Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Era Parowozów atakuje...
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Jaworzyna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LHB




Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Festung Breslau

PostWysłany: Wto 18:45, 11 Sty 2011    Temat postu: Era Parowozów atakuje...

Z dobrze poinformowanych źródeł docierają informację, że pracownicy Fundacji Era Parowozów przygotowują się do kolejnego frontalnego ataku na konkurencyjny wobec PKP Cargo skansen w Jaworzynie Śląskiej. Szkoda tylko, że jedna OPP usiłuje w ten sposób zniszczyć drugą OPP...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Śro 1:26, 12 Sty 2011    Temat postu: Re: Era Parowozów atakuje...

LHB napisał:
Z dobrze poinformowanych źródeł docierają informację, że pracownicy Fundacji Era Parowozów przygotowują się do kolejnego frontalnego ataku na konkurencyjny wobec PKP Cargo skansen w Jaworzynie Śląskiej. Szkoda tylko, że jedna OPP usiłuje w ten sposób zniszczyć drugą OPP...


Nie wiem o co chodzi tym razem ale do tej pory to czysta prywata Roberta Dylewskiego. Jego przełożeni do czasu o niczym nie wiedzieli nawet :/

To już się robi nudne, Dylewski daj sobie spokój bo nawet wraz ze swoimi nowymi znajomymi nie uda Ci się rozpieprzyć czegoś, co zbudowano kosztem takiego nakładu czasu, pracy i energii. To za wysoka półka jak dla Ciebie i mam nadzieje, że w końcu się o tym przekonasz. Zdziwiłbyś się ile osób kibicuje Twojemu zejściu ze sceny. Zresztą nie jesteś nawet oryginalny bo już mamy jednego pana "społeczniaka" piszącego donosy i opluwającego.

A oto Polska właśnie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LHB




Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Festung Breslau

PostWysłany: Śro 13:24, 12 Sty 2011    Temat postu: Re: Era Parowozów atakuje...

Szepol napisał:


Nie wiem o co chodzi tym razem ale do tej pory to czysta prywata Roberta Dylewskiego. Jego przełożeni do czasu o niczym nie wiedzieli nawet :/


Wierzysz w to?? Bo ja nie... Dyskredytacja i niszczenie MPiK jest na rękę i Ery (wpływy z 1%) i Cargo (jedyny czynny parowóz na 1435 mm)...
PKP już raz zniszczyło Jaworzynę, teraz robi to drugi raz podległą sobie fundacją...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leśny Dziadek




Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:53, 12 Sty 2011    Temat postu:

No ale na czym ma polegać ów zmasowany atak? Nikt ode mnie mauzerów nie chce kupić, Panzerfausty też leżą spokojnie i nikt o nie nie pyta - cóż więc chcą Jaworzynie zrobić? Jakieś konkrety?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymek




Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Śro 20:27, 12 Sty 2011    Temat postu:

Zasadniczo gdyby się ktoś uparł to mógłby bardzo dużo Jaworzynie zrobić i to zgodnie z prawem, a nawet w poszanowaniu prawa. Może nie tyle samemu skansenowi, ale włodarzom.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leśny Dziadek




Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:59, 13 Sty 2011    Temat postu:

A Festung Breslau milczy... Nie jestem (oczywiście!) stronnikiem Ery, ale nie podobają mi się działania "ja coś wiem, będzie źle, ale więcej wam nie powiem" - bo to już do stylu Ery się zbliżamy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LHB




Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Festung Breslau

PostWysłany: Czw 22:07, 13 Sty 2011    Temat postu:

Leśny Dziadek napisał:
A Festung Breslau milczy... Nie jestem (oczywiście!) stronnikiem Ery, ale nie podobają mi się działania "ja coś wiem, będzie źle, ale więcej wam nie powiem" - bo to już do stylu Ery się zbliżamy.


No cóż... Czego można się spodziewać po panach z Ery jak pisania dziesiątek kolejnych pism zwracających uwagę na rzeczywiste i częściej urojone niegodziwości dr Gerbera. Niestety moje źródło nie wie, kto tym razem stanie się "szczęśliwym" adresatem paszkwili. Szkoda, że ich energia idzie na walkę z urojonym niszczycielem, a w kierunku różowej TKt48-163 od pewnego czasu nie wykonali żadnego ruchu. No ale jedną TKt trudno rozdysponować między kolesi, a cały skansen owszem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
steffi70




Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:13, 15 Sty 2011    Temat postu:

Tak naprawdę niepotrzebnie przyjmowane są założenia:

1)Robert Dylewski=Era Parowozów
2)Era Parowozów=PKP Cargo
==>
3)Robert Dylewski=PKP Cargo

Ponieważ:

Przedstawiciele Cargo (nie mam tutaj na myśli szeregowych pracowników) w prywatnych rozmowach przyznają, że nie podobają im się niektóre (lub większość) poczynań Ery Parowozów. Działania Ery mają często poparcie Cargo, ale nie oznacza to, ze wszystkie osoby "decyzyjne" popierają ich działania.

Należy w tym miejscu zadać pytanie, czy Pan Mirosław Szymański, jako prezes Fundacji firmuje wszystkie poczynania Roberta Dylewskiego? Pozwala to wątpić w prawdziwość założenia nr 1.

Kolejną kwestią jest osoba Prezesa Ery Parowozów-Pana Mirosława Szymańskiego. Nie cieszy się on poparciem całego Cargo. Gdyby takim poparciem się cieszył, to nie zajmował się Fundacją, ale dalej piastował kierownicze stanowisko w jednej ze spółek PKP. Dla nieznających tematu-o Mirosławie Szymańskim można powiedzieć, jak w filmie „Poszukiwany, poszukiwana”, że "jest z zawodu dyrektorem!"
Jego epizod z pracy w FSO jest obecnie pomijany w oficjalnych życiorysach, ale śledząc jego ścieżkę kariery zawodowej, można łatwo zauważyć, że zajmował kolejne intratne stanowiska. Punktem kulimacyjnym były stanowiska związane z PR (Public Relations). Stanowisko Prezesa Fundacji Ery Parowozów było dla niego odstawieniem na boczny tor. Oznaczało de facto odsunięcie od stanowisk z głównego nurtu i przesunięcie na mało znaczące stanowisko w Fundacji. Oczywiście po tylu latach kierowania dość dużymi zespołami konieczne było zatrudnienie pracowników przez Fundacje. Porównując „osiagnięcia” Fundacji z liczbą etatowych pracowników mam nieodparte wrażenie, że zostali oni zatrudnieni nie w celu ochrony zabytków, ale by zapewnić personel, którym Pan Mirosław mógłby kierować. Wraz z kolejnymi zmianami personalnymi w Zarządzie PKP S.A. i PKP Cargo Pan Szymański ma coraz większy problem z dostęp do osób „decyzyjnych”.
Oznacza to, że założenie nr 2 również jest wątpliwe.

Jeśli wątpliwe jest założenie nr 1 i nr 2 to założenie nr 3 również można uznać za błędne.

Co do samej Fundacji-kapitał przekazany na Cargo powoli się kończy a kolejny zastrzyk gotówki jest mało prawdopodobny. Nawet jeśli nastąpi w najbliższym czasie to będzie to tylko przedłużanie agonii Ery. Wraz z kolejnymi zmianami personalnymi w PKP zmniejsza się sukcesywnie liczba osób do których uszu ma dostęp Pan Szymański...


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez steffi70 dnia Pią 12:23, 21 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert77




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 16:15, 19 Sty 2011    Temat postu:

Witam.

Zastanawiam się skąd LHB ma takie świetne informacje niczym nie potwierdzone?

Jak to się dzieje, że "pseudo mikole" wiedzą najlepiej niż sam zainteresowany.
Czytam te bzdury i aż mi się nie chce wieżyc, że Szepol i inni mają czas na wymyślanie kolejnych bzdur niczym nie potwierdzonych.

Po pierwsze w kontekście "pociągu do nieba" nie działam jako pracownik Fundacji Era Parowozów i proszę nie utożsamiać mnie z Fundacją.

Dla wyjaśnienia sprawy, nie jestem już pracownikiem Fundacji więc pisanie takich postów jest nie na miejscu.

Po trzecie wszystkie tego typu akcje robię prywatnie na własną rękę i własną odpowiedzialność. Proszę nie utożsamiać moich działań z żadną organizacją i praca w której pracuję lub działam i współpracuję.

Następna sprawa:
Panie Szpol czyli Łukasz Szepelak, jak pan śmie dzwonić do Fundacji i wypytywać prezesa Fundacji o moje działania, które nie mają związku z Fundacją.

Ponad to kłamie pan bez mrugnięcia okiem o działalności p. Gerbera czyli dyrektora pseudo muzeum w Jaworzynie Śląskiej.

Przy okazji dodam, że ten szanowany biznesmen i dyrektor PRYWATNEGO MUZEUM KOLEJNICTWA W JAWORZYNIE ŚLASKIEJ, dopuszcza do niszczenia zabytku, którego nie jest właścicielem.

Jak tez wytłumaczyć działania niechlubne p. Mirona Urbaniaka, który wydaje opinię na szkodę zabytku, który kwalifikuje Ty2-1035 jako złom!!
Tak pisze miłośnik kolei związany z p. Gerberem i Jaworzyną Śląską.

Ten człowiek o znikomej wiedzy na temat parowozów wydaje opinię, która nadaje się jedynie jako oskarżenie w sądzie.


Mam też pytanie jak wytłumaczyć przekręt p. Gerbera na 200 tyś EU, które wyciągnął z Politechniki Wrocławskiej?

[link widoczny dla zalogowanych]

Sprawą Jaworzyny Ślaskiej już dziś interesuje się kilka resortów Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, ponad to Sąd we Wrocławiu oraz inne organizacje...

Sprawa pociągu jest jednym wielkim przekrętem na 600 tys zł. W tym przekręcie "umoczony" jest Wojewódzki Konserwator Zabytków z Wrocławia, p. Gerber oraz artysta Jarodzki (Archicom), który kradnie prawa autorskie do obrazków wystawianych na aukcji WOŚP-u.

Polecam poczytać
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na koniec proponuję, aby dobrze się zastanowić się nad tym co się pisze.

Ps.
Mistrzom klawiatury, życzę dobrego samopoczucia z pisania bzdur. Forum to idealne miejsce do opluwania ludzi.

Oczywiście administrator tego forum nic złego nie widzi?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Robert77 dnia Śro 16:50, 19 Sty 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leśny Dziadek




Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:36, 19 Sty 2011    Temat postu:

Jedno pytanie, Robercie - przecież cały ten poroniony pociąg do nieba, przekręt czy nie przekręt nie ma podobno nic wspólnego z MPiT dr Gerbera?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mpmazurek




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków

PostWysłany: Śro 19:33, 19 Sty 2011    Temat postu:

Zacznę w odwrotnej kolejności:

Robert77 napisał:
Oczywiście administrator tego forum nic złego nie widzi?

Forum to miejsce wymiany poglądów, a w powyższych postach-co prawda w dużej mierze opartych na domysłach-nie ma nic niezgodnego z regulaminem, mieści się to w granicach dopuszczalnej krytyki. Co prawda, występuje pewna asymetria, polegająca na tym, że krytykowani są wskazywani z imienia i nazwiska (Robert Dylewski, Mirosław Szymański) podczas gdy autorzy krytyki pozostają ukryci za pseudonimami. Tak jednak dzieje się w usenecie, i nie ma sensu walczyć z wiatrakami. Sam byłem w ten sposób krytykowany (tzn. atakowano mnie personalnie chowając się za pseudonimem) ale do głowy mi nie przyszło, żeby przyznawać ostrzeżenia czy ciąć posty. Zasady są takie same dla wszystkich i nie widzę powodów, by wprowadzać "święte krowy" w postaci mnie, Fundacji czy wymienionych wcześniej osób.

Robert77 napisał:
Po pierwsze w kontekście "pociągu do nieba" nie działam jako pracownik Fundacji Era Parowozów i proszę nie utożsamiać mnie z Fundacją.

Robercie-działałeś dość długo w fundacji, reprezentowałeś ją, występowałeś wielokrotnie w jej imieniu. W związku z powyższym, Twoje działania "po godzinach" siłą rzeczy utożsamiane są z Fundacją Era Parowozów. Wynika to również z faktu, że Twoja działalność obejmowała obszar działania fundacji tj. szeroko rozumianą zabytkową kolej.

Gdyby Twoje wypowiedzi np. na forum miłośników motoryzacji czy forum lokalnej społeczności przypisywano fundacji, wówczas miałbyś święte prawo się oburzać. Tutaj jednak tak nie jest i nie powinno Cię to w ogóle dziwić. Wchodząc, w taką a nie inną rolę zawodową, zaakceptowałeś fakt, że takie uproszczenie, polegające na utożsamianiu Cię w ten sposób będzie miało miejsce.

Robert77 napisał:
Dla wyjaśnienia sprawy, nie jestem już pracownikiem Fundacji więc pisanie takich postów jest nie na miejscu.


Widzisz Robercie, sęk w tym, że nikt o tym nie wie. Na stronie Twojego (dawnego, jak deklarujesz) pracodawcy:
[link widoczny dla zalogowanych]
widnieje Twoje imię i nazwisko w zakładce kontakt. Ostatnia aktualizacja strony miała miejsce 13.01.2011 więc ciężko komukolwiek zarzucić, że korzysta z nieaktualnych źródeł...

Robert77 napisał:

Mam też pytanie jak wytłumaczyć przekręt p. Gerbera na 200 tyś EU, które wyciągnął z Politechniki Wrocławskiej?

[link widoczny dla zalogowanych]


W źródle które podałeś, pada kwota 22 tyś. Euro. Twoja krytyka też nie jest do końca rzetelna, ponieważ:
1)zawyżasz kwotę,
2)nie ma też mowy o "wyciągnięciu" tych pieniędzy z Politechniki (ta wiedziała o związkach dr Gerbera z muzeum)
3)beneficjentem był nie dr Gerber a Muzeum
4)dr Gerber zadeklarował, że zwróci środki, jeśli będzie musiała zwrócić je Politechnika

Wyjaśnienie jest zresztą w cytowanym przez Ciebie źródle:
Zaznacza jednak, że władze wydziału wiedziały o zaangażowaniu dr. Gerbera w muzeum, ale z uwagi na to, że jest ono obiektem użyteczności publicznej i nie może stanowić źródła jego dochodów, nie stwierdziły konfliktu interesów. Kiedy okazało się, że OLAF podczas kontroli ma do tego zastrzeżenia, został zmieniony kierownik projektu i wstrzymano rozliczenia z muzeum.

(...)

- Po niezakwalifikowaniu do projektu Wieży Ciśnień ze względu na brak obiektów do testowania narażonych na zewnętrzne warunki atmosferyczne, co było warunkiem prowadzenia badań, można było szukać innego obiektu, ale po zaangażowaniu się w prowadzenie muzeum miałem obiekty spełniające wymogi projektu do dyspozycji na terenie placówki - tłumaczy dr Gerber

Przyznaje jednak, że sytuacja jest niefortunna i jeśli politechnika będzie musiała oddać pieniądze, to prowadzone przez niego muzeum zwróci 22 tys. euro.- Jest oczywiste, że nie chciałbym narażać uczelni na koszty, ale byłoby to niesprawiedliwe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mpmazurek dnia Śro 19:45, 19 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 20:28, 19 Sty 2011    Temat postu:

Panie Dylewski!
Ty2-1035 to była kompletna ruina. Zdekompletowana, rozkradziona z osprzętu mało tego, wiele elementów było wyciętych palnikiem. Podobnie jak sprzęgi w Zduńskiej Woli o których z panem rozmawiałem osobiście tam na miejscu.
Czekał go zapewne palnik i los taki jaki spotkał gnieżnieńskie Ty43.
I nie mogę czytać tych pańskich wypocin bo szlag mnie zaraz trafi!
Pan jak i kilku cymbałów z Wrocławia robi gnój wokół Ty2-1035. Jestem ciekaw czym różnił się ten Ty2 od Ol49-32, którą pocięto jakiś czas temu w Gnieżnie, że nie wspomnę o TKt48 pomalowanej na różowo. Zastanawiam się czy do tej listy nie dopisać Ol49-111.
Idę pobiegać, żeby wyładować emocje!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Śro 22:25, 19 Sty 2011    Temat postu:

Robert77 napisał:

Czytam te bzdury i aż mi się nie chce wieżyc, że Szepol i inni mają czas na wymyślanie kolejnych bzdur niczym nie potwierdzonych.


W Twoim wypadku lepiej nie czekać na potwierdzenie bo donosy piszesz szybciej niż pies biega.

Robert77 napisał:

Po pierwsze w kontekście "pociągu do nieba" nie działam jako pracownik Fundacji Era Parowozów i proszę nie utożsamiać mnie z Fundacją.

Dla wyjaśnienia sprawy, nie jestem już pracownikiem Fundacji więc pisanie takich postów jest nie na miejscu.

Po trzecie wszystkie tego typu akcje robię prywatnie na własną rękę i własną odpowiedzialność. Proszę nie utożsamiać moich działań z żadną organizacją i praca w której pracuję lub działam i współpracuję.


Kwestia ta została Ci już doskonale wyłożona przez Miłosza.


Robert77 napisał:

Następna sprawa:
Panie Szpol czyli Łukasz Szepelak, jak pan śmie dzwonić do Fundacji i wypytywać prezesa Fundacji o moje działania, które nie mają związku z Fundacją.


Tak dzwoniłem, ja Łukasz Szepelak, na forum znany bardziej jako Szepol, na początku rozmowy podałem nawet swoje miejsce zamieszkania, jeśli nie wiesz to jest to Wałbrzych, dzielnica Podgórze, ulica Niepodległości a dalej nie podam bo chyba już nie jest anonimowo? Telefon wykonalem nie tylko w swoim imieniu lecz innego środowiska, które się ze mną w tej sprawie kontaktowało i wyraziło ogromne zaniepokojenie. Widzisz, Twoja działalność dotyczyła działalności Fundacji więc Twoi przełożeni powinni zostać o tym poinformowani co zgodnie z Twoim tokiem myśleniem zostało uczynione? Czyż donos jest Ci obcy? Potrafisz pisać donosy nawet bez pokrycia i do tego jedynie wybiórczo, gdyż pewnych ludzi, instytucji i organizacji nie tykasz. Poza tym Pan Mirosław był raczej zniesmaczony tym co usłyszał.

Robert77 napisał:

Ponad to kłamie pan bez mrugnięcia okiem o działalności p. Gerbera czyli dyrektora pseudo muzeum w Jaworzynie Śląskiej.


To już poważny zarzut, jeśli nie jesteś w stanie mi udowodnić kłamstwa lepiej zamilcz.

Robert77 napisał:

Przy okazji dodam, że ten szanowany biznesmen i dyrektor PRYWATNEGO MUZEUM KOLEJNICTWA W JAWORZYNIE ŚLASKIEJ, dopuszcza do niszczenia zabytku, którego nie jest właścicielem.


Nie pisz kapitalikami bo one oznaczają krzyk, a sytuacja nie jest stosowna do krzyczenia. W jaki sposób dyrektor Muzeum Przemysłu i Kolejnictwa na Śląsku w Jaworzynie Śląskiej (bo tak własnie brzmi nazwa, ktoś mógłby nie zrozumieć o co Ci chodzi) dopuścił się zniszczenia zabytku? Jak wspomniałeś nie należał on do MPiK lecz napis na drzwiach dymnicy z chlubą głosił "Własność PKP SA" więc dlaczego to dr Gerber miałby dopuścić się zniszczenia zabytku? Muzeum udostępniło jedynie swoją bocznicę Archicomowi, nie wiem czy mieli z tego jakieś tantiemy ale czy to źle, że muzeum chce na siebie zarabiać? Pracownicy muzeum parowozu nie tykali, więc nie wiem w czym problem. Dyrektor muzeum miał przykuć się do parowozu, którego nie chciano zostawić w muzeum bo jego właściciel wolał aby stał za płotem co było równoznaczne z jego dewastacją? Mam nadzieje, że stosowne pisma w sprawie zaniedbania już leżą na odpowiednich biurkach?
Boże, jak ja bym chciał żeby parowozy ze Ścinawki Średniej, Ty43 z Gniezna, Ol49 z Łukowa i przykładów mógłbym mnożyć znalazły takie miejsca na pomnikach. Nieważne dla mnie czy bardziej w pionie czy bardziej w poziomie.

Robert77 napisał:

Jak tez wytłumaczyć działania niechlubne p. Mirona Urbaniaka, który wydaje opinię na szkodę zabytku, który kwalifikuje Ty2-1035 jako złom!!
Tak pisze miłośnik kolei związany z p. Gerberem i Jaworzyną Śląską.


Opinii nie czytałem więc wypowiadać się za bardzo nie mogę ale z tego co piszesz, że kwalifikuje Ty2-1035 jako złom. No i z prawdą się ta opinia nie mija. Widziałeś kiedyś na własne oczy 1035 podczas postoju przy szlaku do Kamieńca Ząbkowickiego? To była zupełna wydmuszka, nie posiadał całej armatury kotła, mechanizmu parorozdzielczego i napędowego, pokryw maźnic tendra wraz z znajdującymi się wewnątrz panewkami, urządzeń zderznych (cięgłowe się zachowały) no i widoczna była piękna dziura po kominie (kiedyś, gdzieś w internecie przeczytałem, że trafił do Wolsztyna ale nie wiem ile w tym prawdy). Powiedz mi w takim razie co czyniło ten parowóz na tyle wartościowym, że ustawienie go na placu Strzegomskim było zbrodnią? To, że posiadał kocioł, budkę, ostoję i koła(no, tych szkoda bo buty miał naprawde na dzisiejsze czasy grube, podobno tylko Ty45-345 miał grubsze) ? Bądźmy poważni.


Robert77 napisał:

Mam też pytanie jak wytłumaczyć przekręt p. Gerbera na 200 tyś EU, które wyciągnął z Politechniki Wrocławskiej?

[link widoczny dla zalogowanych]

Sprawą Jaworzyny Ślaskiej już dziś interesuje się kilka resortów Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, ponad to Sąd we Wrocławiu oraz inne organizacje...


Nie wiem czemu nie wymieniłeś tych innych organizacji jako pierwszych, bo to one Jaworzyną interesują się najbardziej. Nie wiem, czy warto z Tobą dyskutować na temat pieniędzy z programu Consist, skoro swoją wiedzę na ten temat bierzesz tylko i wyłącznie z wyborczej. Poza tym Miłosz znów mnie ubiegł i doskonale Ci sprawę przedstawił. Smile

Robert77 napisał:

Sprawa pociągu jest jednym wielkim przekrętem na 600 tys zł. W tym przekręcie "umoczony" jest Wojewódzki Konserwator Zabytków z Wrocławia, p. Gerber oraz artysta Jarodzki (Archicom), który kradnie prawa autorskie do obrazków wystawianych na aukcji WOŚP-u.


Co dr Gerbera interesowało czy projekt był kradziony? Oskarżasz go o to, że nie zna każdego obrazeczku wystawianego na aukcji WOŚP?

Robert77 napisał:

Na koniec proponuję, aby dobrze się zastanowić się nad tym co się pisze.


Mam nadzieje, że Ciebie również ta propozycja dotyczy?

Robert77 napisał:

Mistrzom klawiatury, życzę dobrego samopoczucia z pisania bzdur. Forum to idealne miejsce do opluwania ludzi.


Mistrzom donosów, życze dobrego samopoczucia z pisania donosów. Donos to idealny sposób do opluwania ludzi.

Pozdrawiam
Łukasz Szepelak (co by nie było, że anonimowo)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LHB




Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Festung Breslau

PostWysłany: Czw 0:50, 20 Sty 2011    Temat postu:

Robert77 napisał:


Po pierwsze w kontekście "pociągu do nieba" nie działam jako pracownik Fundacji Era Parowozów i proszę nie utożsamiać mnie z Fundacją.

Dla wyjaśnienia sprawy, nie jestem już pracownikiem Fundacji więc pisanie takich postów jest nie na miejscu.


Ależ panie Robercie... nie zaprzeczy pan, że brał pan czynny udział w dyskusjach dyskredytujących w końcu konkurenta pana pracodawcy w godzinach pracy i używając służbowego komputera. Zresztą z pewnością da się stwierdzić, czy w czasie np. pisania anonimowych paszkwili na muzeum był pan na urlopie, czy też przebywał na VI p. pewnego biurowca nieopodal warszawskiego placu Zawiszy.... Jeśli tak to pana działania trudno nazwać prywatnymi - wszak odbywało się to w godzinach pracy. I jak widać przy przychylności zwierzchników...
Gdybym ja bawił się w pisanie paszkwili o konkurencji biura turystycznego, w którym pracuję i dowiedziałby się o tym mój pracodawca, to bardzo szybko albo dostałbym grzeczną propozycję poszukania sobie innego zajęcia, albo też zapoznałbym się bardzo blisko z sankcjami wynikającymi z art 52 kodeksu pracy...
No chyba, że właśnie w takich okolicznościach pan rozstał się z Erą, wtedy cóż - mea culpa...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LHB dnia Czw 0:53, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert77




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 12:53, 20 Sty 2011    Temat postu:

robert napisał:
Panie Dylewski!
Ty2-1035 to była kompletna ruina. Zdekompletowana, rozkradziona z osprzętu mało tego, wiele elementów było wyciętych palnikiem. Podobnie jak sprzęgi w Zduńskiej Woli o których z panem rozmawiałem osobiście tam na miejscu.


Owszem był to parowóz zdekompletowany ale wiele części zostało zabezpieczonych przez pewne osoby na terenie Muzeum w Jaworzynie Śl. Do dziś powinny się tam znajdować elementy od tego parowozu. No chyba że zniknęły jak płomienice i płomieniówki oraz tender...

Co do Zduńskiej Woli to jak plotka głosi firma remontująca parowozy je ucięła otóż nic bardziej mylnego. Sprzęgi upalone zostały zanim się pojawiliśmy w Karsznicach. Koniec tematu.

Cytat:
Czekał go zapewne palnik i los taki jaki spotkał gnieżnieńskie Ty43.
I nie mogę czytać tych pańskich wypocin bo szlag mnie zaraz trafi!
Pan jak i kilku cymbałów z Wrocławia robi gnój wokół Ty2-1035. Jestem ciekaw czym różnił się ten Ty2 od Ol49-32, którą pocięto jakiś czas temu w Gnieżnie, że nie wspomnę o TKt48 pomalowanej na różowo. Zastanawiam się czy do tej listy nie dopisać Ol49-111.
Idę pobiegać, żeby wyładować emocje!!!


Tak się stało, że Ol49-32 pocięto w tym czasie kiedy byłem w Karsznicach i nic nie mogłem zrobić bo dowiedziałem się już po fakcie. Nie miałem komputera i internetu jak co poniektórzy tutaj mistrzowie klawiatury.

Jeśli rozpatrujemy kwalifikację zabytków kolejnictwa to oba te parowozy były zabytkami z czego Ol49 i Ty2 mogły nadawać się jeszcze jako dawcy części do innych np sprawnych parowozów. O czym nikomu z was tu nie przychodzi nawet do głowy.


Panie Szepelak, proszę dokładniej i wnikliwiej śledzić temat pociągu do nieba oraz zdobyc znacznie wiecej informacji o parowozie Ty2-1035 bo to co Pan tu pisze nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości.

Przytoczę pana słowa:
Cytat:
Muzeum udostępniło jedynie swoją bocznicę Archicomowi, nie wiem czy mieli z tego jakieś tantiemy ale czy to źle, że muzeum chce na siebie zarabiać?

Okazuje się że pracownicy Muzeum pobierali tantiemy z tego tytułu ponieważ taką informację otrzymałem z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. To co może mi pan powie, że Ministerstwo kłamie?

Przytoczę pana słowa:
Cytat:
Dyrektor muzeum miał przykuć się do parowozu, którego nie chciano zostawić w muzeum bo jego właściciel wolał aby stał za płotem co było równoznaczne z jego dewastacją? Mam nadzieje, że stosowne pisma w sprawie zaniedbania już leżą na odpowiednich biurkach? Przytoczę


Dlaczego podjęto decyzję o wypchnięciu parowozu za płot? Proszę mi powiedzieć, która placówka muzealna (oprócz Muzeum Kolejnictwa w Warszawie) wystawia tabor za płot na pastwę losu? Dlaczego w skansenach potrafią stać parowozy należące do PKP S.A, Muzeum Kolejnictwa i innych spółek kolejowych i nikt tego taboru nie wystawia.
Jak wytłumaczyć takie zachowanie godne muzealnika?

... i jeszcze jedno. Nie czepiam się skansenów, w których działają porządni ludzie np w Skierniewicach, Pyskowicach, Jarocinie czy Kościerzynie.

Jeśli pisze pan o Łukowie to nikt poza mną w Polsce nie zrobił takiego rabanu o pocięciu tej oelki. Ani pan ani tu obecni forumowicze nie tknęli palcem aby nawet powiadomić media. Każdy siedział jak mysz pod miotłą.
Gdzie pan wtedy był jak cięto na złom właśnie Łuków, Krzeszowice, Ścinawkę i tekatke w Kudowie?
Łatwo wytyka się komuś błędy siedząc za klawiszami i nic nie robiąc.

Nie mam czasu na dalsze rozwijanie tematu bo dyskutować można w ten sposób i jeszcze z miesiąc.

W każdym razie życzę wszystkim tu obecnym dobrego samopoczucia.

PS. Psy szczekają a karawana idzie dalej...
Wnioski proszę sobie wyciągnąć na przyszłość z powyższego cytatu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Jaworzyna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin