Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Amatorskie Pośpiechy na polskich liniach ??
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 17:14, 20 Lip 2008    Temat postu:

Angielscy turyści, którzy są sędziwymi osobami z mocnymi okularami prowadzą składy. nam brakuje osób do prowadzenia składu. Wiele jest eliminowanych przez wzrok. Przecież po to są okulary by korygować wzrok i być funkcjonalną osobą. Biorąc rozumowanie na kolei samochodem część społeczeństwa nie powinna jeździć.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Nie 23:15, 20 Lip 2008    Temat postu:

Marek piszesz: Ja osobiście jestem i zawsze byłem pełen uznania dla działalności The Wolsztyn Experience(..), jednocześnie niepochwalasz prowadzenia składu przez emerytów z Anglii. Przecież w ten sposób WE działa od lat, tyle że oni prowadzą parowozy na linii WL-Poznań, jaka różnica że ryzykują życie pasażerów tu czy tam...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek Z.




Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 16:02, 21 Lip 2008    Temat postu:

Nie tak: nie dosłownie w czambuł nie pochwalam - ale nie wiem na pewno, czy każdy taki turysta ma odpowiednie ważne uprawnienia. Powinno się powiedzieć jasno, jak z tym jest. Jeżeli WE czarno na białym powie (lub napisze) a PKP potwierdzi, że każdy turysta brytyjski, który podejmuje się prowadzić pociągi (nie lokomotywy luzem) posiada na to ważne uprawnienia - wówczas złamanego słowa przeciw temu nie powiem. Dotąd jednak sprawa budzi mój niepokój (nie potępienie!)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 5:37, 22 Lip 2008    Temat postu:

A ja wam dobrze radzę. Ani to wasza sprawa ani interes. Zrobicie wkoło tego afere, bo forum jak już dawno się okazało czytają również władze PKP i będzie niepotrzebny smród. Dla prostego MK niech te parowozy jeżdzą i już. A jak któryś z mechaników na moment puści Anglika za przepustnice - jego sprawa i jego odpowiedzialność. Wystarczy.
Co do braku maszynistów - wiem coś o tym. Dam Wam prosty przykład.

Koleje Mazowieckie zaproponowały mi pracę. Jako że mam uprawnienia pomocnika na elektrowóz, chcą przeszkolić i wrzucić na maszyniste EZT. Na początek rzucili 3000 zł netto!!!

Byłem na rozmowie w Cargo w Poznaniu. Miałem iść do Wolsztyna. Ale naprawdę uwierzcie że za niecałe 1400 zł babrać sie na kopciuchu... pomimo mojej całej miłości do tych maszyn, chyba dziękuję.

I jak ma którykolwiek z maszynistów innej trakcji robić uprawnienia na parowóz? Po co? Dopóki nie zmieni sie polityka finansowa Cargo dopóty tam nie będzie miał kto jeździć. Niestety ... Sad


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek Z.




Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Wto 14:06, 22 Lip 2008    Temat postu:

AXEL napisał:
A ja wam dobrze radzę. Ani to wasza sprawa ani interes. Zrobicie wkoło tego afere, bo forum jak już dawno się okazało czytają również władze PKP i będzie niepotrzebny smród. Dla prostego MK niech te parowozy jeżdzą i już. A jak któryś z mechaników na moment puści Anglika za przepustnice - jego sprawa i jego odpowiedzialność. Wystarczy.

Co prawda, to prawda. Sam na innym wątku pisałem o dyskrecji i "nie trąbieniu przed sobą" (wprawdzie dotyczyło to innego problemu), tym niemniej lepiej byłoby, gdyby była pewność, że nikt niepowołany nie bawi się w maszynistę na pociągach pasażerskich. Ale OK - ufam i wierzę w odpowiedzialność WE i PKP, więc swój udział w tej dyskusji zamykam.

AXEL napisał:
I jak ma którykolwiek z maszynistów innej trakcji robić uprawnienia na parowóz? Po co? Dopóki nie zmieni sie polityka finansowa Cargo dopóty tam nie będzie miał kto jeździć. Niestety ... Sad

A na to my nie mamy wpływu, więc szkoda zdrowia, czasu i prądu na dalsze nasze rozważania w tym temacie. Zajmijmy się "pracą organiczną" w naszych szopach. Jak to Ariel powiedział?.... Aha: hej, do szopy, Mikole!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mpmazurek




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków

PostWysłany: Śro 20:16, 23 Lip 2008    Temat postu:

AXEL napisał:
A ja wam dobrze radzę. Ani to wasza sprawa ani interes.


Zgadza się, powinien zainteresować się tym Urząd Dozoru Technicznego a nie my. Nie widzę jednak nic złego w wyrażaniu zaniepokojenia. Obawiam się, że dzikie jazdy pogarszają stan techniczny parowozów...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Śro 21:00, 23 Lip 2008    Temat postu:

mpmazurek napisał:

Zgadza się, powinien zainteresować się tym Urząd Dozoru Technicznego a nie my.

Chyba raczej Urząd Transportu Kolejowego, ewentualnie Transportowy Dozór Techniczny...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borat




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kazachstan

PostWysłany: Śro 21:32, 23 Lip 2008    Temat postu:

mpmazurek napisał:
Obawiam się, że dzikie jazdy pogarszają stan techniczny parowozów...

Znowu, ktoś nie ma pojęcia na dany temat, a mądruje...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 21:41, 23 Lip 2008    Temat postu:

Brak mi słów. Naślij kolego Miłoszu UTK na Wolsztyn niech to zamkną w pi... i będzie spokój nie? Weź sie 100 razy zastanów zanim podetniesz gałąź na której siedzisz. A co do pogarszania stanu parowozów - na pewno nie robią tego takei jazdy.

Tak czytam Twój post 3,4 5 raz i zastanawiam sie co poza szumem (niczym wypowiedź Leppera) on wnosi?
Zrozum że Ci Angielscy MKole to trzon dochodów WE i taka jest prawda !!!

Co za różnica czy Sobie pojeżdżą czy nie. Ja nie raz tam byłem, i na maszynie, i w szopie, i piłem gorzałe z mechanikami po pracy ... i powiadam wam nikt nic złego nie robi. Wszystko w granicach rozsądku i pod bacznym okiem mechaników. Dlatego nie roztrząsajmy tego i proponuje zamknąć temat póki nie jest za późno !!!


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 8:56, 24 Lip 2008    Temat postu:

AXEL napisał:

Zrozum że Ci Angielscy MKole to trzon dochodów WE i taka jest prawda !!!


To, że jest to trzon dochodów WE to jedna sprawa, a ile z tego ma Cargo na dofinansowanie codziennego ruchu parowozów, to druga. Czy poza sumą 4 * pozwolenie na jazdę w budce @ 150 zł / kurs parowozu WE w inny sposób partycypuje w kosztach utrzymania "jedynej w Europie czynnej parowozowni" ?

A poza tym fora internetowe są od tego, żeby wyrażać swoje poglądy, pod warunkiem, że robi się to w sposób kulturalny (oraz zgodny z regułami języka polskiego). Twierdzenie że z WE jest wszystko zgodnie z prawem a jednocześnie apele, żeby tego tematu nie poruszać bo ktoś się tym jeszcze zainteresuje i interes zamknie jest conajmniej nielogiczne - jeśli wszystko jest O.K. to czego się bać ? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 10:20, 24 Lip 2008    Temat postu:

A ja zacytuje Ariela "Do szopy MiKole" Odejdźcie od kompów i weźcie sie za robote. A czy Cargo cos z tego dostaje czy nie to ani twoja ani niczyja sprawa. Mają umowę z WE taką jaką mają i to ich rozliczenia. Nic nikomu do tego.
Dla mnie temat zamknięty, z resztą to odgrzewany kotlet który był wałkowaby 100 razy.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek Z.




Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 11:53, 24 Lip 2008    Temat postu:

AXEL napisał:
A ja zacytuje Ariela "Do szopy MiKole"

Hehe, ja pierwszy go zacytowałem Smile Zresztą uważajmy, bo jeszcze Ariel zażąda od nas tantiemów za prawa autorskie Laughing
AXEL napisał:
to odgrzewany kotlet który był wałkowaby 100 razy.

I zawsze z mizernym skutkiem... zostawmy sprawy, na które nie mamy wpływu. Szkoda energii (naszej i elektrycznej).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 13:00, 24 Lip 2008    Temat postu:

elektryk napisał:
To, że jest to trzon dochodów WE to jedna sprawa, a ile z tego ma Cargo na dofinansowanie codziennego ruchu parowozów, to druga.
A za co i na podstawie czego Cargo ma brać na dofinansowanie codziennego ruchu parowozów?
elektryk napisał:
Czy poza sumą 4 * pozwolenie na jazdę w budce @ 150 zł / kurs parowozu WE w inny sposób partycypuje w kosztach utrzymania "jedynej w Europie czynnej parowozowni" ?
To zaproponuj jak może partycypować w kosztach, tylko coś możliwego do realizacji.
A swoją drogą to ile razy była dyskusja, że cena jest wygórowana i niedostępna dla polskiego MK. Przecież cena może być jedna dla każdego turysty niezależnie jakiego jest koloru.
elektryk napisał:
...Twierdzenie że z WE jest wszystko zgodnie z prawem a jednocześnie apele, żeby tego tematu nie poruszać bo ktoś się tym jeszcze zainteresuje i interes zamknie jest conajmniej nielogiczne - jeśli wszystko jest O.K. to czego się bać ? Smile
Odpowiedź jest prosta - Bać się zamknięcia! Bo jak się zamknie, to będzie święty spokój!!! Żaden UTK, NIK Prokuratura i inne urzędy, jakie jeszcze jesteś w stanie wymyślić nic nie zrobią jak zamknie się ostatnią czynną parowozownię. A internauci, kilka dni poklepią w klawiaturę i nic więcej nie zrobią. Więc jest się czego bać? Czy to, co piszę JEST LOGICZNE?

No i na koniec, żeby kolejny raz nie powtarzać Ariela "Na szlaki kolejowe ratować, to co jeszcze zostało, MiKole!


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek Z.




Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 15:21, 24 Lip 2008    Temat postu:

Coś za dużo razy wzywamy imię Ariela Wink - chyba to nieomylny znak, że wątek czas zamknąć... ale decyzja należy do moderatorów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 23:18, 24 Lip 2008    Temat postu:

DoT napisał:
A za co i na podstawie czego Cargo ma brać na dofinansowanie codziennego ruchu parowozów?

Zatem trudno jest twierdzić, że dzięki WE utrzymywany jest ruch parowozów. Z resztą wystarczy zajrzeć chociażby na stronę Wojtka, żeby przeczytać kto się głównie do tego dokłada. Jaki procent ogółu turystów przybywających do Wolsztyna dla jego atrakcji - parowozów stanowią ci, którzy przyjechali "pomachać przepustnicą" ? I czy do obsługi nierentownej trakcji parowej dołożą więcej, niż trochę ponad równowartość tony węgla na jeden przejazd ?
DoT napisał:

A swoją drogą to ile razy była dyskusja, że cena jest wygórowana i niedostępna dla polskiego MK. Przecież cena może być jedna dla każdego turysty niezależnie jakiego jest koloru.

Była taka dyskusja i chodziło w niej nie tylko o cenę a raczej o dostępność, a jeszcze dokładniej - niedostępność pozwoleń na jazdę w budce, dla przeciętnego śmiertelnika, który zgłosi się aby takowe zakupić. Powoływałem się tu na przykład kolegii, który w takiej właśnie sytuacji usłyszał, że jak tylko pojawi się nowa pula pozwoleń to jest od razu wykupywana przez wiadomy podmiot zagraniczny. Odniosę si ę tu przy okazji do dywagacji innego autora, że na WE plują ci, co ich nie stać. Jak najbardziej stać, tylko towar jest dostępny dla wybrańców.

DoT napisał:

Odpowiedź jest prosta - Bać się zamknięcia! Bo jak się zamknie, to będzie święty spokój!!! Żaden UTK, NIK Prokuratura i inne urzędy, jakie jeszcze jesteś w stanie wymyślić nic nie zrobią jak zamknie się ostatnią czynną parowozownię. A internauci, kilka dni poklepią w klawiaturę i nic więcej nie zrobią. Więc jest się czego bać?

1. Nic nie pisałem o NIKu, UTK i Prokuraturze. Proszę czytać uważniej i rozróżniać autorów postów.
2. Jeśli nawet to forum czytają decydenci z grupy PKP, to przecież zgodnie z zapewnieniami kilku wypowiadających się tu osób wszystko jest w jak najlepszym porządku, dlaczego więc ktoś miałby temu przeszkadzać, a co więcej, zamknąć parowozownię Wolsztyn ?
DoT napisał:

Czy to, co piszę JEST LOGICZNE?

Niestety, nie bardzo. Wątpliwości powyżej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin