Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[impreza] KILOF'11
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Pociągi specjalne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Śro 15:31, 31 Sie 2011    Temat postu:

ty45408 napisał:
Szanowni dyskutanci pomijają tu jeszcze jeden wątek. Przecież turkol rozpoczynając organizowanie tej imprezy od początku musiał prowadzić rozmowy z dysponentem parowozu Pm-36 na temat gdzie ma jechać, ile wagonów będzie w składzie, kiedy to ma nastąpić itd.


Problem polega na tym, że kto inny jest właścicielem (MuzKol), kto inny dysponentem (PKP Cargo), a jeszcze kto inny przewoźnikiem. Cargo mogło dostać zapotrzebowanie na parowóz serii Pm36. I takie zlecenie zamierzało wykonać wychodząc z założenia, że przewoźnik wie czy parametry lokomotywy są zgodne z jego potrzebami. A że okazało się, że jest inaczej - no to jest typowe polskie jakoś to będzie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ariel Ciechański dnia Śro 15:32, 31 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaczy




Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Śro 17:33, 31 Sie 2011    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:


Pociąg turystyczny z PAROWOZEM Pm36... W rzeczywistości pojedzie zaś według najświeższych informacji Ol49-69 z SU45...


Jak już to Ol49-59 Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kaczy dnia Śro 17:34, 31 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychu12231




Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Babimost

PostWysłany: Śro 17:51, 31 Sie 2011    Temat postu:

AXEL napisał:
A wystarczyło dać Pt47 ...

Już dawno o tym mówiłem, a skoro nie Pt47 to Ol49-59 + Ol49-7. Ta druga choć dziurawa trochę to jako lokomotywa pomocnicza powinna sobie poradzić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Śro 17:57, 31 Sie 2011    Temat postu:

Haha Very Happy

W Wałbrzychu i zapewne w okolicach też już rozpisywano się o przyjeździe Pm36:D Przyjdą ludzie na dworzec no i zobaczą... Laughing

Tymczasem nasza kochana, jedyna, ostatnia, cudowna parowozownia Wolsztyn przeznacza do kasacji kolejne wagony serii Bhp Laughing Już dawno powinni tu wszystko zaorać bo to rzeczywiście ostatnie ale takie dziadostwo w Europie. Na pamiątkę zostawiłbym Ol49-69 (tę prawdziwą!) na pomniku ku przestrodze dla potomności Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 18:50, 31 Sie 2011    Temat postu:

ty45408 napisał:
Powiedzmy sobie szczerze, że "Piękna Helena" wcale nie jest taka piękna jeżeli chodzi o jej możliwości trakcyjne i tylko niewyjaśnionym zrządzeniem losu akurat ją uznano za godną istnienia, skazując na niebyt inne o wiele lepsze i bardziej zasłużone dla kolejnictwa maszyny.
pozdrawiam pasjonatów parowozów


AMEN !!!

Już dawno mówiłem że powinna stać na pomniku a do życia powinno się przywrócić choćby księżniczkę Pm2. Pm36 ani ładna, ani trakcyjnie dobra a do tego kapryśna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ty45408




Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Śro 21:28, 31 Sie 2011    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
ty45408 napisał:
Szanowni dyskutanci pomijają tu jeszcze jeden wątek. Przecież turkol rozpoczynając organizowanie tej imprezy od początku musiał prowadzić rozmowy z dysponentem parowozu Pm-36 na temat gdzie ma jechać, ile wagonów będzie w składzie, kiedy to ma nastąpić itd.


Problem polega na tym, że kto inny jest właścicielem (MuzKol), kto inny dysponentem (PKP Cargo), a jeszcze kto inny przewoźnikiem. Cargo mogło dostać zapotrzebowanie na parowóz serii Pm36. I takie zlecenie zamierzało wykonać wychodząc z założenia, że przewoźnik wie czy parametry lokomotywy są zgodne z jego potrzebami. A że okazało się, że jest inaczej - no to jest typowe polskie jakoś to będzie...


Jeżeli dysponent dostaje zapotrzebowanie na parowóz Pm36 i nawet nie zapyta przewoźnika co mamy ciągnąć i gdzie jechać to według mnie jest również winne temu całemu bałaganowi. To tak samo gdybym jako dysponent taboru samochodowego nie zapytał klienta chcącego zamówić transport, co mam przewieźć i dokąd, aby wiedzieć czy mogę podołać jego zamówieniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 22:31, 31 Sie 2011    Temat postu:

Tiiiaaa. Poza tym zostało 5-ciu mechaników w Wolsztynie plus kilku nowych pomocników. Ostatnie kadry tez wiekowe , nerwowe , więc nie wiadomo co padnie szybciej , nerwy Szefa na loku wysłuchując uwag i rozkazów "znafcy" jak już bywało w tym roku czy sam lok.
Podmiana na Ol49-59 jest logiczna , bo to i mocniejszy parowóz i z charakterem o ile znowu nie padną suwaki. Poza tym nie w Rejestrze Zabytków i Cargo. Tak na wszelki wypadek aby nie było szarpania z MuzKolem. Zasadniczo obstawiam że ola zostanie urwana w okolicach Leszna ale w drodze na południe, tak optymistycznie pozdrawiam pasażerów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Śro 22:57, 31 Sie 2011    Temat postu:

Szepol napisał:


Tymczasem nasza kochana, jedyna, ostatnia, cudowna parowozownia Wolsztyn przeznacza do kasacji kolejne wagony serii Bhp :lol


Kulą w płot Łukaszu - Par. Wolsztyn ani spółka PKP Cargo nie są właścielami Bip - pretensję kieruj do kolegów z zamiłosniczonego WZPR.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ariel Ciechański dnia Czw 12:58, 01 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 7:21, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Nie wycofuję się z mojego zdania o organizacji Kilofa wg stanu wiedzy i ustaleń, które były podane do wiadomości do przedwczoraj, ale dwie najnowsze zmiany są po prostu totalnym przegięciem. SU45 od początku do końca i totalny brak manewrów, Ol49-59 zamiast Peemy - to wskazuje niestety na to, że parowóz będzie tylko stylistycznym dodatkiem do tego pociągu. Do tego oddelegowanie akurat "59" jest moim zdaniem świadomym podłożeniem świni (pytanie przez kogo?) - przecież ten lok od trzech miesięcy nie poprowadził żadnego pociągu - nawet jednego planowego, a teraz wstawia się go na jedną z najdłuższych i na pewno najtrudniejszą trasę w historii Wolsztyna ostatnich lat. Obstawiam, że - o ile w ogóle w jakimkolwiek momencie będzie wykorzystywana moc pociągowa oraz hamująca parowozu - po drodze poleci sprężara, suwaki albo cokolwiek innego w tej maszynie, która pół roku temu przeszła "super profesjonalną" naprawę średnią.
Nie zdziwię się, jak na jakieś zarośniętej, zapomnianej stacji Oela zostanie odczepiona, zamiast niej podłączona stonka i wio przygodo!

A swoją drogą, plany skasowania Bip to już ukoronowanie głupoty i niekompetencji na kolei...

...ech, ręce opadają...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bydgoszcz_waskotorowa dnia Czw 7:23, 01 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 8:26, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Świni żadnej nie widze a dbałość o sprzęt który ma sie jedynie w wypożyczeniu czy dzierżawie , jak go zwał i odpowiada przed właścicielem. Innego wyjścia nie było. Tym razem brawa dla Cargo, stanęło na wysokości zadania przypilnowane przez Muzeum. Skoro Przewozy Regionalne maczają palce w tej imprezce to nie miały wyjścia jak podstawić swoją SU aby wogóle ten wesoły pociąg wyjechał , czy dojedzie to inna bajka. Tak się kończy amatorszczyzna i pęd ku mamonie nie oglądając sie na realia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw 16:25, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
Kulą w płot Łukaszu - Par. Wolsztyn ani spółka PKP Cargo nie są właścielami Bip - pretensję kieruj do kolegów z zamiłosniczonego WZPR.


Ja tam przestałem ich w ogóle wyróżniać ze względu na spółeczki. Wszyscy albo są starymi wąsaczami rodem (a co najważniejsze mentalnością) z PRLu albo ich potomkami. Historia mniej więcej taka jak o murzynach w "Chłopaki nie płaczą", jak ktoś nie widział, polecam Smile

Jeżeli nawet te wagony nie należą czy poprzez PKP Cargo, PKP Energetyka, PKP Nieruchomości, PKP Dworce Kolejowe, PKP Polskie Linie Kolejowe czy PKP Informatyka do Wolsztyna to i tak w ich zasranym interesie jest aby im ktoś atrakcyjnego i użytecznego taboru nie wycinał, tym bardziej że za darmo ich nie dostają. Przecież to już tabor historyczny, którego wcale za dużo nam już nie zostało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eses




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:04, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Najwięcej widzę płaczą, Ci co chcieli pewnie "gonić" Kilofa i go "obfocić" w pięknym górskim klimacie, bo gorszym od szmaty zwisającej z wagonu czy "gwiazdy" na czole parowozu jest ...... fiat jako druga lokomotywa trakcyjna. Popychająca jeszcze ujdzie (można wykadrować), ale żeby druga??? Smile Laughing Laughing Laughing Laughing

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez eses dnia Czw 17:07, 01 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Czw 17:09, 01 Wrz 2011    Temat postu:

eses napisał:
...... fiat jako druga lokomotywa trakcyjna. Popychająca jeszcze ujdzie (można wykadrować), ale żeby druga??? Smile Laughing Laughing Laughing Laughing


Już lepszy sam "Fiat" niż konglomerat + fiat. Przy najmniej nikt by się nie naśmiewał z Bogu ducha winnego parowozu...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ariel Ciechański dnia Czw 17:10, 01 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatysJ




Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 20:16, 01 Wrz 2011    Temat postu:

eses napisał:
...... fiat jako druga lokomotywa trakcyjna. Popychająca jeszcze ujdzie (można wykadrować), ale żeby druga??? Smile Laughing Laughing Laughing Laughing

Czy dobrze zrozumiałem? Na całej trasie przejazdu Fiat i Oelka będa cały czas złączone?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Czw 20:19, 01 Wrz 2011    Temat postu:

MatysJ napisał:

Czy dobrze zrozumiałem? Na całej trasie przejazdu Fiat i Oelka będa cały czas złączone?


Poza Kłodzko - Wałbrzych, gdzie SU45 pojedzie na popychu i Kamieniec - Kłodzko, gdzie Ola pojedzie na tyłku...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ariel Ciechański dnia Czw 20:20, 01 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Pociągi specjalne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin