Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Parada parowozu 2012!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Parada Parowozów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 17:44, 11 Maj 2012    Temat postu:

wolsztynianin napisał:
PISZĘ PRZYSZŁY MASZYNISTA !!!!!!!!



Hahahaha i wszystko jasne Smile Szkoda dyskusji. Mikolskie skamlenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomi




Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:09, 11 Maj 2012    Temat postu:

Andrzej T. napisał:
Jeszcze raz napiszę - od piątkowego popołudnia do godziny 10:00 w sobotę brama parowozowni była zamknięta a wejścia z każdej strony pilnowane były przez ochronę. Nie wymyśliłem sobie tego - piszę jak było. Sam byłem w piątek po południu przez chwilę w parowozowni (bo do tego pewno pijesz), ale tylko dlatego, że na widok mojej rozmowy z ochroniarzem (który nie chciał/nie mógł mnie wpuścić, o co oczywiście nie mam pretensji - robił co mu kazali), znajomy podał mi plakietkę przez płot. Amen.


Potwierdzam, mnie również nakazali opuszczenie terenu, bo nie miałem akredytacji prasowej (wzięli mnie za fotoreportera) Smile)) Potem kumpel oddał mi swój identyfikator, który zdążył się przydać, bo po paru minutach przyszwendał się kolejny miś wypytując co robimy na terenie.

Zamykanie parowozowni przed ludźmi w przededniu parady to kompletny idiotyzm.

Pozdrawiam,
TC


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borat




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kazachstan

PostWysłany: Pią 20:30, 11 Maj 2012    Temat postu:

Natomiast ja pytany odpowiedziałem, że mam paszport Polsatu i zwiedzałem dalej, bez wypraszania Cool
Pozdrawiam bohaterskie oddziały ochrony i SOKu, zapraszam pod kopalnie, koksownie i huty! Takich ludzi nam trzeba! Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 2:21, 12 Maj 2012    Temat postu:

No to ja też jeszcze raz napiszę, że była możliwość (zgadzam się że ograniczona) wejścia na teren parowozowni. W godzinach popołudniowych na terenie widziałem kilku członków TPWP i powiem szczerze, że akurat Ciebie nie widziałem. W nocy o której ja pisałem w szopie można było spotkać miłośników śpiących na ławce w noclegowni, a nawet na parowozie.
Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że w mojej wypowiedzi chodziło przede wszystkim o to że są sytuacje podczas tej imprezy kiedy można poczuć klimat prawdziwej parowozowni. Nie było moim zamiarem roztrząsać jak swoje obowiązki w piątek wypełniała ochrona i jak można było ją ominąć.
Andrzej T. napisał:
Teraz - po czterech latach (albo lepiej) chcesz szukać winnych? To ja się zapytam - co wtedy robił tzw. "nasz człowiek w CARGO"?

Zwracam uwagę że ja w przeciwieństwie do Ciebie nie szukam winnych. Piszę tylko, że była stworzona możliwość porobienia przy parowozie i się nie udało. Osobą która to uzgadniała na gruncie byłeś Ty, więc (moim zdaniem) to właśnie Ty powinieneś wyjaśnić dlaczego to się nie udało.
Przypomnę w tym miejscu od czego rozpoczęła się dyskusja
Ariel Ciechański napisał:
Dlaczego odrzucano oferty darmowego malowania parowozów przez członków TPWP
W przypadku 111 oferty nie odrzucono, tylko nie została ona zrealizowana i przyczyna braku jej realizacji nie została wyjaśniona. Nadal nie wiadomo dlaczego Naczelnik nie przekazał uzgodnień z Tobą swoim pracownikom. Gdybym ja to uzgadniał możesz być pewien, że zapytałbym Naczelnika dlaczego nie przekazał uzgodnień swoim ludziom.
I tyle.
Andrzej T. napisał:
W w/w protokole stoi jak wół: "Kolega Zbyszek prosił o wskazanie parowozu do renowacji, natomiast Towarzysze zrozumieli to jako informację o wskazaniu parowozu, który będą mogli sami odrestaurować. Tymczasem renowacją ma zająć się fundacja Era Parowozów." Każdy chyba członek TPWP potwierdzi, że takie informacje zostały nam przez Ciebie przekazane. Znalazłbym to też pewnie na naszym forum, ale szkoda mi czasu na i to i tak niepotrzebne bicie piany.
Żeby zaoszczędzić Tobie czasu przypomnę, że 28 marca 2008 w temacie "Młodzież w działaniu" pisałem o pomyśle na malowanie parowozu Ty43-123.
Zbyszek napisał:
1) Pieniądze na remont parowozu będzie zbierać Era w czasie parady.
2) My jesteśmy w stanie zorganizować ludzi. Niektórzy chyba się zaraz zapiszą.
Każdy członek TPWP może sprawdzić i potwierdzić, że tak właśnie brzmiał ten pomysł.

W tym przypadku faktycznie oferta TPWP nie została przyjęta.


Andrzej T. napisał:
No i na koniec rzucono Towarzystwu Ty1.
Tu jak już pisałem TPWP oferowało pracę 2 członków przez tydzień.
Żeby nie było, nie mam pretensji że oferta była tak skromna. Chcę tylko pokazać, że to nie jest tak, że Towarzysze drzwiami i oknami składali oferty, a Cargo je notorycznie odrzucało. Nie jest też prawdą, że nie było propozycji dla współpracującego Towarzystwa.



Andrzej T. napisał:
Jeżeli rzeczywiście istniałyby jakieś niejasności, to przyszedłbyś to wyjaśnić w cztery oczy, a nie opowiadał za plecami.
Widzę, że znowu pamięć zawodzi. Rozmawiałem z Tobą o tym. Na koniec prosiłem o wyjaśnienie na piśmie. Powiem tylko jak to wyglądało z mojej strony. Otrzymałem informacje mailem od jakiegoś pasażera, że na pociągach retro sprzedawano bilety ulgowe po 10 zł jako normalne, przekreślając długopisem cenę. W otrzymanym rozliczeniu nic na ten temat nie było. Rozliczenie biletów normalnych i ulgowych zgadzało się z przekazaną kwotą. Zapytałem więc co stało się z nadwyżką wynikającą ze sprzedaży biletów ulgowych za wyższą cenę. Z wyjaśnienia wynikało, że nadwyżkę rozliczono wpisując więcej biletów ulgowych. Dla mnie zastanawiające było, że zamiast od razu podać, że część biletów ulgowych sprzedano drożej, nikt wcześniej nawet nie wspomniał o takim sposobie sprzedaży biletów. Dopiero na moje dopytywania powiedziano mi o takim sposobie sprzedaży.
Andrzej T. napisał:
Nie wspomnę o pomijaniu nas tam, gdzie to niewygodne - np. wymieniając atrakcyjne z punktu widzenia miłośnika zjawiska w Wolsztynie w okolicach parady, jakoś zapomniałeś o chyba największym takim wydarzeniu, którym był nasz niedzielny pociąg.
Wymieniając atrakcje wymieniłem kilka, których sam byłem uczestnikiem, nie rozróżniając która jest największa. Dla mnie największa może być parada dla Ciebie pociąg. Zwykła ludzka przyzwoitość nakazuje uszanować gust innych, a nie narzucać innym co im ma się podobać i co mają uznawać za największą atrakcję.

Nigdzie nie twierdzę, że "jesteście bandą leni". Mówię tylko, że to nie jest tak, że cargo odrzucało oferty TPWP. To TPWP czasami rezygnowało z propozycji, a przyczyny tego były różne w tym brak chętnych.
Odnośnie chęci wyjaśnienia czegokolwiek to nie miałem żadnej szansy na to. Najpierw bez żadnej informacji zablokowano mi dostęp do forum. Po tygodniu dopiero dowiedziałem się że nie jest to problem techniczny tylko kara. Specjalnie nie piszę za co, żeby nie rozwijać następnego tematu. Następnie wyrzucono mnie za brak zaangażowania i nie płacenie składek też bez żadnego wyjaśnienia ani rozmowy w cztery oczy. To Twoim zdaniem co mam mówić ludziom, którzy mnie pytają co słychać w Towarzystwie? Odpowiadam, że nie wiem bo mnie wyrzucono. Przecież nie będę mówił, że się wypisałem, bo to by było kłamstwo. Za co też właściwie nie wiem, bo uzasadnienie podane w uchwale jest bardzo lakoniczne i niczego nie wyjaśnia. Dopiero teraz dowiedziałem się co nieco o pretensjach jakie masz do mnie.

Jak widzisz odwagi do rozmowy (również w realu) mi nie brakuje, ale już mi się nie chce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej T.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Pon 12:03, 14 Maj 2012    Temat postu:

DoT napisał:
Andrzej T. napisał:
Teraz - po czterech latach (albo lepiej) chcesz szukać winnych? To ja się zapytam - co wtedy robił tzw. "nasz człowiek w CARGO"?

Zwracam uwagę że ja w przeciwieństwie do Ciebie nie szukam winnych. Piszę tylko, że była stworzona możliwość porobienia przy parowozie i się nie udało. Osobą która to uzgadniała na gruncie byłeś Ty, więc (moim zdaniem) to właśnie Ty powinieneś wyjaśnić dlaczego to się nie udało.

Przecież sprawa była jasna od początku – zawiodła komunikacja WEWNĄTRZ CARGO. Miałem robić jeszcze jakieś super dochodzenie a winnych wbijać na pal? Co by to dało? Mleko już się rozlało. Jeżeli ktoś rzeczywiście liczyłby na naszą pomoc, to tak by się to nie skończyło. A skoro wyszło jak wyszło, to nie będziemy pchali gdzie nas nie chcą.

DoT napisał:
Andrzej T. napisał:
W w/w protokole stoi jak wół: "Kolega Zbyszek prosił o wskazanie parowozu do renowacji, natomiast Towarzysze zrozumieli to jako informację o wskazaniu parowozu, który będą mogli sami odrestaurować. Tymczasem renowacją ma zająć się fundacja Era Parowozów." Każdy chyba członek TPWP potwierdzi, że takie informacje zostały nam przez Ciebie przekazane. Znalazłbym to też pewnie na naszym forum, ale szkoda mi czasu na i to i tak niepotrzebne bicie piany.
Żeby zaoszczędzić Tobie czasu przypomnę, że 28 marca 2008 w temacie "Młodzież w działaniu" pisałem o pomyśle na malowanie parowozu Ty43-123.
Zbyszek napisał:
1) Pieniądze na remont parowozu będzie zbierać Era w czasie parady.
2) My jesteśmy w stanie zorganizować ludzi. Niektórzy chyba się zaraz zapiszą.
Każdy członek TPWP może sprawdzić i potwierdzić, że tak właśnie brzmiał ten pomysł.

W tym przypadku faktycznie oferta TPWP nie została przyjęta.

Dzięki za podsunięcie ściągi - przeczytałem dużą część tego wątku. Czyli zgadzamy się, że Fundacja nie była zainteresowana umożliwieniem Towarzystwu prac na Ty43-123 mimo porozumienia z UM Wolsztyn i Wolsztyńskim Domem Kultury. Kolejna próba (bodaj z 2010 roku) również zakończyła się niepowodzeniem - luźno zaproponowane w trakcie bezpośredniej rozmowy z ówczesnym Prezesem Fundacji warunki nie zostały na naszą prośbę nawet potwierdzone pisemnie. Fundacja wolała kolejny raz zlecić za ciężkie pieniądze robotę zewnętrznej firmie, niż choćby spróbować dogadać się z innym podmiotem. No ale to już nie moja sprawa.

DoT napisał:
Andrzej T. napisał:
Jeżeli rzeczywiście istniałyby jakieś niejasności, to przyszedłbyś to wyjaśnić w cztery oczy, a nie opowiadał za plecami.

Widzę, że znowu pamięć zawodzi. Rozmawiałem z Tobą o tym. Na koniec prosiłem o wyjaśnienie na piśmie. Powiem tylko jak to wyglądało z mojej strony. Otrzymałem informacje mailem od jakiegoś pasażera, że na pociągach retro sprzedawano bilety ulgowe po 10 zł jako normalne, przekreślając długopisem cenę. W otrzymanym rozliczeniu nic na ten temat nie było. Rozliczenie biletów normalnych i ulgowych zgadzało się z przekazaną kwotą. Zapytałem więc co stało się z nadwyżką wynikającą ze sprzedaży biletów ulgowych za wyższą cenę. Z wyjaśnienia wynikało, że nadwyżkę rozliczono wpisując więcej biletów ulgowych. Dla mnie zastanawiające było, że zamiast od razu podać, że część biletów ulgowych sprzedano drożej, nikt wcześniej nawet nie wspomniał o takim sposobie sprzedaży biletów. Dopiero na moje dopytywania powiedziano mi o takim sposobie sprzedaży.

Moja pamięć wcale nie zawodzi, a Twoja skrupulatność Cię pogrąża. Zadałem sobie trudu i przejrzałem zeszłoroczną korespondencję, żeby dokładnie przeanalizować wszystkie fakty i ich chronologię. Prawdą jest, że rozmawialiśmy telefonicznie na ten temat. Ton rozmowy był bardzo luźny ("wiesz, mógłbyś coś napisać, bo ktoś taki problem zgłosił..."). Ewidentnie nie stałem na baczność rozmawiając wtedy z Tobą, a pismo przygotowałem niezwłocznie. W piśmie tym (datowanym na 23.05.2011 r.) poruszone zostały też inne kwestie związane z paradą. Oficjalnie temat się zakończył. Ale jest jeszcze druga strona medalu, o którą to właśnie mi się rozchodzi, czyli robienie smrodu niezależnie od wyjaśniania sprawy.
Sygnały dotyczące rzekomych wątpliwości docierały do mnie już wcześniej (przed Twoim telefonem). Apogeum nastąpiło później - na Piracie, kiedy to od prawie dwóch tygodni w Zakładzie leżało pismo z naszym wyjaśnieniem! Prawda jest taka, że robiłeś smród i przed zapoznaniem się z pismem (do którego nie wniosłeś żadnych uwag) i po. Nie chodziło więc wcale o wyjaśnienie sprawy (od początku czystej), tylko właśnie o smród. No bo przecież jak się chce uderzyć psa, to kij się zawsze znajdzie.
Żeby ostatecznie zamknąć ten temat, napiszę czarno na białym jak to było. Rozliczając gotówkę z biletów, jako osoba odpowiedzialna z ramienia TPWP, we wstępnym wykazie zamieściłem zgodnie ze stanem faktycznym większą liczbę sprzedanych biletów normalnych na jeden z pociągów, niż dostaliśmy do dystrybucji (żeby móc rzetelnie przekazać całą zebraną gotówkę). Osoba z CARGO, odpowiedzialna za rozliczenie, stwierdziła jednak (z logicznego punktu widzenia - słusznie), że nie można wykazać sprzedaży większej liczby biletów danego rodzaju, niż dostało się do dystrybucji (np. że dostaliśmy do sprzedaży 10 biletów, a sprzedaliśmy 15). Dlatego też wspólnie ustaliliśmy, że uznamy odpowiednią liczbę biletów niesprzedanych na pierwszy pociąg (który cieszył się mniejszą frekwencją) za sprzedane i w ten sposób suma pieniędzy zebrana za wszystkie pociągi będzie się zgadzać i zostanie w całości przekazana do CARGO. Rozwiązanie proste i klarowne. I oczywiście uczciwe. Podejrzewam, że trudno byłoby znaleźć lepsze. Myślę, że jeszcze bardziej zawiodę potencjalnych spiskowców podając sumy, jak teoretycznie dało się ukręcić na tym "interesie" (a o sprzeniewierzenie których zostaliśmy posądzeni). Przy sprzedaży 28 szt. biletów ulgowych poprawionych na normalne (a tak było w rzeczywistości) jest to "niebagatelna" kwota 140 zł (28 * 5 zł = 140 zł)! Nawet zakładając czyjeś złe intencje - tylko idiota narażałby się za taką sumę.
Nie chcę oceniać tegorocznego pomysłu na paradowe retra. Nie będę stosował retoryki cytowanego Kolegi i zaczepnie oskarżał między wierszami. Średnio rozgarnięty człowiek sam wyciągnie odpowiednie wnioski i odpowie sobie na pytanie czy był to przypadek, że Towarzystwo zostało tak potraktowane i czy nie może mieć to związku z pojawieniem się w grze nowych graczy. TPWP w każdym razie (przynajmniej za tego Zarządu) nie pójdzie już nigdy na taki układ jak w latach poprzednich, bo w nagrodę za nasze całkowicie bezinteresowne zaangażowanie zostaliśmy przez jednego pana bezpodstawnie pomówieni o kradzież. To nie jest miłe. I założę się, że dochód CARGO z tegorocznych pociągów (mimo, że było ich więcej) jest znacznie niższy niż w latach poprzednich. Ale to też nie moja sprawa.

Więcej nie ma co pisać, bo i po co, skoro coraz więcej moich pytań i tak zostaje bez odpowiedzi. Brak argumentów? Tezy bez pokrycia? Życzę Ci tylko, Zbyszku, wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia! Cool
Z mojej strony tyle.

Pozdrawiam życząc miłego tygodnia...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 0:56, 17 Maj 2012    Temat postu:

Nie chce mi się ale odpowiem.
Nie chodzi o wbijanie na pal winnych. Chodziło o zwykłe wyjaśnienie co nie wyszło z ustaleń które Ty dokonałeś (a może niczego nie uzgodniłeś i dlatego "komunikacja wewnątrz Cargo zawiodła"?). No i okazuje się, że po pierwszym (niewyjaśnionym) nieporozumieniu już nikomu nie chciało się pchać do roboty przy parowozie.

Malowanie Ty43-123
Nie zgadzamy się że Fundacja nie była zainteresowana. Jak wcześniej napisałem projekt był uzgodniony również z Prezesem Ery. Przynajmniej do momentu kiedy ja z nim rozmawiałem. O warunkach z roku 2010 zaproponowanych w bezpośredniej rozmowie (rozumiem że rozmowa odbyła się pomiędzy Tobą i Prezesem Ery) nie potrafię nic powiedzieć i to też nie jest moja sprawa.

Bilety
Nadal nie rozumiem dlaczego będąc kolegami (tak mi się wydawało) z jednego stowarzyszenia, znając się i współpracując od lat nie dowiedziałem się od razu o takim sposobie sprzedaży biletów i innym ich rozliczeniu tylko dopiero po moim dopytywaniu?

Nie wiem o jakie pytania Ci chodzi?
Jedno dotyczy zapewne miłośników którzy współpracują z parowozownią, drugie czyjego podpisu zabrakło.
Jakich miałem na myśli miłośników nie powiem, bo mogłoby okazać się, że nie są to prawdziwi miłośnicy.
Czytając mojego posta gdzie piszę o uzgodnieniach można wywnioskować czyjego podpisu zabrakło. W każdym razie z mojej wypowiedzi nie wynika że zabrakło zgody Ery.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 8:39, 21 Maj 2012    Temat postu:

Andrzej T. napisał:
A ja zadam tylko pytanie - co dobrego zrobiłeś dla Towarzystwa w czasie swej w nim działalności
Mi nie bardzo wypada się chwalić, ale skoro pytasz, a nikt nie podjął tego wątku, to jednak się pochwalę.

Otóż ja jestem pomysłodawcą tych produktów z których TPWP jest najbardziej znane. Chodzi oczywiście o pociąg "Parowozem przez Wielkopolskę". Być może pamietasz, a jeśli nie to polecam forum TPWP - to właśnie JA rzuciłem pomysł zorganizowania specjalnego pociągu dla miłośników, który ostatecznie wystartował jako PPW. Również JA opracowałem projekt i uzyskałem dofinansowanie na pierwszą "Flotę Wielkopolski".

Oczywiście nie podlega dyskusji, że sam bez wsparcie i zaangażowania Towarzyszy bym tego nie zorganizował, ale bez wątpienia pomysł na organizację tych pociągów w takiej formie był mój.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej T.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 8:20, 23 Maj 2012    Temat postu:

DoT napisał:
Andrzej T. napisał:
A ja zadam tylko pytanie - co dobrego zrobiłeś dla Towarzystwa w czasie swej w nim działalności
Mi nie bardzo wypada się chwalić, ale skoro pytasz, a nikt nie podjął tego wątku, to jednak się pochwalę.

Otóż ja jestem pomysłodawcą tych produktów z których TPWP jest najbardziej znane. Chodzi oczywiście o pociąg "Parowozem przez Wielkopolskę". Być może pamietasz, a jeśli nie to polecam forum TPWP - to właśnie JA rzuciłem pomysł zorganizowania specjalnego pociągu dla miłośników, który ostatecznie wystartował jako PPW. Również JA opracowałem projekt i uzyskałem dofinansowanie na pierwszą "Flotę Wielkopolski".

HOLA HOLA! Pomysł na PpW powstał w czasie spotkań roboczych w samych początkach Towarzystwa i z pewnością nie należał do Ciebie. Było mocne ciśnienie reaktywowania "prawdziwych" mikolskich imprez fotostopowych sprzed lat. Z ciekawości zajrzałem do wątku, o który Ci zapewne chodzi i co stwierdzam? Pisałeś jedynie o propozycji wystąpienia do CARGO o ujęcie pociągu specjalnego w ramach puli kilometrów na ogólnodostępne pociągi retro (na szczęście nic z tego nie wyszło) przekonując kilka postów niżej, że powinien to być jednak pociąg dla "matek z dziećmi", bo wtedy łatwiej uzyskać dotacje. W wątku przewija się też motyw pociągu z atrakcjami po drodze - pada nawet propozycja trasy: Poznań - Wronki - Poznań z okazji 160-lecia kolei w Poznaniu. No założenia jak nic kojarzące się z tym, co ostatnio robi turkol, jednak kompletnie niekompatybilne z wypracowaną w międzyczasie marką "PpW". A markę tę wypracował cały zespół - już w przypadku pierwszego pociągu to członkowie (a nie wiceprezes Marciniak) opracowali trasę, wybrali parowóz (wtedy jeszcze było w czym wybierać...). Ty wystąpiłeś do własnej spółki o kalkulację, podając absurdalny rozkład (wyjazd o 8:30, powrót o 14:15). Jak nic wyszedłby z tego "super pociąg". Dlatego też już wtedy całą logistykę związaną z pociągami przejęła inna osoba z Towarzystwa i robi to do dnia dzisiejszego. Specjalnie nie chcę pisać kto dokładnie co robi, w tym nie wymieniam swoich zasług, bo nie chodzi o to, żeby się licytować. Pociągi od początku robi zespół, w którym Twoja rola ograniczyła się do kontaktów ze swoją spółką, które zanim na dobre się rozpoczęły (już przy pierwszy pociągu) - przejął je ktoś inny. Przypisywanie sobie autorstwa marki PpW z Twojej strony jest co najmniej niegrzeczne (choć cisną mi się na klawiaturę mocniejsze słowa).
Co do Floty, to przyznam, że napisałeś wniosek i dzięki Tobie uzyskaliśmy dofinansowanie w 2010 roku, ale pamiętam jak dziś, kiedy na spotkaniu upierałeś się, żeby wziąć kolorowe, przedziałowe wagony, bo są "wygodniejsze". Nieugięta postawa oponentów ostatecznie poskutkowała wynajęciem oliwkowych bonanz. Naturalną konsekwencją było wzięcie Bipy w roku ubiegłym. Tak narodziła się doceniona przez uczestników marka "Floty...", jako historycznego pociągu dalekobieżnego.

Przy okazji, jak już piszę, może kilka słów w związku z poprzednim postem.
DoT napisał:
Malowanie Ty43-123
Nie zgadzamy się że Fundacja nie była zainteresowana. Jak wcześniej napisałem projekt był uzgodniony również z Prezesem Ery. Przynajmniej do momentu kiedy ja z nim rozmawiałem.

Nieprawda. Oto fragment Twojej wypowiedzi z 10.06.2008:
Zbyszek napisał:
Mam niestety kiepskie wiadomości. Ponieważ nie ma żadnej odpowiedzi ze strony CARGO zadzwoniłem do Szymańskiego. Tym razem zaskoczył mnie podejściem do tematu. Kiedy z nim rozmawiałem pod koniec maja przedstawiłem po raz kolejny naszą propozycję, to sam powiedział, że przedstawienie naszej propozycji na posiedzeniu Rady Fundacji (29.05) może być dobrym rozwiązaniem. Natomiast dzisiaj powiedział, że nie wie co w tej sprawie Członek Zarządu Cargo (Przewodniczący Rady Fundacji) postanowił, był zdziwiony, że przekazaliśmy je do Centrali, a nie do ZT. Z całej wypowiedzi wynikało, że zmienił nastawienie do całego projektu i roli poszczególnych stron w tym przedsięwzięciu. W związku z tym zaczynam mieć wątpliwości czy z tego coś wyjdzie w planowanym terminie.

No i wyszło to co wyszło. A przypomnę, że chętni byli. Stosując Twoją retorykę zapytam - dlaczego ta sprawa nie została wyjaśniona? A może wcale nie rozmawiałeś z ówczesnym prezesem Ery, skoro dzisiaj tego nie pamiętasz? Nie będę wyciągał nic więcej, bo brzydzi mnie takie podejście - oskarżenia i obrzucanie błotem. Dlatego proszę Cię - daj sobie spokój, nie prowokuj, bo źle na tym wyjdziesz.

DoT napisał:
Bilety
Nadal nie rozumiem dlaczego będąc kolegami (tak mi się wydawało) z jednego stowarzyszenia, znając się i współpracując od lat nie dowiedziałem się od razu o takim sposobie sprzedaży biletów i innym ich rozliczeniu tylko dopiero po moim dopytywaniu?

Bo do rozliczenia biletów ze strony CARGO wyznaczony był konkretny pracownik. Wszystkie formalności zostały spełnione. I tak jak pisałem wyżej - co innego dopytywanie, a co innego pomawianie i oskarżanie przed, w trakcie i po (w tej sprawie nie masz nic do powiedzenia?). Tak się zachowuje "kolega"? Ja chyba znam inną definicję tego słowa...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 22:25, 23 Maj 2012    Temat postu:

Andrzej T. napisał:
Pisałeś jedynie o propozycji wystąpienia do CARGO o ujęcie pociągu specjalnego w ramach puli kilometrów na ogólnodostępne pociągi retro (na szczęście nic z tego nie wyszło) przekonując kilka postów niżej, że powinien to być jednak pociąg dla "matek z dziećmi", bo wtedy łatwiej uzyskać dotacje.
To co piszesz nie jest rzetelne. Napisałeś, że mówiłem o pociągu specjalnym, ale nie wspomniałeś że chodziło o pociąg specjalnie organizowany dla miłośników. Ja pamiętam jak dziś że pisałem o pociągu dla miłośników, w związku z tym nie mogłem mieć na myśli pociągu dla „matek z dziećmi”!

Przeczytaj jeszcze raz co ja napisałem.
DoT napisał:
rzuciłem pomysł zorganizowania specjalnego pociągu dla miłośników, który ostatecznie wystartował jako PPW.
Napisałem również
DoT napisał:
Oczywiście nie podlega dyskusji, że sam bez wsparcie i zaangażowania Towarzyszy bym tego nie zorganizował
Jak się trochę uspokoisz i przeczytasz jeszcze raz to co napisałem może dojdziesz do wniosku, że nie przypisywałem sobie autorstwa marki PPW. Natomiast zwykła uczciwość wymaga abym miał prawo powiedzieć, że moja propozycja zapoczątkowała prace nad tym produktem.

Cieszę się, że jednak przyznałeś iż pomysł Floty Wielkopolski był mój. W trakcie opracowywania projektu było wiele różnych opinii nawet takie które mówiły, że taki pociąg nie powinien być organizowany przez TPWP bo jest dla „matek z dziećmi”.

Andrzej T. napisał:
Dlatego proszę Cię - daj sobie spokój, nie prowokuj, bo źle na tym wyjdziesz.
Skoro mam źle na tym wyjść, to już więcej nie będę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej T.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Czw 7:49, 24 Maj 2012    Temat postu:

DoT napisał:
Andrzej T. napisał:
Pisałeś jedynie o propozycji wystąpienia do CARGO o ujęcie pociągu specjalnego w ramach puli kilometrów na ogólnodostępne pociągi retro (na szczęście nic z tego nie wyszło) przekonując kilka postów niżej, że powinien to być jednak pociąg dla "matek z dziećmi", bo wtedy łatwiej uzyskać dotacje.
To co piszesz nie jest rzetelne. Napisałeś, że mówiłem o pociągu specjalnym, ale nie wspomniałeś że chodziło o pociąg specjalnie organizowany dla miłośników. Ja pamiętam jak dziś że pisałem o pociągu dla miłośników, w związku z tym nie mogłem mieć na myśli pociągu dla „matek z dziećmi”!

No to proszę - wypowiedź z grudnia 2007:
Zbyszek napisał:
Wiadomo, że do oficjalnego rozkładu retro CARGO pociąg z Leszna przez Krotoszyn i Jarocin się nie załapał. Jedyna możliwość, że zorganizujemy go samodzielnie szukając dofinansowania w różnych miejscach.
Korzystając z doświadczeń kolegów z Leszna i Głogowa wiemy, że należy poszukać sponsorów. Pierwsze propozycje z Leszna już są. Myślę o zgłoszeniu tematu do otwartych konkursów dla organizacji pozarządowych organizowanych przez Urząd Marszałkowski. Jednym z zadań jest "Organizacja imprez turystycznych i krajoznawczych o zasięgu subregionalnym i wojewódzkim promujących walory turystyczne i krajoznawcze Województwa Wielkopolskiego". Odpowiednio sformułowany temat może się załapać. Jest oczywiście temat czy impreza ma być dla MK czy dla matek z dziećmi. Na ten drugi rodzaj może być łatwiej o pieniądze. Z drugiej strony impreza "elitarna" organizowana na rozpoczęcie sezonu też ma swoje walory dla sponsorów.

_____

DoT napisał:
Przeczytaj jeszcze raz co ja napisałem.
DoT napisał:
rzuciłem pomysł zorganizowania specjalnego pociągu dla miłośników, który ostatecznie wystartował jako PPW.
Napisałem również
DoT napisał:
Oczywiście nie podlega dyskusji, że sam bez wsparcie i zaangażowania Towarzyszy bym tego nie zorganizował
Jak się trochę uspokoisz i przeczytasz jeszcze raz to co napisałem może dojdziesz do wniosku, że nie przypisywałem sobie autorstwa marki PPW. Natomiast zwykła uczciwość wymaga abym miał prawo powiedzieć, że moja propozycja zapoczątkowała prace nad tym produktem.

Wbrew pozorom - jestem bardzo spokojny Cool Tak jak pisałem wyżej - pomysł na pociągi fotostopowe powstał "na żywo" i nie należał do Ciebie. Amen.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 11:57, 25 Maj 2012    Temat postu:

Nie bardzo wiem jak to skomentować.
W jednym miejscu piszesz o
Andrzej T. napisał:
Pisałeś jedynie o propozycji wystąpienia do CARGO
a za chwilę cytujesz moją wypowiedź
Cytat:
Wiadomo, że do oficjalnego rozkładu retro CARGO pociąg z Leszna przez Krotoszyn i Jarocin się nie załapał
Wg mnie z przytoczonej przez Ciebie mojej wypowiedzi wynika, że na forum nie pisałem o propozycji wystąpienia, a o tym że propozycja ta nie została uwzględniona. A skoro nie została uwzględniona to musiała najpierw być złożona. Z tego tekstu wynika też że propozycja dotyczyła pociągu na trasie Leszno-Krotoszyn-Jarocin.


Z przytoczonej mojej wypowiedzi wcale nie wynika, że przekonywałem do pociągu dla „matek z dziećmi”. Napisałem
Cytat:
Jest oczywiście temat czy impreza ma być dla MK czy dla matek z dziećmi. Na ten drugi rodzaj może być łatwiej o pieniądze. Z drugiej strony impreza "elitarna" organizowana na rozpoczęcie sezonu też ma swoje walory dla sponsorów.
Ja ten tekst rozumiem jako rozważanie różnych rozwiązań pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania. Że taki właśnie problemie istniał czytamy na stronie Towarzystwa w informacji z dnia 17 kwietnia 2008
TPWP napisał:
Nie mając żadnej pewności, czy pociąg pojedzie, czy będzie frekwencja pozwalająca na jego opłacenie, ...... Równolegle rozmawialiśmy z Urzędem Miasta w Lesznie i Jarocinie na temat wsparcia naszego pomysłu.


W takim razie zapytam jaki pociąg (dla kogo) został zgłoszony do rozkładu Cargo? O jakim pociągu „elitarnym” mowa w mojej wypowiedzi? Czyżby „elitarny” dla matek z dziećmi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kucyk




Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:57, 25 Maj 2012    Temat postu:

Przepraszam Koledzy, że poruszę ten temat, ale jakoś już mam dość i na postowego pawika mi się zebrało.

Czytam i czytam te Wasze gorzkie żale do świata i samych siebie niczym polemiki Macierewicza z Wałęsą. Kto co kiedy robił, kto czego nie zrobił, kto ileś tam lat temu coś powiedział, kto nie powiedział bo nie wiedział... Syf i malaria w atmosferze internetowej duchoty i potu kapiącego z pod pach na klawiatury.

Ta „dyskusja” nie wnosi jakiejkolwiek merytoryki czy nawet rozrywki do forum. Jest to typowe dla Polaków rozdzielanie włosa na czworo przez tych, którzy ongiś byli po jednej stronie barykady, a potem się pokłócili i będą się teraz licytować kto był bardziej, a kto mniej i gdzie stało ZOMO. Adwersarze zapominają już o co walczą ze sobą, gdyż liczy się sam stan wojny na stare posty.

Ludzie, opamiętajcie się, to zwyczajnie obciąża serwer i atmosferę na forum. Czytelników, za wyjątkiem takich, którzy czerpią intelektualną rozrywkę z takich bitew na krowie łajno, tak naprawdę gó... yyy..., znaczy łajno, obchodzą Wasze IpeeNowskie wyciągania dokumentów i dochodzenie czy jednak agent Bolek nie był Lolkiem i który pociąg wykoleił.

Załatwcie sprawę jak chcecie – czy po męsku przy wódce i na pięści, czy po gejowsku pisząc sobie nawzajem setki odpowiedzi do wypowiedzi na Internecie, ale błagam nie smrodźcie tymi waszymi zafajdanymi barchanami sprzed lat na publicznym forum, bo jest to po prostu wkurwiające i nudne.

Live and let live, Panowie. Zbastujcie, bo ile można!?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kucyk dnia Sob 14:10, 26 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 22:15, 25 Maj 2012    Temat postu:

Muszę przyznać, że Kucyk ma rację.
W związku z tym wycofuję moje ostatnie pytania i obiecuję, że więcej nie dam się sprowokować, ani też nie będę prowokował (przynajmiej w takich tematach).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej T.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Pon 8:46, 28 Maj 2012    Temat postu:

DoT napisał:
Muszę przyznać, że Kucyk ma rację.
W związku z tym wycofuję moje ostatnie pytania i obiecuję, że więcej nie dam się sprowokować, ani też nie będę prowokował (przynajmiej w takich tematach).

Cieszę się, bo ta dyskusja od dawna do niczego konstruktywnego nie prowadzi, jednak kto chciał - wyrobił sobie opinię na poszczególne tematy.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Parada Parowozów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Strona 11 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin