Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Renowacja EP23-001
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Jaworzyna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 19:58, 18 Lip 2008    Temat postu:

Na naprawę EP jest sposób... jak z resztą na przywrócenie do ruchu każdego z eksponatów trakcji nazwijmy to "teraźniejszej". Gdyby tak wynająć loka na rok prywaciarzowi w zamian za naprawę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 10:46, 19 Lip 2008    Temat postu:

tylko jak miałby on ją zrobić? oryginalnie na 160? czy tak jak byka na 125?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
keylan




Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:30, 19 Lip 2008    Temat postu:

kurczak_1986 napisał:
tylko jak miałby on ją zrobić? oryginalnie na 160? czy tak jak byka na 125?

nawet jak zrobi jak zwykłego byka to i tak będzie zysk w postaci uruchomionej maszyny której nie ma szans uruchomić za kase skansenu Smile z ET21 też by tak można tylko trzeba by w umowie o naprawę zaznaczyć żeby nie zmodernizowano jej jak ET21-100...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon32




Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Ruda

PostWysłany: Sob 22:33, 19 Lip 2008    Temat postu:

Najlepiej by było tego "byka" wydzierżawić prywatnej firmie
-muzeum by zyskało dodatkowe żródło dochodu!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 5:43, 22 Lip 2008    Temat postu:

Panowie to naprawdę jest prosty i skuteczny sposób po pierwsze na naprawę loka po drugie na naprawdę sporą kasę co miesiąc.

Podpisanie umowy z taki PTK czy CTL na dzierżawę lokomotywy np na rok. W umowie zawieracie klauzulę że elektrowóz po zakończeniu dzierżawy ma zostać pomalowany wg jego oznaczenia historycznego i finito.

Co do przekładni raczej wątpie żeby to było 160 bo na co towarowemu przewoźnikowi taki lok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 20:39, 23 Lip 2008    Temat postu:

Ciekawy pomysł, choć pewnie znalazły by się osoby, które lamentowały by, że znowu wywożone są lokomotywy Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 21:44, 23 Lip 2008    Temat postu:

Tu sie nie ma co przejmować grafomanami na pmk tylko trzeba działać. Dajcie mi tego oka w takim razie na rok a po pierwsze wróci po rewizjii a po drugie ja zarobie na ładne autko conajmniej Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 22:04, 23 Lip 2008    Temat postu:

przyjedź i zacznijmy negocjacje Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KLAN PALUCHOWSKICH




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:59, 06 Sie 2008    Temat postu:

AXEL napisał:
Podpisanie umowy z taki PTK czy CTL na dzierżawę lokomotywy np na rok. W umowie zawieracie klauzulę że elektrowóz po zakończeniu dzierżawy ma zostać pomalowany wg jego oznaczenia historycznego i finito.


Chciałem tylko dyskretnie przypomnieć, że PKP nadal posiada kilka lokomotyw które należałoby przejąć na cele muzealne. Czy sądzisz, że po takiej wolcie ktokolwiek dostanie sprawnego loka od PKP w dodatku po cenie znacząco niższej od ceny złomu?

Z drugiej strony jest pytane o celowość posiadania "ciepłej" EP23...


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez KLAN PALUCHOWSKICH dnia Śro 10:02, 06 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:42, 07 Sie 2008    Temat postu:

Kolega ma rację. Nie po to PKP przekazuje tabor do skansenów aby później pracował dla konkurencji. Jednym posunięciem można narobić szkody w całym kraju. Już były takie przypadki więc zapomnijmy o takich pomysłach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 22:15, 03 Wrz 2008    Temat postu:

Moim zdaniem już za późno na taką lekcję. Dawno temu stało się to co opisaliście i PKP przestało przekazywać tabor nadający sie do eksploatacji komukolwiek. Nawet sprzedając gagariny na złom tną na pół osie i rozcinają ostoję !!! Mleko się wylło dawno temu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 20:58, 04 Wrz 2008    Temat postu:

A moim zdaniem kolega AXEL jest w błędzie - bo często gęsto w posiadaniu szeroko pojętego PEKAPE bywają również wagony nie tylko lokomotywy.

PZDR EMIL
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 12:43, 05 Wrz 2008    Temat postu:

Mówimy o pojazdach trakcyjnych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pią 12:48, 05 Wrz 2008    Temat postu:

AXEL napisał:
Mówimy o pojazdach trakcyjnych.


Mówimy o zabytkowych pojazdach kolejowych oraz o pomocy w ich transporcie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tp4




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)

PostWysłany: Pon 18:06, 12 Sty 2009    Temat postu:

Temat troche przymarł a co tam z Ep23?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Jaworzyna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin