Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ol49-3
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MK




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wlkp

PostWysłany: Pią 13:21, 27 Maj 2011    Temat postu:

W tej chwili cały tabor stoi na torze 316. Parowóz jest schowany w hali i jeśli się znajdzie miejsce to w najbliższych dniach również wagony zostaną tam schowane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 8:55, 24 Sty 2012    Temat postu:

Wreszcie zaczyna się coś dziać w temacie Ol49-3:

Cytat:
Kujawsko-pomorskie: Przetargi na analizę stanu dworców i na naprawę parowozu

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego ogłosił dwa przetargi: na wykonanie analizy stanu dworców i przystanków kolejowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz na naprawę parowozu OL49-3 wraz z tendrem 25D49-3 na poziomie piątym.


Przedmiotem pierwszego zamówienia jest wykonanie opracowania "Analiza stanu dworców i przystanków kolejowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, a także innej niezbędnej dokumentacji szczegółowo określonej w zpecyfikacji istotnych warunków zamówienia". Szacunkowa wartość zamówienia to ponad 187 tys. zł. Kryterium wyboru ofert stanowią: cena (60 proc.), koncepcja wykonania analizy (20 proc.) oraz dodatkowe badania własne oferenta (20 proc.)

Więcej informacji można znaleźć [link widoczny dla zalogowanych].

Przedmiotem drugiego zamówienia jest naprawa parowozu OL49-3 wraz z tendrem 25D49-3 na poziomie V wraz z uzupełnieniem brakujących części.

Więcej informacji można znaleźć [link widoczny dla zalogowanych].


[link widoczny dla zalogowanych]

Czas na wykonanie zamówienia jest do 15.12.2012, także istnieje realna szansa, że od początku przyszłego roku Oelka będzie mogła jeździć.
Ciekawe, czy poza Interlokiem ktoś przystąpi do przetargu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ziomek?




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Wto 17:46, 24 Sty 2012    Temat postu: a wagony?

A wiadomo może coś w temacie wagonów? W Listopadzie jak je widziałem to stały za dworcem Toruń Główny i każdy mógł sobie je bez przeszkód "oglądać". Ola w listopadzie była pod dachem na jednym torze z jak dobrze pamiętam SM41. Dziwnym dla mnie faktem było, że wagony stały na powietrzu pomimo sporej ilości miejsca pod dachem w lokomotywowni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal1985




Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa / Wydminy

PostWysłany: Wto 22:18, 24 Sty 2012    Temat postu:

Rozumiem, że Ol49-3 musi przejść naprawę główną.
Ostatni raz pod parą - o ile dobrze pamiętam 2000 lub 2001.
Ostatnio nawet ściągnąłem sobie ostatni odcinek serialu ,,Siedlisko'' - ostatnie 5minut filmu należy do ''3'' Smile
Ciekawy jestem co z uzupełnianiem części - kiedyś będąc w Ełku ,,na zdjęciach'' - wydawała się być kompletną....ekhmm - tzn na pewno miała reflektory, korbowody. Budka maszynisty też była ok - na pierwszy rzut oka - ba(!!!!) nawet szufla do węgla stała oparta o siedzisko pomocnika maszynisty....Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aterwik




Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:24, 27 Sty 2012    Temat postu:

Na stronie województwa Kujawsko-Pomorskiego podano dokładną specyfikację techniczną parowozu. Dla zainteresowanych:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Miki Barcin




Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:27, 19 Mar 2012    Temat postu:

Witam!
Dzisiaj przejeżdżając obok dworca Toruń Główny zauważyłem te wagony na torach odstawczych (?) na drugim licząc od szosy z trzech zajętych torów. Stoją tam też: kilka bohunów, bonanzy, kilka 2 klas, widziałem też jedną 1 klasę i 2-członowa bipa oliwkowa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 23:20, 20 Mar 2012    Temat postu:

Niestety przetarg na remont Oelki nie pyknął: [link widoczny dla zalogowanych]. Czyżby nawet Interlok nie chciał zrobić biznesu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Śro 11:13, 21 Mar 2012    Temat postu:

bydgoszcz_waskotorowa napisał:
Czyżby nawet Interlok nie chciał zrobić biznesu?


Widać nie był to biznes... Gdyby był, to by pół Europy o to zlecenie się biło Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal1985




Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa / Wydminy

PostWysłany: Śro 13:31, 21 Mar 2012    Temat postu:

I co w takim przypadku???

Czyżby czar o parowozie prysł????
Mam nadzieję, że tak się to nie skończy!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 13:54, 21 Mar 2012    Temat postu:

Proponuje wczytać się w specyfikacje zamówienia. Potencjalny oferent nie zrobi tej naprawy za pieniądze które chciałby przeznaczyć zamawiający. Poza tym ostre wymogi gwarancyjne wymagane przez zamawiającego są kosztowne, o tym wie każdy warsztat więc nie wchodzi w ten geszeft, tym bardziej że nie wiadomo kto i jak będzie eksploatował maszynę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal1985




Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa / Wydminy

PostWysłany: Śro 14:32, 21 Mar 2012    Temat postu:

Panie Janku, czy mógłby mi Pan przesłać link (jeżeli jest gdzieś jeszcze dostępny) na temat tego zamówienia - jestem na stronie UW Kujawsko-Pomorskiego, ale gdzieś mi to umknęło i nie mogę tego odszukać.

Swoją drogą - trochę dziwne, że nikt wcześniej nie sprawdził z jakimi się to wiąże kosztami itp- zanim kupili lokomotywę i wagony...

Zobaczymy jak się to dalej potoczy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 14:54, 21 Mar 2012    Temat postu:

Było wyżej, jeśli chodzi o specyfikę zamówienia owszem było na stronie Urzedu. Gdzieś mam wydrukowane , jak znajdę PDF to podeśle na priva
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez John C. dnia Śro 14:59, 21 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aterwik




Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:01, 14 Kwi 2012    Temat postu:

A wie może ktoś z Was, czy został rozstrzygnięty przetarg na analizę stanu linii i dworców?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MK




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wlkp

PostWysłany: Sob 10:52, 30 Cze 2012    Temat postu:

No i kolejny przetarg poszedł się... [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
łysy




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:02, 02 Lip 2012    Temat postu:

MK napisał:
No i kolejny przetarg poszedł się... [link widoczny dla zalogowanych]


Hmm nie znam sprawy dokładnie, ale wydaję mi się że "urzędowo" będzie trudno naprawić ten parowóz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin