Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przepisy i beton urzędniczy...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tp4




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)

PostWysłany: Śro 17:36, 28 Gru 2011    Temat postu: Przepisy i beton urzędniczy...

Jakoś tak przeszło bez echa (ja się przed chwilą dowiedziałem)...

,,ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY
z dnia 15 lipca 2011 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego
w zakresie projektowania, wytwarzania, eksploatacji, naprawy i modernizacji specjalistycznych urządzeń
ciśnieniowych

(...)

19. Kotły parowozowe (...) Rewizja zewnętrzna co 1 rok''

Także parowozy były udupione samymi RZ co dwa lata a teraz przy skróceniu do roku widzę to w kompletnie czarnych barwach... obym się mylił. Panowie (i Panie jeżeli jakieś tu są) tu trzeba naprawdę zacząć działać. Jakieś petycje czy coś? Jakieś pomysły?

Dla zainteresowanych cały dokument do pobrania (format pdf) [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tp4 dnia Śro 17:39, 28 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 9:48, 29 Gru 2011    Temat postu:

Zastanawiałem się co mogło kierować Ustawodawcą. Pomyłka , złośliwość czy.....dobre rozeznanie tematu. Jak dobrze wiemy normalne zakłady naprawcze taboru parowozowego to juz w Polsce niestety historia, to co zastało to................. oraz kadra przed emeryturą. Nie mówiąc o samych parowozach i braku nowych części. Może stąd wynika skrócenie do roku RZ. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 12:58, 29 Gru 2011    Temat postu:

W tym kraju, za każdą nowelizacją ustawy zwykle stoi jakieś lobby i koperta bez nadawcy i odbiorcy ale w tym przypadku bladego pojęcia nie mam komu miałoby na tym zależeć. Raczej spodziewałbym się wydłużenia terminów rewizji a z racji faktu iż parowozy jeżdżą u Nas planowo tylko w jednym miejscu należałoby rozgraniczyć na koleje turystyczne i przewozy planowe. A może stan techniczny wolsztyńskich czajników komuś dał do myślenia?

EDIT: (po dłuższej chwili namysłu):

Warsztaty naprawcze w PL to małe zakłady, manufaktury, może to im zależy na tym by przeprowadzać rewizje (na papierze głównie) i rżnąć za to kasę.


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez AXEL dnia Czw 20:53, 29 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin