Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KILOF'12, Pociągiem w Sudety!
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Pociągi specjalne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tp4




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)

PostWysłany: Czw 17:02, 30 Sie 2012    Temat postu:

zbychu napisał:
Czyli większa niż powinna część wody zamiast do kotła trafiała pod parowóz?


Można tak to ująć


zbychu napisał:
Przecież mają trochę EU/EP-07, a nawet kilka Traxxów?


Traxxów już nie mają od kilku lat. Teraz te maszyny pracują chyba w spółce Lotos Kolej

wro73 napisał:
PR-y nie posiadają elektryków - wszystkie wypożyczają...


Jakoś rok temu PR'y kupiły w przetargu organizowanym przez PIC lokomotywy: EU07-064, -071, -155, -160, -207 i EP07-154 a na przełomie stycznia i lutego br. dokupili jeszcze EU07-046, -189, -226, -232, -235. Niedawno nawet PR;y zorganizowały przetarg na modernizacje kilku siódemek połączoną z dostosowaniem ich do osiągania 160km/h. ZTCP wygrała Pesa Bydgoszcz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Pociągi specjalne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin