Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

O pięknej Oli i jej plecach ;-)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Skierniewice
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Wto 18:11, 12 Lut 2008    Temat postu: O pięknej Oli i jej plecach ;-)

Jak zapewne starzy userzy pamiętają, na przełomie lipca i sierpnia 2007 r. w sumie ponad 10-osobowa grupa miłośników parowozów walczyła dzielnie z plecami (i nie tylko Wink) skierniewickiej Ol49-4.

W tym roku również zapraszamy do wzięcia udziału w poprawianiu wizerunku pięknej Aleksandry. Pierwsze zespołowe prace planujemy na okres długiego weekendu w okolicach Bożego Ciała 22-25.05.2008 r.
I teraz kilka słów zachęty rodem ze strony PSMK

Cytat:
Na terenie Parowozowni posiadamy skromne zaplecze socjalne z miejscami noclegowymi w warunkach turystycznych (konieczny własny śpiwór), WC, umywalnię i prysznic z bieżącą gorącą wodą oraz zaplecze kuchennne wyposażone w kuchnię gazową, czajnik elektryczny, lodówkę oraz komplet naczyń.
W trakcie prac na terenie "szopy" zapewniamy niezbędne narzędzia i fachową opiekę - nabyte umiejętności praktyczne (np. pracy zespołowej) mogą okazać się przydatne w wielu dziedzinach życia codziennego! Na specjalne życzenie, uczniom możemy wydać także dokumenty poświadczające zaangażowanie w działalność społeczną.

W zamian za oddanie dla idei ochrony zabytków oferujemy sympatyczne towarzystwo członkiń i członków PSMK, poczucie pożytecznie spędzonego czasu w niebanalnym otoczeniu starej Parowozowni, wieczorne rozmowy na tematy ściśle kolejowe (gdzie indziej szukać takich opowieści?) oraz... wdzięczność spracowanych, kolejowych wehikułów i radość na twarzach Gości podziwiających efekty naszej wspólnej, ciężkiej pracy.


Tak więc wszyscy, którym nieobojętny jest los polskich zabytków kolejnictwa są mile widziani. Termin prac podajemy z tak dużym wyprzedzeniem, aby każdy zainteresowany mógł sobie ułożyć plany.
Poza tym terminem zapraszamy oczywiście w niemal każdą sobotę do uczestnictwa w bieżących pracach w Parowozowni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ariel Ciechański dnia Wto 19:27, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:17, 12 Lut 2008    Temat postu:

Czy dobrze widzę, że bok skrzyni węglowej "czułej części" Oelki jest pięknie z nowej blachy dospawany ? A jak wygląda zaawansowanie jeśli chodzi o sam parowóz ? Na stronie PSMK znalazłem fotkę, gdzie widać zagruntowaną budkę maszynisty, ale przód parowozu nie zmieścił się w kadrze, stąd moje pytanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 19:25, 12 Lut 2008    Temat postu:

Cytat:
Czy dobrze widzę, że bok skrzyni węglowej "czułej części" Oelki jest pięknie z nowej blachy dospawany ?

Hehe elektryku to tylko efekt zdzierania starej farby "do cna" ztcw nic nie było dospawywane. Budka tak jak widac na zjdęciach z www jest zaminiowana. otulina kotła i podwozie jak narazie nie są ruszone.

PZDR EMIL
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Wto 19:27, 12 Lut 2008    Temat postu:

Emil napisał:
otulina kotła i podwozie jak narazie nie są ruszone.

PZDR EMIL

I czekają na majowy zaciąg MiKoli Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:34, 12 Lut 2008    Temat postu:

Emil napisał:
Cytat:
Czy dobrze widzę, że bok skrzyni węglowej "czułej części" Oelki jest pięknie z nowej blachy dospawany ?

Hehe elektryku to tylko efekt zdzierania starej farby "do cna" ztcw nic nie było dospawywane. Budka tak jak widac na zjdęciach z www jest zaminiowana. otulina kotła i podwozie jak narazie nie są ruszone.

PZDR EMIL


Nie chodzi mi o to, że tak równo i gładko wygląda, ale o to, że na zdjęciu, na narożniku "czułej części" parowozu widoczna jest jakby podwójna krawędź (w szczególności na powiększeniu). Chylę czoła przed "ekipą remontową"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Wto 19:38, 12 Lut 2008    Temat postu:

elektryk napisał:

Chylę czoła przed "ekipą remontową"

Na maj jeszcze mamy wolne miejsca a ekipie - może i Ty się przyłączysz?? Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ariel Ciechański dnia Wto 19:38, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 19:51, 12 Lut 2008    Temat postu:

Cytat:
Nie chodzi mi o to, że tak równo i gładko wygląda, ale o to, że na zdjęciu, na narożniku "czułej części" parowozu widoczna jest jakby podwójna krawędź (w szczególności na powiększeniu).


To jest jeszcze stara kolejowa robota. W pierwszej chwili myślałem że pisząc "skrzyni węglowej" się pomyliłeś, dlatego powiedziałem o burcie skrzyni wodnej jednak cały tender był robiony tak samo. Z resztą niech wypowiedzą się może uczestnicy samej renowacji bo ja niestety mogłem tylko dopingować kolegów zza granicy.

PZDR EMIL
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:52, 12 Lut 2008    Temat postu:

Na maj jeszcze mamy wolne miejsca a ekipie - może i Ty się przyłączysz?? Wink[/quote]

Może się uda - wszak Skierniewice od Warszawy niedaleko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Wto 19:55, 12 Lut 2008    Temat postu:

elektryk napisał:


Może się uda - wszak Skierniewice od Warszawy niedaleko


Aj, to podrążę temat i może zachęcę do udziału w aktualnych projektach Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ariel Ciechański dnia Wto 19:55, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 23:50, 12 Lut 2008    Temat postu:

To mi sie podoba! 'PIĘKNA ALEKSANDRA" a co! na pochybel jakimś Bobom i innym rewolwerowcom! Niniejszym nazwa zostaje zastrzeżona dla parowozu Ol49-4. Sam zafunduje tabliczkę.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Śro 0:14, 13 Lut 2008    Temat postu:

John C. napisał:
To mi sie podoba! 'PIĘKNA ALEKSANDRA" a co! na pochybel jakimś Bobom i innym rewolwerowcom! Niniejszym nazwa zostaje zastrzeżona dla parowozu Ol49-4. Sam zafunduje tabliczkę.


Nie jestem co prawda z PSMK ale mogę Ci powiedzieć, że wszędzie poza Wolsztynem takie tabliczki nie są mile widziane. Jedynym przypadkiem jakim znam była TKt48-173 ale jej tabliczki leżą już na szczęście w magazynie.

Na pewno większą radość sprawiłbyś sponsorując innne, przepisowe tabliczki na jakiś parowóz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 0:29, 13 Lut 2008    Temat postu:

No proszę jaka powaga. Kolega Szepol nie wyczuł wyraźnej aluzji Wink . Odnośnie tabliczek mam na "koncie" komplety do trzech parowozów w tym do widocznej jak wyżej PIĘKNEJ ALEKSANDRY Very Happy .
Pozdro


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Śro 0:44, 13 Lut 2008    Temat postu:

John C. napisał:
No proszę jaka powaga. Kolega Szepol nie wyczuł wyraźnej aluzji Wink . Odnośnie tabliczek mam na "koncie" komplety do trzech parowozów w tym do widocznej jak wyżej PIĘKNEJ ALEKSANDRY Very Happy


No proszę Smile Tylko pogratulować pozostaje Smile
Jeśli chodzi o szczerość to przeraziłem się na samą myśl o kolejnym parowozowym dziwadzctwie, a że kolegi niestety nie znam wolałem dmuchać na zimne Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Szepol dnia Śro 0:46, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doctor




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 23:40, 13 Lut 2008    Temat postu:

Jeśli chodzi o imię, to może... wypisać je na wiatrownicach? Oczywiście nie ropą jeśli parowóz ma być zimnym eksponatem, ale farbą - jesli wiatrownice będą matowe to błyszczącą, lub vice versa Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 21:45, 14 Lut 2008    Temat postu:

Doctor napisał:
Jeśli chodzi o imię, to może... wypisać je na wiatrownicach? Oczywiście nie ropą jeśli parowóz ma być zimnym eksponatem, ale farbą - jesli wiatrownice będą matowe to błyszczącą, lub vice versa Wink


A może na drzwiach dymnicy, literami ułożonymi po obwodzie - tak jak na monetach ? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Skierniewice Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 1 z 12

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin