Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Naprawy Ty42-24 i Ty42-107
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichałŁ




Dołączył: 20 Lis 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Nie 16:16, 22 Gru 2013    Temat postu:

Nie wiem czemu komuś maja nerwy puszczać. Po prostu kolego nie podawaj złych informacji zwłaszcza na podstawie jakiś niewiadomych źródeł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Nie 16:23, 22 Gru 2013    Temat postu:

MichałŁ napisał:
Nie wiem czemu komuś maja nerwy puszczać. Po prostu kolego nie podawaj złych informacji zwłaszcza na podstawie jakiś niewiadomych źródeł.


No nie wiem, nie wiem... Zdjęcia wyglądały na świeże, poza tym w dwa tygodnie wywiązać maszynę i wysłać zestawy na obtoczkę, fiu, fiu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichałŁ




Dołączył: 20 Lis 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Nie 16:37, 22 Gru 2013    Temat postu:

No a co to za problem jak jest dobra ekipa to zrobią wszytko..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Nie 16:40, 22 Gru 2013    Temat postu:

MichałŁ napisał:
No a co to za problem jak jest dobra ekipa to zrobią wszytko..


Pod warunkiem, że na miejscu są beckery Wink. No nic. Czekamy na rychły powrót Ty42-24 do domu w takim razie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ty45408




Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Nie 17:49, 22 Gru 2013    Temat postu:

Koledzy -MŁ, AC - Wigilia blisko, mówcie ludzkim głosem, bo znów moderator będzie miał robotę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-911




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:49, 22 Gru 2013    Temat postu:

Istotnie Ty42-24 jest już po przetoczeniu kół napędnych. Miał też przeszlifowane czopy wiązarowe. Prace te odbyły się jeszcze pod koniec listopada.

Zostało jeszcze poskładać to wszystko, czyli zamontować panewki, wiązary, korbowody itd.
Niestety obecnie brakuje na to czasu.

Bo nie zapominajmy, że prace przy tym parowozie toczą się w wolnym czasie w weekendy, a z tego co wiem, ostatnio brakuje wolnego weekendu. Dlatego tak to się wydłuża.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-911 dnia Nie 17:53, 22 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Nie 17:53, 22 Gru 2013    Temat postu:

Ty2-911 napisał:
Istatnie Ty42-24 jest już po przetoczeniu kół napędnych. Miał też przeszlifowane czopy wiązarowe. Prace te odbyły się jeszcze pod koniec listopada.


Czyli 2 tygodnie temu jednak, a nie dwa miesiące Wink...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-911




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:02, 22 Gru 2013    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
Ty2-911 napisał:
Istatnie Ty42-24 jest już po przetoczeniu kół napędnych. Miał też przeszlifowane czopy wiązarowe. Prace te odbyły się jeszcze pod koniec listopada.


Czyli 2 tygodnie temu jednak, a nie dwa miesiące Wink...


Dokładnie to nie wiem kiedy był przetaczany, ale wydaje mi się, że właśnie z końcem listopada, bo 30 listopada koła napędne pięknie się błyszczały. Czyli wychodziłoby, że 3 tygodnie temu.

I z tego co wiem, od tego czasu brakuje wolnej soboty na dokończenie prac przy tym parowozie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-911 dnia Nie 18:04, 22 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Nie 18:08, 22 Gru 2013    Temat postu:

Ty2-911 napisał:

I z tego co wiem, od tego czasu brakuje wolnej soboty na dokończenie prac przy tym parowozie.


A to wszędzie tak jest... Ja właśnie spawamy kraty, które powinny zawisnąć kilka lat temu. Bo ciągle wypadało coś innego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CarnageLink




Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie 23:02, 22 Gru 2013    Temat postu:

Jeśli, chodzi o ścisłość parowóz stoi we Wrocławiu i w dalszym ciągu jest rozgrzebany tzn. wiązar jest ściągnięty, panewki są dostarczone, korbowody ściągnięte, zaś czop trzeba dokonczyć. Jedyne co jest zrobione, to że parowóz ma obtoczone koła. MichałŁ, nie pisz bzdur. Z tego co wiem, to Bracia po Nowym Roku będą go składać. Wtedy, dopiero go zaczną składać.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon32




Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Ruda

PostWysłany: Pon 15:41, 23 Gru 2013    Temat postu:

Nie trzeba było demontować zestawów kołowych we Wrocławiu jest tokarka podtorowa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pon 15:45, 23 Gru 2013    Temat postu:

Szymon32 napisał:
Nie trzeba było demontować zestawów kołowych we Wrocławiu jest tokarka podtorowa


Jasne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CarnageLink




Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon 17:05, 23 Gru 2013    Temat postu:

Jeśli, chodzi o ścisłość. To obtoczenie kół odbywało się od 22.11 do 27.11. Obtoczenie odbyło się na szopie IC we Wrocławiu na tokarce podtorowej. Wiązar i nowa panewka przyjechała do Wrocławia 23.11. Jedynie czop pozostał do przeszlifowania i z robót ślusarskich to tyle. Później, tylko pozostaje złożenie parowozu. Z moich informacji wynika, że Bracia jadą składać maszynę 4 stycznia. To tyle. Więc, proszę MichałŁa o nie pisanie i nie rozpowiadanie informacji niezgodnych z prawdą.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez CarnageLink dnia Pon 14:07, 30 Gru 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichałŁ




Dołączył: 20 Lis 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Pon 18:26, 23 Gru 2013    Temat postu:

Krzychu nie pisz że rozpowiadam nieprawdę co najwyżej nie muszę wszystkiego rozpisywać z taka dokładnością bo robiąc przy tym jakoś nie zwracam na to uwagi. Sam spędzam przy parowozie każdą wolną chwilę bo "roboty ślusarskie" trzeba wykonywać cały czas aby wszystko dobrze pracowało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pon 18:34, 23 Gru 2013    Temat postu:

MichałŁ napisał:
Krzychu nie pisz że rozpowiadam nieprawdę co najwyżej nie muszę wszystkiego rozpisywać z taka dokładnością bo robiąc przy tym jakoś nie zwracam na to uwagi. Sam spędzam przy parowozie każdą wolną chwilę bo "roboty ślusarskie" trzeba wykonywać cały czas aby wszystko dobrze pracowało.


Mam nadzieję, że nie są one z taką samą dokładnością, jak określenie aktualnego stanu maszyny jakie nam zaprezentowałeś na tym forum...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Następny
Strona 8 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin