Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TKt48-155 przechodzi do przeszłości
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 22:18, 12 Lip 2008    Temat postu:

ZTCW muzeum podjęło pewne kroki ale decyzja PKP była negatywna. Nie zgłębiałem więcej szczegółów więc nie mnie mówić co i jak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 9:11, 13 Lip 2008    Temat postu:

MPiK nie było w obecnej sytuacji udźwignąć w całości przedsięwzięcie pt. Tender od Pt31. Mimo naszej opinii do konserwatora zabytków, do PKP nieruchomości i wyrażeniu chęci przejęcia tego decyzja była negatywna. Nawet po przejęciu byłby problem z transportem. po torach by on nie pojechał. wchodziła w rachubę platforma niskopodwoziowa plus dźwig o odpowiednim unosie. to są już dość spore koszta, których nie bylibyśmy wstanie ponieść. Kudowa mimo tez pozytywnych opinii została wystawiona na przetarg. Poproście o dokumentację przetargową i zobaczcie za ile parowóz poszedł
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 15:40, 13 Lip 2008    Temat postu:

Irys napisał:
Każdy się dziwi dlaczego Pyski, Jawka, albo Skierki nie zrobiły nic w tej sprawie.


jak wcześniej wspomniałem koszta i logistyka oraz niedasie tutaj działają głównie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irys




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Nie 16:37, 13 Lip 2008    Temat postu:

kurczak_1986 napisał:
jak wcześniej wspomniałem koszta i logistyka oraz niedasie tutaj działają głównie.

Mateusz nie robię wyrzutów nikomu. Chodzi mi tylko, że większej grupie ludzi łatwiej głową beton przebić niż małej garstce. Tak czy inaczej to dopiero początek rzeźni. Cargo pozbywa sie na masę zbędnego mienia (czytaj parowozów), przekazując je do Nieruchomości. Te nie majac żadnych sentymentów i skrupółów będą je wystawiać na przetarg, oczywiście po cenie złomu. Przypominam, że obecnie ceny złomu mocno poszybowały w górę dzieki chińczykom. Tam też trafi w przyszłości wiele pociętych parowozów zapewne. Żadne stowarzyszenie nie będzie kupowało lokomotywy za 100 tys złotych, tylko złomiarza na to stać. Ścieniawa to przedsmak, następnie polecą pomniki, Ełk, Kościerzyna itd. Najgorzej, że większość parowozównie ma żadnej ochrony konserwatorskiej. Jest to chyba obecnie najlepszy sposób na uratowanie co niektórych parowozów. Oprócz pospolitych Ty2, Ol49, TKt48 są też Ok1, Okl27 i Tki3. Jeżeli ma ktoś wystarczająco ambicji i motywacji niech zmyka się zorientować czy na pomnik z ich miasta nie rozpisali już przetargu i ubiegać o wpisanie do rejestru. Może z dużej chmury mały deszcz bedzie, ale lepiej dmuchać na zimno.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 19:08, 13 Lip 2008    Temat postu:

Marek Z. napisał:
Irys napisał:
(....) to dopiero początek rzeźni. Cargo pozbywa sie na masę zbędnego mienia (czytaj parowozów)

Janek (John C.) już wcześniej o tym pisał - szukają na gwałt środków na zapłacenie 40 mln kary za praktyki monopolistyczne. Szymek ma rację: co tylko się da, trzeba poddać opiece konserwatorskiej. Będzie z tym sporo latania, ale nie ma innego wyjścia.


No to zacznijmy od Nysy.... dwie dwójki..... czy są wpisane do rejestru?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spalili




Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:53, 14 Lip 2008    Temat postu:

no i stało sie. ogromna szkoda tego tendra!!!
głownie pretensje trzeba miec do PKP, bo oni zostawiali złomiarzom kompletne parowozy na rozgrabienie, jak prezenty.

mnie najbardziej wkurzyło pocięcie 3 sztuk TY43 w gnieznie. wiem ze to nie jest skansen, ale miejsce w którym niegdys stacjonowało całe "wojsko" Ty43 w tej chwili nie ma ZTCW ani jednej sztuki. to jest klasyczne strzelenie gola do własnej bramki. zarypali kawał własnej historii, czyli siebie.

czyżby złom byl aż tak cenny? Evil or Very Mad Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek




Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Pon 13:08, 14 Lip 2008    Temat postu:

spalili napisał:
mnie najbardziej wkurzyło pocięcie 3 sztuk TY43 w gnieznie


Nie trzech, a czterech i nie w Gnieźnie, tylko co najwyżej gnieźnieńskich, bo cięcie odbywało się w Swarzędzu, na terenie firmy złomiarskiej, która je nabyła...

Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spalili




Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:38, 14 Lip 2008    Temat postu:

szczegóły + - ,o to mi chodziło.

słyszałem ze Gniezno chciało pociąć Tkt48 163 i 72, które kanciarskim sposobem udało sie wpisac do rejestru i nie zostały porzniete w Kepnie. jednak ktos ich chyba uswiadomil ze wdepną i to głęboko , chyba im przeszło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek




Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Pon 15:54, 14 Lip 2008    Temat postu:

spalili napisał:
słyszałem ze Gniezno chciało pociąć Tkt48 163 i 72, które kanciarskim sposobem udało sie wpisac do rejestru i nie zostały porzniete w Kepnie. jednak ktos ich chyba uswiadomil ze wdepną i to głęboko , chyba im przeszło.


163 jest od trzech lat własnością prywatną, 72 i 77 stoją pod dachem.

Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dziurasek




Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kudowa Zdrój

PostWysłany: Wto 11:27, 15 Lip 2008    Temat postu:

Orientuje się ktoś jak postęp cięcia parowozów w Ścinawce ? No i czy to prawda że jakieś Ty2 z Nysy też idą pod palnik....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Wto 14:23, 15 Lip 2008    Temat postu:

Marek Z. napisał:

Janek (John C.) już wcześniej o tym pisał - szukają na gwałt środków na zapłacenie 40 mln kary za praktyki monopolistyczne.

Ciete sa parowozy PKP S.A. a nie PKP Cargo S.A. i z pewnoscia nie chodzi tu o zadne kary, a o koniecznosc pozbycia sie zbednego majatku...
Pozdr z Moskwy (stad brak polskich znakow)....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Wto 21:53, 15 Lip 2008    Temat postu:

Marek Z. napisał:
Żadna spółka Grupy PKP nie jest zainteresowana, jak widać, ratowaniem zabytków kolei...



No a czy Era Parowozów interesuje się tym tematem????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:59, 15 Lip 2008    Temat postu:

Czytam Wasze utyskiwania na Fundację E.P. czemu to nie interweniują w sprawie cięcia parowozów. Jak mają to robić skoro to ich pracodawca sprzedaje złomiarzom maszyny. Fundacja działa przy Cargo i na ich etatach więc w ramach Grupy PKP, jasne??. Skoro ktoś uważa że niezgodnie ze statutem to droga do KRS jest prosta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartosh




Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 23:45, 16 Lip 2008    Temat postu:

Witam,

Pamietam ze kilka lat temu byly plany pozostawienia tylko jednego egzemplaza z kazdej serii...

Pozdro.
B.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 2:11, 17 Lip 2008    Temat postu:

Ale taka opcja nie wchodzi w grę. Sporo lokomotyw jest w prywatnych rękach, sporo jest wpisanych do rejestru zabytków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin