Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przerwa w ruchu planowym do Poznania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Ruch planowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek




Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Sob 17:42, 28 Cze 2008    Temat postu:

christophp napisał:
A ciekawe czy jeśli Pt47-112 ma skrzynie do wymiany to jeśli Pt47-65 wróci z naprawy to zastąpi tą 112 i będzie zimna czy wezmą ją na bieżąco do naprawy?


Wymiana skrzyni co 18 lat nie jest wymagana. Jeśli jest ona w dobrym stanie (a jej stan jest badany przed każdą naprawą) to może zostać ona dopuszczona do dalszej eksploatacji. Przypominam, iż Ol49-111 na jednej skrzyni jeździła 25 lat. Co do petuch - nieuzasadnione jest trzymanie w WL dwóch sprawnych parowozów tej serii (z wiadomych względów: obsługa sporadycznych planowców na linii leszczyńskiej), tak więc gdy minie termin rewizji 112 (kwiecień 2009) zostanie ona odstawiona, a Pt47-65 będzie sprawna w WL.

Co do wskrzeszenia planu na Poznań. Z pewnością od sierpnia parowozy nie będą szaleć na dwóch liniach z trzema parami planowców, więc obawa o ilość sprawnych maszyn jest nieuzasadniona. Fakt, nie jest różowo, ale nie jest też tragicznie. Jedną lub dwie pary na Poznań dwoma lub trzema parowozami Wolsztyn jest w stanie obsłużyć.

Ok22-31 nie jest trwale unieruchomiona i z pewnością do sierpnia naprawa elementu układu biegowego zostanie zakończona, o ile już prace nie dobiegają końca.

Pozdrawiam,
Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
christophp




Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: Sob 21:40, 28 Cze 2008    Temat postu:

No z Tr5 to troche poniosło ale to było na chmurze optymizmu z powodu wcześniejszego wznowienia ruchu:) Miło by było raz taki składzik zobaczyć np. z przemalowanymi wagonami jużSmile
A co do wzmocnienia wiaduktu to są jakieś zapędy na to wogóle w najbliższym czasie?
A zobaczyć w pracy 2 sprawne Pt47 to cos miłego dla oka - pewnie bedą tak ale tylko do czasu ważnej rewizji pt47-112-więc na przyszłej paradzie możeSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaRally2




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:20, 29 Cze 2008    Temat postu:

christophp napisał:
Miło by było raz taki składzik zobaczyć np. z przemalowanymi wagonami jużSmile

Tr5 z takimi wagonami to chyba troche mało historyczne zestawienie(jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi Wink ),nawet gdyby były przemalowane.Choć gdyby nawet miały "udawać" ryflaki to czasowo z Tr5 chyba to się nie schodzi.Tu by bardziej pasowała Tekatka albo Ty2,których we WL nie uświadczymy...
tymczasem co do samych wagonów to ze zdięć na stronce wydaje mi się że są odmalowane. Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
christophp




Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: Nie 11:04, 29 Cze 2008    Temat postu:

Co do przemalowanych wagonów miałem na myśli przemalowane kremowo zielone wagony na oliwkowe... A z Tr5 chodziło mi, że jeśli już by mieli takie braki w parowozach to w weekendy albo samą sobotę lub niedzielę, choć nie wiem czy na jeden kurs byłby sens rozpalać puścić skład taki troszke retro choć raczej to by nie przeszło ale kolejna atrakcja na weekend by była dla wielu weekendowiczówSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monomach




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 15:49, 29 Cze 2008    Temat postu:

Tr5 jest parowozem towarowym z prędkością maksymalną 70 km/h, w rzeczywistości prędkość użytkowa wynosi 60 km/h. Dlatego ze względów obiektywnych maszyna ta w ruchu planowym pasażerskim raczej jeździć nie będzie. Dla porównania Oelki jeżdżą z Vmax 100 km/h, a Pt47 ze 110 km/h. Pozdrawiam!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
christophp




Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: Nie 17:18, 29 Cze 2008    Temat postu:

Niom wiem, wiem dlatego napisałem że to by raczej nie przeszło...
A tak z innej beczki - jaki parowóz koledzy chcieli by widzieć w ruchu planowych i w wolsztyńskiej parowozowni prócz tych które są tam lub mają wyznaczony w najbliższym czasie remont??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ok1-359




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Nie 17:57, 29 Cze 2008    Temat postu:

Jakiegoś teigreka albo tekatke Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irys




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Nie 23:02, 29 Cze 2008    Temat postu:

christophp napisał:
jaki parowóz koledzy chcieli by widzieć w ruchu planowych i w wolsztyńskiej parowozowni prócz tych które są tam lub mają wyznaczony w najbliższym czasie remont?

Hmm, skoro już marzymy. Wybrałbym parowóz, który będzie miał pewne zatrudnienie w Wolsztynie, czyli osobowy, albo pospieszny. Pm2, Pm3 i Pt31 odpadają, bo nawet jedna Pt47 nie ma za dużo zajęcia, więc po co takie kolosy. Oi1 i Oi2 są trochę małe, Pd5 odpada. Zostaję Os24.
Bardziej stojąc na ziemi niech to będzie Ty3 Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Wto 18:43, 01 Lip 2008    Temat postu:

Ty3-2

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
christophp




Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: Wto 20:20, 01 Lip 2008    Temat postu:

To ja tak egzotycznie:) Tr21, Oko1, Od2, Os24

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monomach




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 20:48, 01 Lip 2008    Temat postu:

Od2 nie istnieje... odbiegamy od wątku głównego zdaje mi się...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:50, 01 Lip 2008    Temat postu:

Zdecydowanie tekatka, tym bardziej że pogięta na zeszłorocznej paradzie przez wiadomo jakich "fachowców"..........Ale niektórzy mieli radoche ze zniszczenia zabytku. Z techniczno-eksploatacyjnego punktu widzenia wręcz idealny parowóz dla Wielkopolski.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Panewka dnia Wto 21:55, 01 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
christophp




Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: Śro 11:34, 02 Lip 2008    Temat postu:

To, że Od2 nie istnieje w Polsce to wiem choć pisząc to miałem nadzieje, że gdzieś może u niemców rdzewieje w krzakach na zapomnianej bocznicy 36 Smile pomarzyć zawsze można:)
Ale tak najbardziej to Oko1 mi sie podoba tym bardziej, że troche służyły w wielkopolsce i mają ciekawy układ osi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tp4




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)

PostWysłany: Śro 14:16, 02 Lip 2008    Temat postu:

To jak taka egzotyka to jeszcze OKm11.
A tak bardziej realnie to może amerykański sen ;p Mam tu na myśli Tr203
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tp4 dnia Śro 14:18, 02 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 10:44, 03 Lip 2008    Temat postu:

Tp4 napisał:
To jak taka egzotyka to jeszcze OKm11.
A tak bardziej realnie to może amerykański sen ;p Mam tu na myśli Tr203
pozdrawiam


A może Ty246??:>
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Ruch planowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 9 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin