wrz 2008    Temat postu:

Kurna! Fachowiec pełną gębą! To może wodzu zatrudnisz się w PKP i rozwiążesz przed zaoraniem cyrku wszelakie problemy trapiące skanseny PKP? Zaraz znowu zaczniesz się mądrzyć pisząc jakiś mini elaborat i próbując mnie ośmieszyć? Proszę bardzo, przeczytam z uśmiechem, bo to forum wywołuje tylko uśmiech na mej twarzy, nic więcej.

Szepol napisał:
Jak narazie siedź cicho i czytaj.

Hehehe, dobre! Very Happy Widzisz panie mądraliński. Kolejna wypowiedz, którą jesteś w stanie wyskrobać w sieci. Bo śmiem powątpiewać byś mi to powiedział prosto w twarz.Ekspert Szepol każe siedzieć cicho i czytać hahaha! Się uśmiałem! Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Borat dnia Pon 21:16, 22 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon 22:03, 22 Wrz 2008    Temat postu:

Jeśli Ty chcesz ośmieszać wszystkich wokół to droga wolna. W końcu tak traktujesz to forum, jednak nie wiem w takim wypadku po co tu wchodzisz.

Jeżeli chcesz konfrontacji twarzą w twarz to nie ukrywaj się za nickiem, ja nie widzę problemu. Aż strach się bać Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szepol dnia Pon 22:07, 22 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doctor




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 22:39, 22 Wrz 2008    Temat postu:

Szepol napisał:
Spoko, spoko. Historia lubi się powtarzać. Aby sztucznie utrzymywać Wolsztyn wchłonięto już Choszczno


Szepol, a możesz mi wyjaśnić w jaki sposób Choszczno przyczyniło się do utrzymania (sztucznego, rzecz jasna) ruchu w Wolsztynie? Bo ztcw to wszystkie tamtejsze eksponaty zasiliły szeregi zimnych maszyn w WL. No, może paroma częściami z Pt47-106... Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon 22:55, 22 Wrz 2008    Temat postu:

Doctor napisał:
Szepol, a możesz mi wyjaśnić w jaki sposób Choszczno przyczyniło się do utrzymania (sztucznego, rzecz jasna) ruchu w Wolsztynie?


No pewnie. O Ol49-99 to już nikt nie pamięta?Wink Z Choszczna nie przyjechały do WL czasem żadne wagony?

Co do przymiotnika "sztucznego" to czy uważasz Doctorze że jest inaczej?

Te pare części, zabranych z parowozów z ex Skansenu w Choszcznie powoli stają się na wagę złota.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szepol dnia Pon 23:25, 22 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doctor




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 9:32, 23 Wrz 2008    Temat postu:

Co do oelki to racja, dyskusyjna jest jedynie sztuczność tego rozwiązania (dużo zależy od tego jak definiuujemy sztuczność Wink). A wagony? Długo nie pojeździły, teraz stoją w Poznaniu i cargulom nie chce się przy nich nic robić. A szkoda, bo moglibyśmy mieć skład nie gorszy od tego z Chabówki...

A jeśli chodzi o części, to ostatnio jest jakby nieco lepiej pod tym względem - jest nacisk na robienie nowych części: np tłok do Ok22, drzwi dymnicy do którejś z oelek...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monomach




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 13:45, 23 Wrz 2008    Temat postu:

Monomach napisał:
Chłopie, to jest parowóz przemysłowy typu "Ferrum", o prędkości maksymalnej góra 45 km/h. raczej planowce odpadają.


Borat napisał:

"W Anglii prowadzą takie parowoziki pociągi turystyczne i wszyscy są z tego powodu szczęśliwi pomimo tego, że nigdy te parowozy tam nawet nie jeździły nie mówiąc o ciąganiu czegokolwiek. Za to tutaj, wielki płacz jak zwykle. Prędkość maksymalna to prędkość maksymalna, a nie góra coś."

Słuchaj Borat, o jakim płaczu piszesz? Czytaj ze zrozumieniem i nie trolluj. Ja stwierdziłem fakty, a nie rozpaczałem nad ewentualnym pomysłem puszczenia TKh w planie.

Monomach napisał:
Z informacji, które posiadam pociągi retro są rozważane, ale głównie jako składy manewrowe, czyli składy z wagonami towarowymi. Zgodnie z realiami historycznymi maszyna ta nie była używana nigdy do ciągnięcia składów osobowych.


Borat napisał:

"Skąd ta pewność? Jesteś jej właścicielem?"[/quote]

I znowu czytanie ze zrozumieniem idzie w p... . Nie napisałem, że mam pewność, lecz z informacji które posiadam. TKh przez całe swoje "życie" pracował na Hutach, najpierw w Hucie im. Lenina, potem w Hucie "Florian". Ciągnął wagony z rudą, składy z surówką, odstawiał gotowe produkty na bocznicę zakładową. Żadnych ekspresów po hucie nie ciągał.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Monomach dnia Wto 13:46, 23 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tp4




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)

PostWysłany: Wto 20:25, 23 Wrz 2008    Temat postu:

Co do ryflaków stojących w Poznaniu to ich stan nie jest najlepszy (Brak ,,rękawów" czy pozbijane szyby). jedyne pozostały na nich po Choszcznowskim skansenie ozdobne tabliczki ,,Skansen Choszczno". Większość (chyba 3) jest jednak przypisana stacji Wolsztyn.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinsemek




Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 21:21, 23 Wrz 2008    Temat postu:

A gdzie one stoją ? Gdzies w pobliżu szopy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tp4




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)

PostWysłany: Wto 21:31, 23 Wrz 2008    Temat postu:

W ,,długiej" szopie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz G.




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Wto 22:34, 23 Wrz 2008    Temat postu:

A będą w przyszłości naprawiane? Mi osobiście bardzo brakuje wagonów retro z prawdziwego zdarzenia w Wolsztynie, co z tego że jest te pięć bolków skoro nie można nawet z nich zestawić w miarę długiego składu retro na pociągi specjalne jeżdżące w okolicach Parady. Widziałem również różnicę w utrzymaniu wagonów retro pomiędzy Chabówką a Wolsztynem, gdy wagony były wymieszane , tak, aby zestawić z nich składy z jednego typu wagonów podczas tegorocznej Parowozjady. Bolki z Chabówki nie grzeszyły ładną oliwkową farbą, natomiast te z Wolsztyna miały skorodowane dachy i odpadającą farbę ze ścian bocznych.
Gdyby udało się wreszcie uruchomić wolsztyńskie ryflaki, można by podczas Parady czy Parowozjady zestawiać dłuższe historyczne składy. Trzymam kciuki za ich naprawę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doctor




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 8:19, 24 Wrz 2008    Temat postu:

To nie trzymaj kciuków tylko uderzaj do Cargo i przekonaj ich coby się za to zabrali...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej T.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 10:54, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Tp4 napisał:
Co do ryflaków stojących w Poznaniu to ich stan nie jest najlepszy (Brak ,,rękawów" czy pozbijane szyby). jedyne pozostały na nich po Choszcznowskim skansenie ozdobne tabliczki ,,Skansen Choszczno". Większość (chyba 3) jest jednak przypisana stacji Wolsztyn.
pozdrawiam

Kolego... Nie widziałeś chyba wagonów w "nie najlepszym stanie"! Brak rękawów i kilku szyb to pikuś.
A co do przynależności to wszystkie są na stanie CM Poznań. Z Choszczna pochodzą dwa trawiastozielone, pozostałe dwa są były w Wolsztynie troszeczkę wcześniej.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert77




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 10:28, 01 Paź 2008    Temat postu:

Z moich informacji wynika, że poznańskie ryflaki będą remontowane - nie wiadomo tylko kiedy...

Wagony z Wolsztyna stoją odstawione, ponieważ skończyła im się ważność rewizji i czekają na przedłużenie rewizji i przegląd techniczny.
Jest jeden problem. Rewidenci z Cargo przeszli do IC w ramach przemian na kolei. Nie wiadomo kiedy zostanie "klepnięta" rewizja wszystkich wagonów.

Co do kwestii malowania wagonów to od czasu do czasu przydałby im się lifting. Tylko to kosztuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Chabówka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Strona 9 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin