Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wygaszanie Parowozowni Wolsztyn.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 19, 20, 21  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Ruch planowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irys




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Pon 18:28, 05 Sty 2009    Temat postu:

Apropo zamknięcia parowozowni; podobno bardzo źle wygląda sytuacja finansowa w Cargo. W wyniku kryzys i rosnącej konkurencje przewozu gwałtownie spadają, firma jest grubo pod krechą. Zapowiadane są oszczędności, czyli zwolnienia, ale nie tylko. W tej sytuacji dalszy los parowozowni wydaje się bardzo niepewny. Może się okazać że ten rozkład jazdy będzie ostatnim dla parowozów. Nic tylko nacieszyć się, puki jeździ.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaktus34




Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chabówka

PostWysłany: Pon 18:37, 05 Sty 2009    Temat postu:

Irys napisał:
Apropo zamknięcia parowozowni; podobno bardzo źle wygląda sytuacja finansowa w Cargo. W wyniku kryzys i rosnącej konkurencje przewozu gwałtownie spadają, firma jest grubo pod krechą. Zapowiadane są oszczędności, czyli zwolnienia, ale nie tylko. W tej sytuacji dalszy los parowozowni wydaje się bardzo niepewny. Może się okazać że ten rozkład jazdy będzie ostatnim dla parowozów. Nic tylko nacieszyć się, puki jeździ.
Ile razy już to wałkowaliśmy? Na razie parowozownia jeździ i z tego trzeba się cieszyć. Nie ma żadnych informacji na temat jej zamknięcia, a miejmy nadzieję, że feralny rok właśnie się skończył.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaRally2




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:44, 06 Sty 2009    Temat postu:

Faktem jest że Cargo zostało z najgorszą robotą.Kupe manewrów itd. Najlepsze pociągi w stylu cały skład cystern z miejsca na miejsce to już sobie każdy sam wozi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Wto 21:01, 06 Sty 2009    Temat postu:

KubaRally2 napisał:
Faktem jest że Cargo zostało z najgorszą robotą.Kupe manewrów itd. Najlepsze pociągi w stylu cały skład cystern z miejsca na miejsce to już sobie każdy sam wozi.

Ano właśnie - wytłumacz tylko różnym domorosłym fachoffcom, że rozwałka Cargo oznacza upadek przesyłek realizowanych w pojedynczych bądź kilku wagonach. Wszyscy rżą ze szczęścia, że znienawidzone PKP chyli się do upadku...


Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 10:28, 07 Sty 2009    Temat postu:

Kłopoty Cargo to klopoty całej branży kolejowej. Prywatnym przewoźnikom upadek największego konkurenta nie jest na rękę bo uderzy równierz w nich pośrednio. Słuchałem wywiadów z ekonomistami w dwóch stacjach radiowych.
Pozdro


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaktus34




Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chabówka

PostWysłany: Czw 18:14, 08 Sty 2009    Temat postu:

Co do zdjęć to wyglądają one moim zdaniem ładniej. Z resztą zgadzam się całkowicie. Ten problem dotyczy chyba jednak tylko Ol49-69, Ol49-59 wydaje się być w lepszym stanie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ok1_322




Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:17, 09 Sty 2009    Temat postu:

Witam kolegów.
Ciekaw jestem co się stało z moim wczorajszym postem w którym zwróciłem uwagę na temat nieszczelności dławnic cytlindra i suwaków - patrz zdjęcia wczorajszego wyjazdu do Poznania o 11.34 na stronie Pana Wojtka. Nie można robić zdjęcia bo obie strony pociągu zasłonięte parą, brak widzialności ze strony obsługi, zagrożenie na peronach, ubytek pary. Czy poruszony przeze mnie temat narusza regulamin forum. Ciekaw jestem kogo drażnią takie tematy chyba nie tych którym zależy na dalszym prowadzeniu planowych pociągów. Może lepiej zamiast bawić się w cenzora swoje wysiłki włożyć w konieczność wykonania prostej naprawy uszczelnienia dławnic. Bo przy takich działaniach rzeczywiście dojdzie do szybkiego wygaszenia wolsztyńskiej szopy.


Post został pochwalony 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:14, 09 Sty 2009    Temat postu:

Ok1_322 napisał:
Witam kolegów.
Ciekaw jestem co się stało z moim wczorajszym postem w którym zwróciłem uwagę na temat nieszczelności dławnic cytlindra i suwaków - patrz zdjęcia wczorajszego wyjazdu do Poznania o 11.34 na stronie Pana Wojtka. Nie można robić zdjęcia bo obie strony pociągu zasłonięte parą, brak widzialności ze strony obsługi, zagrożenie na peronach, ubytek pary. Czy poruszony przeze mnie temat narusza regulamin forum. Ciekaw jestem kogo drażnią takie tematy chyba nie tych którym zależy na dalszym prowadzeniu planowych pociągów. Może lepiej zamiast bawić się w cenzora swoje wysiłki włożyć w konieczność wykonania prostej naprawy uszczelnienia dławnic. Bo przy takich działaniach rzeczywiście dojdzie do szybkiego wygaszenia wolsztyńskiej szopy.


Widzisz Kolego to tak jest na "niezależnych" stronach które są moderowane przez ludzi powiązanych z tą oficjalną, najczęściej przez chlebek nasz powszedni. Później są komentarze że na stronie Pana Lisa wieje nudą. Pamiętaj że nie wolno wypisywać bredni o personelu firmy Cargo jedynym żywicielu wielkopolskiej perełki. Tam bardzo dbają o parowozy i zapamietaj to sobie dobrze. Ten post pewnikiem też zaraz zniknie więc sobie druknę.
Pozdrówko-Henio


Post został pochwalony 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irys




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Pią 18:24, 09 Sty 2009    Temat postu:

Dlatego tez to forum umarło gdy w pewnym momencie część najaktywniejszych użytkowników bardzo swatała się z Cargo i nie wypadało już pisać nieprzyjemnych, ale niestety prawdziwych rzeczy. Część się wycofała, a część pewnie dalej się udziela tylko pod innym nickiem Cool

Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 18:52, 09 Sty 2009    Temat postu:

Ok1_322 napisał:
Witam kolegów.
Ciekaw jestem co się stało z moim wczorajszym postem w którym zwróciłem uwagę na temat nieszczelności dławnic cytlindra i suwaków ...... - .

No cóż, podobnych sytuacji na tym forum było już kilka - kiedy ktoś śmie kwestionować dogmat o idelnym stanie wolsztyńskich parowozów tudzież dogmat o zbawiennej roli WE. Posty albo znikają (w Twoim przypadku ktoś był na tyle niechlujny, że zostawił post ustosunkowujący się do Twojego, przez co operacja cenzorska jest jak na dłoni dla każdego), albo jeśli dyskusja się rozwinie pojawiają się ci sami, w innych momentach nie zabierający głosui użytkownicy, którzy nartchmiast wołają o zamknięcie tematu bądź ex cathedra zarzucają innym brak "merytorycznej wiedzy" (cokolwiek to ma oznaczać) oraz w podobnie krzykliwy sposób wyrażają swój gniew.


Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaktus34




Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chabówka

PostWysłany: Pią 20:34, 09 Sty 2009    Temat postu:

Zgadzam się z tym w zupełności. Co do cenzury to powinna ona obejmować tylko wulgaryzmy oraz interweniować w przypadku, gdy użytkownik obraża innego, a nie zasadniczo opierać się na kasowaniu postów, które są zgodne z regulaminem. Mnie też się to przytrafiło kilka razy, ale nie interweniowałem. Żałuję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borat




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kazachstan

PostWysłany: Pią 22:28, 09 Sty 2009    Temat postu:

Ok1_322 napisał:
Nie można robić zdjęcia bo obie strony pociągu zasłonięte parą, brak widzialności ze strony obsługi, zagrożenie na peronach, ubytek pary... Może lepiej zamiast bawić się w cenzora swoje wysiłki włożyć w konieczność wykonania prostej naprawy uszczelnienia dławnic. Bo przy takich działaniach rzeczywiście dojdzie do szybkiego wygaszenia wolsztyńskiej szopy.

Tak samo nie dbano o parowozy w latach 70tych - przykład Pt47:
[link widoczny dla zalogowanych]

Niemcy to już wogle nie dbali o parowozy (1975 rok):
[link widoczny dla zalogowanych]

No i chyba do dziś nie dbają:
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak samo nie dba się o parowozy w USA dziś! (2008 rok):
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mówiąc już u Anglikach (2008 rok):
[link widoczny dla zalogowanych]

Chyba zrobisz przysługę tym wszystkim maszynom i dokształcisz ich mechaników? Przy okazji zmień jeszcze parę praw fizyki! Post pewnie znikną, żeby oszczędzić Ci kompromitacji widać jesteś nieugięty. Proszę też nie odpisuj mi bo będę musiał sobie w dłoń strzelić, żeby przestać reagować na pisanie takich bredni!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:58, 09 Sty 2009    Temat postu:

Rozumiem że Kolega Ok1 robi zakupy agd w znanej niemieckiej sieci handlowej skoro dostał 6 pochwał. W Kazachstanie niestety stepy i pola więc marketów brak.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaktus34




Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chabówka

PostWysłany: Sob 14:35, 10 Sty 2009    Temat postu:

Został on pochwalony za sprzeciw co co cenzury, a nie za "treść".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciekrail




Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:42, 17 Sty 2009    Temat postu:

A co to za krytyka TPWP sam jakoś sie nie paliłeś do pomostu itp...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Ruch planowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 19, 20, 21  Następny
Strona 2 z 21

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin