Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nyskie parowozy (Ty2-140 i Ty2-1176)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
schlottermeyer




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:04, 10 Wrz 2012    Temat postu:

Ty2-1226 napisał:
To proszę sobie samemu to zorganizować.
Parowóz Ty2-1176 został wytypowany, zgłoszony i tyle. Jak się uda to będzie dobrze. Cool


OK, to ja to sobie zorganizuję. Rezerwuję miejsce w Poznaniu (PIERWSZY!), nie wiem gdzie postawisz sobie swojego 1176, ale to już nie moje zmartwienie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pon 20:16, 10 Wrz 2012    Temat postu:

I chwała Ci. Laughing Powiedz tylko, które to miejsce, bo może jest już zajęte. Wink Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aquirlan




Dołączył: 20 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Leszno(Ty2 1086)

PostWysłany: Pon 20:48, 10 Wrz 2012    Temat postu:

schlottermeyer napisał:
Ty2-1226 napisał:
To proszę sobie samemu to zorganizować.
Parowóz Ty2-1176 został wytypowany, zgłoszony i tyle. Jak się uda to będzie dobrze. Cool


OK, to ja to sobie zorganizuję. Rezerwuję miejsce w Poznaniu (PIERWSZY!), nie wiem gdzie postawisz sobie swojego 1176, ale to już nie moje zmartwienie.


Trzeba wykorzystać fakt, że mamy jakieś 230 km mniej do pokonania z 1086. No chyba, że - w ramach logiki postępowania - Ty2 z Leszna pojedzie np. do Krakowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 11:34, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Tak, bo parowozy latają w powietrzu a najlepiej te, które ostatnie 20 lat stały. Czy ktoś z szanownych dyskutantów prowadził kiedyś taki transport?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Wto 11:50, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Axel, koledzy nie wiedzą o czym piszą, bo niby skąd. To takie pisanie dla pisania.
Załadunek, transport i rozładunek to cała, skomplikowana operacja logistyczna. W takim przypadku mamy do czynienia z transportem ponad gabarytowym zważywszy na wymiary i wagę samej lokomotywy oraz tendra.
Koszt orientacyjny to około 80.000,00 złotych netto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aquirlan




Dołączył: 20 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Leszno(Ty2 1086)

PostWysłany: Wto 13:42, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Oczywiście, że nie wiedzą. W końcu nie mamy internetu, telewizji, gazet; nie wiemy jak takie operacje wyglądają i gadamy dla gadania. To nie jest żadna wiedza tajemna w obecnych czasach. To, o czym napisałem, to różnica dystansu, która przy takich operacjach ma znaczenie. Dochodzi też do tego zwyczajna logika. Ale co tam, ja w końcu tylko biję pianę zza monitora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LHB




Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Festung Breslau

PostWysłany: Wto 13:56, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Ty2-1226 napisał:
Axel, koledzy nie wiedzą o czym piszą, bo niby skąd. To takie pisanie dla pisania.

Patrząc na poniższe...

Ty2-1226 napisał:

Załadunek, transport i rozładunek to cała, skomplikowana operacja logistyczna.


Śmiem twierdzić, że masz Pan pojęcie o transporcie parowozów, jak ja o wypasie wełniastych stworzeń, przywoływanych już na tym forum przez Kol. Lilpoppa. Aaaa zapomniałem, że czołgów zwykle się nie ciąga po normalnych drogach, więc skąd Pan ma wiedzieć, że kilka baniek oleju może znacznie uprościć operację logistyczną...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LHB dnia Wto 13:56, 11 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 16:49, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Do tego właśnie zmierzałem, ale ja tam się nie znam, wszak tylko kilka na kołach po szynach jak Pan Bóg przykazał wieźć mi się zdarzyło. Czcza dyskusja .

LHB - z tymi bańkami to nie tak do końca bo sam olej sprawy nie załatwi, ale to na dłuższą pogawędkę w temacie "Jak stary zardzewiały trup może z prędkością 40km/h przejechać pół Polski po szynach"

PS. Daj mi połowę z 80 tysa netto a zatargam Ci ten Twój wymysł wyobraźni na drugi koniec Polski.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez AXEL dnia Wto 16:51, 11 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Wto 17:25, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Axel. Toć ja wiem, że na upartego da się i za połowę wymienionej przeze mnie kwoty to zrobić. Wink


PLK pewnie mogłaby nie jedno toczyć po szynach na rolkach z pociągu ratowniczego z prędkością 40 km/godz., pytanie tylko za ile i czy warto?
W tym przypadku mamy do czynienia z trupem. Przygotowanie do drogi, panewki, smarowanie, etc. To zwyczajne zawracanie gitary.
Ale to moje zdanie i nie każdy musi się z nim zgodzić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 18:45, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Miałem się nie wypowiadać, ale mnie ktoś przekonał Smile

Kolego Ty2-1226.

Owe rolki o jakich piszesz to doraźny sposób ściągnięcia uszkodzonego taboru ze szlaku do najbliższej stacji z Vmax 5 km/h.
Trup to nieżyjące zwierzę a jeśli Ty tak mówisz o parowozie to znak, że nie tylko zielonego ale i bladego pojęcia nie masz o parowozach. To że maszyna jest pordzewiała, ma skorrotowaną otulinę czy inne braki nie znaczy że podwozie ma w złym stanie. Wchodziłeś pod nią? Oceniałeś panewki, spody maźnicze, poduszki smarne etc. etc. ... ?? Zapewnie nie. Spójz na ten parowóz:

[link widoczny dla zalogowanych] ???

Trup nie?? A jednak podwozie miał jak po NG świeżo, po kilku poprawkach z Vmax 40km/h przejechał 200km bez najmniejszych problemów i dziś wygląda tak:

[link widoczny dla zalogowanych]

Gitare to Ty nam tu zawracasz pisaniem trollowin nie mając żadnego pojęcia o tym co próbujesz (sam nie wiem po co) zdziałać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aquirlan




Dołączył: 20 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Leszno(Ty2 1086)

PostWysłany: Wto 19:00, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Właśnie miałem pisać, że kolega AXEL Ci udowodnił, że to Ty nie masz pojęcia o realiach, ale sam wyżej wspomniany to zrobił, za co dziękuję. Mam wrażenie, że swoje informacje czerpiesz z programu "transporty wielkich maszyn", gdzie w jednym z odcinków transportowali parowóz bodaj na gigantycznym trucku. Przypuszczam, że te loki można pociągnąć na ich własnych kołach po torach. Co innego, że Ty chcesz robić pomnik z zapuszczonego i zdekompletowanego parowozu. Na przykladzie Wrocławia widać, że podmioty odpowiedzialne za wydawanie decyzji, między innymi odnośnie pomników, pojęcia o kolei nie mają, więc prawdopodobieństwo, że w przyczynisz się do powstania w Poznaniu czegoś niemal tak koszmarnego, jak to w moim mieście, jest dość spore. Ale tak tylko sobie gadam. Mahalo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Wto 20:32, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Axel, Axel, o tych rolkach to napisałem nieco przekornie, a Ty zamiast wziąć to za dobrą monetę się irytujesz.
Być może i da się teigreka potoczyć po szynach. Opcję transportu na lawecie podałem jako jedną z możliwości. Ale to nie ten czas, aby rozstrzygać, czy go targać na lawecie, czy ciągnąć na "sznurku". Wink
O tym to się będzie myśleć, jak PKP się zdecyduje co z nimi chce zrobić. Cool
P.S. Trup za przeproszeniem, bo na razie to nie jest sprawna maszyna, ani odnowiona. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-1226 dnia Wto 20:33, 11 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:36, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Tak wogóle to wiadomy samolot jest do ściągnięcia, co tam czołgi , parowozy, może w tej dziedzinie też jest tu fachowiec? Tylko pamietać że concord już jest w NY i tam sie nie uda.....inni przerolkowali przez Atlantyk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aquirlan




Dołączył: 20 Lip 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław/Leszno(Ty2 1086)

PostWysłany: Wto 22:56, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Przepraszam, ale mi się wydaje, że kolega po prostu celowo "rżnie głupa" w nadziei, że pozostali, którzy znają się na rzeczy, sami powiedzą jak tę lokę przewieźć, za ile, do kogo się zwrócić. Metoda całkiem dobra. Przepraszam, że jestem nieuprzejmy, ale Jaworzyna Śląska uczy dystansu do takich inicjatyw.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 4:03, 12 Wrz 2012    Temat postu:

No więc jak już wspomniałem, za 40,000 PLN netto przewiozę to Smile

Pozdrawiam

Rafał Osiewicz
AXEL-RAIL


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 8 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin