Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KILOF'12, Pociągiem w Sudety!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Pociągi specjalne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatysJ




Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 14:57, 24 Cze 2012    Temat postu: KILOF'12, Pociągiem w Sudety!

No i powoli zbliża się kolejna edycja "Kilofa", z tym że teraz w zmienione relacji, tym razem pociąg z Poznania pojedzie odrazu do Jaworzyny Śl. . Zastanawia mnie tylko ile Turkol będzie miał opóźnienia jeśli planują z Mikołajowa odrazu pojechać na Zachodni omijając Wrocław Główny, i to jeszcze obwodnicą towarową... czyżby z obwodnicy był jakiś tajemniczy zjazd na Zachodni?...
No cóż, czas pokaże co wykombinują...
Link do tego cyrku na kółkach -> [link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam.
Mateusz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
greenman




Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:12, 05 Sie 2012    Temat postu:

@MatsyJ
No właśnie nie planują bezpośrednio tylko przez Głowny. A szkoda można by z Popowic bezpośrednio obwodnicą towarową przez Gądów na Zachodni dla oszczędzenia zbędnych manewrów na Głównym. No ale Wrocław Główny musi być - "nasz klient nasz per pan"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pitras




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszczykowo

PostWysłany: Sob 20:16, 25 Sie 2012    Temat postu:

No i wychodzi rozkład ułożony bez rezerwy czasowej. Z Wałbrzycha pociąg wyjechał opóźniony o 78 minut, w Kłodzku był w plecy120 minut.
Kibicuję przedsięwzięciu Turkolu, ale niech nie układają takich rozkładów, aby zajechać parowóz, bez rezerw czasowych itp. W Wałbrzychu co najmniej powinny być 2-3 godziny przerwy. Sudety są jednak ciut za daleko aby myśleć o wyjazdach na jeden dzień. Moim zdaniem powinny skupić się na wyjazdach nad morze, albo Toruń, Łódź, Gorzów itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pitras




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszczykowo

PostWysłany: Nie 0:01, 26 Sie 2012    Temat postu:

Z Wrocławia pociąg jeszcze nie wyjechał a już jest +233. Zapewne za chwilę załodze skończą się godziny pracy. Współczucie dla podróżnych. Tyle godzin stania.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatysJ




Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 2:02, 26 Sie 2012    Temat postu:

No to zaczynamy opowieści z krypty : "Kilof" dotarł do stacji Wrocław Główny z Oelką na czele około godziny 23:30, następnie Oelka zamieniła się miejscami z SU45-079 i tak miała wyglądac dalsza podróż z "Fiatem" na czele... Miała... bo dalsza podróż tym składem nie wypaliła gdyż SU odmówiła posłuszeństwa i około godziny 1 w nocy postanowiono że skład zjedzie na "grupę", a podróżni zostaną zabrani przez EN57 ( czy to był EN57 to nie jestem pewien)... i teraz właśnie cały skład stoi gdzieś na terenie wrocławskiej grupy postojowej a pasażerowie zapewne wnerwieni wracają do Poznania (ciekawe czy i ten pociąg napotka jakieś komplikacje...)... ALE CYRK NA KÓŁKACH !!!

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MatysJ dnia Nie 14:53, 26 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal




Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 2:56, 26 Sie 2012    Temat postu: kilof 12

Słuchajcie wszyscy byłem drugi raz na trasie Kilof 12 właśnie wróciłem do domu jest 2,50 jestem z ostrowa Wlkp. I nie wazne kto będzie się wypowiadał jakkolwiek na temat wycieczki kilofem powiem w skrócie to był totalny brak profesjonalizmu ze strony organizatora, Opóznienie 240 minut we wrocku czarna magia zadnej lokomotywy nie mozna póścić bo SU pompa siadła a biedne chłopaki z OL 49 juz nie mogły dalej prowadzić bo skonczył sie im czas pracy. Tak wiec zenada totalna nie wspomnę o syfie jaki panował w pociągu kible waliły na cały peron Wrocław to miała być wizytówka Turkolu??? Zmiencie wagony zmiencie organizację bo to co przezyłem dzis to jakis koszmar powtarzam koszmar za 100 zł Zenada Turkol niech jeleni szuka następnym razem w lesie. Bedzie mi się ta wycieczka sniła po nocy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lafonia




Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:20, 27 Sie 2012    Temat postu:

Czy ktoś się orientuje o której pociąg zastępczy był w Poznaniu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CarnageLink




Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon 13:24, 27 Sie 2012    Temat postu:

Ok. godz. 3.40

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lafonia




Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:57, 27 Sie 2012    Temat postu:

Dzięki, dobrze że wysiadałam we wrocławiu:-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafal




Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 15:08, 27 Sie 2012    Temat postu:

a ile składów elektrycznej jechało do poznania?? i co Z Su i OL one kiedy wróciły do macierzy ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbychu




Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:11, 28 Sie 2012    Temat postu:

Jechały 2xEN57.

Małe streszczenie dla tych, którzy nie jechali:

Pociąg jechał planowo do Wrocławia. Stamtąd go wypuścili 5 min po czasie (ale był gotowy do odjazdu planowo). I nagle, kilkanaście km przed Jaworzyną Śląską, maszyniści oelki zatrzymali pociąg i po kilkuminutowej krzątaninie oświadczyli, że w tendrze nie ma już nic wody. Przetoczyli więc SU45 na początek i pociąg pojechał do Jaworzyny. Wszystko to trwało tyle, że w Jaworzynie był o 13:15. Organizator twierdził jednak cały czas, że ma w rozkładzie ponad dwie godziny zapasu i wszystko się nadrobi. Ale jak nietrudno się domyślić - pociąg wypadł z rozkładu, musiał przepuszczać pociągi planowe i opóźnienie rosło lawinowo. W Kłodzku było zaplanowane 5 min, a stał dobre 30 min, mimo że w celu oszczędności czasu organizator zdecydował nie zamieniać lokomotyw miejscami i na przedzie jechała SU45. W Kamieńcu Ząbkowickim niemal powtórzyła się historia z zaginionym parowozem - pojechał na uzupełnienie wody i obrządzenie i kontakt z nim się urwał. Kiedy organizator był już prawie zdecydowany, żeby wracać bez parowozu, ten się jednak pojawił. Doczepiono więc go na koniec składu (bo tak będzie szybciej, a parowóz "już się dość napracował") i kiedy pociąg miał już ruszać okazało się, że SU45 się rozkraczyła. Zamieniono lokomotywy miejscami, następnie trzeba było przepuścić kolejnego planowca i z Kamieńca pociąg wyjechał z 3 godzinnym opóźnieniem. Do Wrocławia podróż odbyła się już całkiem sprawnie - oelka jechała naprawdę żwawo. Organizator jeszcze w Kamieńcu zapewniał, że od Wrocławia pociągnie nas elektrowóz i w Poznaniu będziemy nie później niż o 1:30. Potem się jednak okazało, że "w całym wielkim Wrocławiu nie ma żadnej wolnej lokomotywy". Dwie godziny zajęło załatwienie kibelka, który już bez przygód dojechał do Poznania (jak już napisano był około 3:40).

Tak więc wszystko zaczęło się od niespodziewanego (?) wyczerpania zapasu wody, za który ponoć odpowiedzialny był wadliwie działający inżektor. Czy ktoś bardziej obeznany mógłby to potwierdzić lub zaprzeczyć? Rozumiem, że inżektor podaje wodę do kotła, ale żeby miał wpływ na jej szybsze zużycie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wro73




Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 20:24, 28 Sie 2012    Temat postu:

zbychu napisał:
Organizator jeszcze w Kamieńcu zapewniał, że od Wrocławia pociągnie nas elektrowóz i w Poznaniu będziemy nie później niż o 1:30. Potem się jednak okazało, że "w całym wielkim Wrocławiu nie ma żadnej wolnej lokomotywy".

Bo były same szybkie Wink
A tak naprawdę - przecież PR-y nie posiadają elektrowozów to skąd chcieli go brać? Wypożyczyć z innej Spółki późnym wieczorem to raczej karkołomne zadanie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tp4




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)

PostWysłany: Wto 22:02, 28 Sie 2012    Temat postu:

zbychu napisał:
Tak więc wszystko zaczęło się od niespodziewanego (?) wyczerpania zapasu wody, za który ponoć odpowiedzialny był wadliwie działający inżektor. Czy ktoś bardziej obeznany mógłby to potwierdzić lub zaprzeczyć? Rozumiem, że inżektor podaje wodę do kotła, ale żeby miał wpływ na jej szybsze zużycie?


Jak wiadomo maszyny (od wiertarki po dźwigi budowlane) mają to do siebie, że lubią się psuć, zawieszać itp. więc podobnie jest z inżektorami. Przyczyną większego zużycia wody przez inżektor może być np. kamień w rurach zasilających kocioł co (w skrócie) może doprowadzić do zlewania (uciekania wody z inżektora na zewnątrz obiegu) przez niemożność zapewnienia przepływu dla ,,podawanej'' ilości wody.

Przepraszam, jeżeli moje wypociny nie są zrozumiałe ale nie mam daru do tłumaczenia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbychu




Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:30, 29 Sie 2012    Temat postu:

wro73 napisał:
A tak naprawdę - przecież PR-y nie posiadają elektrowozów to skąd chcieli go brać? Wypożyczyć z innej Spółki późnym wieczorem to raczej karkołomne zadanie...

Przecież mają trochę EU/EP-07, a nawet kilka Traxxów?

Tp4 napisał:
Przyczyną większego zużycia wody przez inżektor może być np. kamień w rurach zasilających kocioł co (w skrócie) może doprowadzić do zlewania (uciekania wody z inżektora na zewnątrz obiegu) przez niemożność zapewnienia przepływu dla ,,podawanej'' ilości wody.

Czyli większa niż powinna część wody zamiast do kotła trafiała pod parowóz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wro73




Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 20:40, 29 Sie 2012    Temat postu:

zbychu napisał:
Przecież mają trochę EU/EP-07, a nawet kilka Traxxów?

Może jeszcze "Byków"?
PR-y nie posiadają elektryków - wszystkie wypożyczają...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Pociągi specjalne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin