Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wiadukt w Luboniu.
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Ruch planowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaktus34




Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chabówka

PostWysłany: Śro 21:10, 17 Cze 2009    Temat postu: Wiadukt w Luboniu.

W czasie mojej wizyty w Luboniu 12 czerwca 2009 roku zauważyłem, że obok obecnego starego wiaduktu leży nowy, gotowy do zamontowania. W dniach 27 czerwca - 4 lipca 2009 roku na odcinku Szereniawa - Luboń k/ Poznania będzie autobusowa komunikacja zastępcza i zapewne wtedy wiadukt zostanie wymieniony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irys




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Pią 0:10, 19 Cze 2009    Temat postu:

Taki temat już miesiąc temu był założony, patrz 3 niżej...
Ktoś się orientuje jak ma wyglądać ta KKA? Autobus będzie podjeżdżał pod każdy przystanek pociągu (tj Wiry, Luboń, Dębiec)? Jeżeli tak to ja współczuje pasażerom Laughing Sama trasa ze Szreniawy do P-N zajmie z 30min w najlepszym wypadku...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kędzior




Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:21, 29 Cze 2009    Temat postu:

To wygląda następująco. Z Poznania Gł. dojeżdżają podróżni EN57 do Lubonia i się tam przesiadają na autobus i jadą do Szreniawy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaktus34




Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chabówka

PostWysłany: Pon 16:42, 29 Cze 2009    Temat postu:

No, ale czas przejazdu to na pewno nie jest rewelacyjny.
PS. Szkoda, że do Szreniawy nie mogły normalnie jeździć parowozy. Jest tam przecież możliwość oblotu składu. Chodzi o brak możliwości obrotu parowozu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip B.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Dwór Gdański

PostWysłany: Wto 1:38, 30 Cze 2009    Temat postu:

Parowóz może (przynajmniej oficjalnie) prowadzić pociąg tendrem naprzód z prędkością maksymalnie 50 km/h.
Pozdrawiam!
FB


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaktus34




Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chabówka

PostWysłany: Śro 10:10, 01 Lip 2009    Temat postu:

Tak to jest jak nie ma "pod ręką" tendrzaka. Byłoby po problemie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Śro 10:15, 01 Lip 2009    Temat postu:

kaktus34 napisał:
Tak to jest jak nie ma "pod ręką" tendrzaka. Byłoby po problemie.

Racja, w Chabówce taki się marnuje. Więc może pora zabrać sprawne parowozy, tam gdzie będą bardziej przydatne...

To jest oczywiście sarkazm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ok1-359




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 12:27, 01 Lip 2009    Temat postu:

Arielu masz racje Wink .Zabierzemy sprawne parowozy z Chabówki do Wolsztyna i po paru miesiącach też powiemy koledze kaktusowi ,,Tak to jest jak sie nie ma sprawnego parowozu pod ręką.Było by po problemie''.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Śro 12:33, 01 Lip 2009    Temat postu:

Ok1-359 napisał:
Arielu masz racje Wink .Zabierzemy sprawne parowozy z Chabówki do Wolsztyna i po paru miesiącach też powiemy koledze kaktusowi ,,Tak to jest jak sie nie ma sprawnego parowozu pod ręką.Było by po problemie''.

Pozdrawiam

Wiesz, może trzeba by jakąś petycję do PKP Cargo napisać, że my miłośnicy nie możemy już patrzeć jak w Chabówce marnuje się TKt48-191, zamiast obsługiwać pociągi wahadłowe do Szreniawy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 16:37, 01 Lip 2009    Temat postu:

Dyskusja jest bardzo ciekawa na temat jaką prędkością może jechać parowóz do tyłu. A ja mam pytanie na ile kilometrów wystarczy wody dla TKt48? Czy wystarczy aby dojechać do Szreniawy i wrócić do Wolsztyna bez uzupełniania wody? Zapewne wszyscy wiedzą, że wody w żurawiach po drodze nie ma. No chyba, że codziennie będzie przyjeżdżała straż pożarna. To dopiero byłaby atrakcja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ok1-359




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 18:15, 01 Lip 2009    Temat postu:

Porównując z linią do Leszna to z Wolsztyna jest około 47 km.Wody dla wolsztyńskiej tekatki starczyło gdy prowadziła osobowego.Rzecz jasna w Lesznie musiało nastąpić wodowanie.

Do Szreniawy jest jakieś 60 km.Więc może być problem,musiałoby nastąpić wodowanie po drodze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Śro 18:20, 01 Lip 2009    Temat postu:

Ok1-359 napisał:


Do Szreniawy jest jakieś 60 km.Więc może być problem,musiałoby nastąpić wodowanie po drodze.

Problem ten można prosto rozwiązać zabierając z Chabówki także cysternę, z której na postoju można by przepompować wodę do skrzyń wodnych. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doctor




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 21:26, 01 Lip 2009    Temat postu:

Ile potrzeba czasu na przepompowanie wody z cysterny do skrzyń wodnych za pośrednictwem np węża strażackiego + przenośnej motopompy? Podejrzewam, że 20 - 30 min. by zeszło. To co, załatwiamy razem z tekatką zmianę rozkładu, by starczyło czasu na takie wodowanie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ok1-359




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 21:59, 01 Lip 2009    Temat postu:

I proponuje dać oznaczenia wolsztyńskiej TKt48-143 Wink .Powrót do przeszłości!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 23:32, 01 Lip 2009    Temat postu:

Nie trzeba zmieniać rozkładu jazdy. Wystarczy wsadzić jakiegoś gościa (np gapowicza) na pomost cysterny i niech pompuje wodę ręcznie w czasie jazdy. Razz Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Ruch planowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin