Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Naprawa Okz32-2
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Chabówka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaktus34




Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chabówka

PostWysłany: Czw 16:45, 16 Paź 2008    Temat postu:

Też tak uważam, bo na trasach w okolicy Chabówki parowozy i tak nie znikną. Mamy w skansenie inne. Praktycznie na całe wakacje wystarczyły dwa teigreki (a w szczególności Ty2-953).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pią 9:31, 17 Paź 2008    Temat postu:

----

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ariel Ciechański dnia Wto 17:13, 21 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
para_buch




Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:18, 20 Paź 2008    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
KubaRally2 napisał:
wydaje mi się że 3 kriegsloki w jednym miejscu to dość.lepiej żeby 107 była w Rybniku,nawet jeśli by miała jeździć nie aż tak często.Utrzymana pewnie była by niegorzej niż kopciuchy z Chabówki.

Wydaje mi się, że to nie jest napisane po polsku....

...aczkolwiek każdy rozumie...

Co do naprawy "okazety" i "teigreka" to widziałem kilka dni temu ze kotły obu parowozów były gotowe do załadunku - wiec jakby to powiedział Kononowicz - sie robi sie. Pozdrawiam!

Kotły były gotowe do załadunku-oznacza to, że zostały zdemontowane w celu umieszczenia na platformie-przypis moderatora po wycięciu fragmentu dyskusji na ten temat [mpmazurek]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez para_buch dnia Pon 8:21, 20 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monomach




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 11:33, 21 Paź 2008    Temat postu:

Środki finansowe wyasygnowane przez PKP Cargo S.A. na naprawę parowozów OKz32-2 i Ty42-107 zostały w dniu dzisiejszym zablokowane... na chwilę obecną nici z naprawy ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Izone




Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 12:14, 21 Paź 2008    Temat postu:

znany jest powód tej decyzji ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monomach




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 13:10, 21 Paź 2008    Temat postu:

rzekome kłopoty finansowe PKP Cargo S.A.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Wto 13:19, 21 Paź 2008    Temat postu:

---------

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ariel Ciechański dnia Wto 17:13, 21 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mpmazurek




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków

PostWysłany: Wto 13:36, 21 Paź 2008    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
Monomach napisał:
rzekome kłopoty finansowe PKP Cargo S.A.

Raczej prawdziwe - po raz pierwszy w swej historii spółka PKP Cargo ma szansę zakończyć rok ze sporą stratą.


Kłopoty finansowe PKP-Cargo mogą spowodować wycofanie się z finansowania Skansenu w Chabówce w ogóle, nie wspominając już o naprawach tych dwóch parowozów. Skansen generuje około 2.000.000PLN straty i w centrali PKP-Cargo coraz częściej pojawiają się postulaty przekazania Skansenu w ręce np. samorządu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaktus34




Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chabówka

PostWysłany: Wto 14:29, 21 Paź 2008    Temat postu:

Nie jest to takie złe wyjście patrząc na samorządowe wąskotorówki, ale biorąc pod uwagę gminę Rabka zaczynam się obawiać pozostawienia samych trupów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Wto 14:44, 21 Paź 2008    Temat postu:

--------------------

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ariel Ciechański dnia Wto 17:14, 21 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz G.




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Wto 16:15, 21 Paź 2008    Temat postu:

Nie zapominajmy o Starachowickiej wąskotorówce, w którą władze gminy włożyły niemało funduszy, by odbudować szlak z Iłży do Marcul, sprowadzić na nią tabor oraz prowadzić ruch na dwóch odrębnych odcinkach jednej kolei itp. Jednak są to, jak napisał Ariel, pojedyncze przypadki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaktus34




Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chabówka

PostWysłany: Wto 18:26, 21 Paź 2008    Temat postu:

Łukasz G. napisał:
Nie zapominajmy o Starachowickiej wąskotorówce, w którą władze gminy włożyły niemało funduszy, by odbudować szlak z Iłży do Marcul, sprowadzić na nią tabor oraz prowadzić ruch na dwóch odrębnych odcinkach jednej kolei itp. Jednak są to, jak napisał Ariel, pojedyncze przypadki.
Oby więcej takich przypadków. Jednak w Chabówce na pewno to się nie uda. Gmina ma skansen w d****.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto 19:08, 21 Paź 2008    Temat postu:

mpmazurek napisał:
Kłopoty finansowe PKP-Cargo mogą spowodować wycofanie się z finansowania Skansenu w Chabówce w ogóle, nie wspominając już o naprawach tych dwóch parowozów. Skansen generuje około 2.000.000PLN straty i w centrali PKP-Cargo coraz częściej pojawiają się postulaty przekazania Skansenu w ręce np. samorządu.


W takim wypadku skończyłoby się to podobnie jak w przypadku Jaworzyny Śląskiej. Parowozy czynne takie jak Ty2-911, Ty2-953, Tr12-25, Ol12-7, Ol49-100, TKt48-191 i Okz32-2 przeniesione zostałyby na stan Wolsztyna, jeśli nie wszystkie to na pewno te cenniejsze (wiem, że nie wszystkie mają ważną rewizję ale to nie byłoby czynnikiem decydującym). Na pewno wyjechałaby część odbudowanych wagonów retro. Nie ma się co łudzić, że PKP Cargo "ufundowałoby" samorządowi sprawne parowozy.

Lepsze jednak takie przekazanie niż postawienie skansenu w stan likwidacji i trwanie takiego stanu przez dłuższy czas.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monomach




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 20:12, 21 Paź 2008    Temat postu:

Uważam, że PKP Cargo jest troszkę sama sobie winna - np. przewiezienie 80 ton węgla z Katowic do Częstochowy jest o 40 % droższe (!!!) transportem kolejowym niż transportem drogowym. Lepiej jest zatem przewieźć więcej jednostek ładunku zarabiając mniej na pojedynczej jednostce, czy utrzymując tabor nie wozić wcale, lub zgoła mało?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinsemek




Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 21:20, 21 Paź 2008    Temat postu:

O przekazaniu parowozów do Wolsztyna pisałem tuż po paradzie w Chabówce, żadna nowość. Jesli Cargo oleje skansen to mamy troche złomu do rozesłania po polsce. Tak sie to musiało skońćzyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Chabówka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 2 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin