Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nyskie parowozy (Ty2-140 i Ty2-1176)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej96




Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 19:05, 16 Mar 2010    Temat postu:

Robert77 napisał:
Piotrze ja się powtórzę. Ludzie mają pretensje o wszystko i do wszystkich byle nie do siebie.

Ludzie sami nic nie robią albo praktycznie nie wiele dla ratowania zabytków kolejnictwa ale wolą opluwać publicznie na forach internetowych. Słowo pisane nie boli i nic nie kosztuje.

Polemika jaką się tu prowadzi jest co najmniej śmieszna i żałosna. Widać, że solą w oku jest Fundacja. Pytam się czemu?


Nie wiem Robercie, czy do końca zdajesz sobie sprawę z tego co napisałeś... Nie wydaje mi się, że wszyscy mają pretensje do wszystkich i o wszystko, ale nie do siebie. Jeżeli pojawiają się głosy irytacji, a w dalszej perspektywie słowne przepychanki, to w moim przekonaniu dlatego, że w Polsce sąekstremalnie trudne warunki do realizowania miłośnictwa kolejowego. Nie ma odpowiednich uregulowań, jak również środków, aby w miarę szybko odrestaurować to co jest wartościowe, a mniej wartościowe odpowiednio zagospodarować.
Era Parowozów z racji swojego Fundatora budziła i budzi pewne kontrowersje. Być może dlatego, że łatwiej jest działać pod skrzydłami takiego organizacji lub było działać.

Problem z jakim się stykamy jest trudny, ponieważ jeżeli będziemy chcieli tworzyć skansen czy muzeum z prawdziwego zdarzenia, to czy będzie to Wolsztyn, Pyskowice, Gniezno, Chabówka, Kościerzyna czy Skierniewice to w każdym przypadku na doprowadzenie infrastruktury i ruchomości do odpowiedniego stanu potrzeba od kilku jeżeli nie kilkadziesiąt milionów.
Z tego względu drodzy koledzy na problematykę, którą się tu zajmujemy trzeba patrzeć jak najszerzej, aby zainteresować jak największą część społeczeństwa. Wszelkie niekonwencjonalne pomysły są wskazane.
Pewnie podobne dyskusje będą miały miejsce, ponieważ środowisko kolejowe skupia różne osobowości nie tylko zróżnicowane charakterologicznie, ale także z różnym bagażem emocjonalym, a przede wszystkim wiedzy merytorycznej.
Wierzę, że kiedyś praca i działania każdego z nas przyniosą konkretny efekt.
Pozdrawiam Wszystkich!


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szarik`44




Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:30, 16 Mar 2010    Temat postu:

@Ty2-1226
Cytat:
Bzdury człowieku wypisujesz i tyle. Nie mam cudownych karteczek. Nikt mi takowych nie dał, a już na pewno z żadnej fundacji.
Podałem brutalne, nagie fakty o Twoich mających krótkie nogi kłamstwach. Kolejny forumowy anonimowy zadymiarz się znalazł.


No i patrz jakiego mam na Ciebie rybeńko haczyk....

Cytat:
Mam w swoim posiadaniu wykaz maszyn należących do grupy PKP (Nieruchomości, Cargo, Inter)


BOOOOM!! No i znalazłem Twoją cudowną karteczkę... i co teraz zrobisz... znów się wyprzesz?? Teraz już tylko kwestia czasu jak się przyznasz kto Ci ją dał. Jeżeli napiszesz że "sam osobiście ją opracowałem we współpracy z kimśtam" to Cię wszyscy chórem obśmieją. I weź mi pokarz te moje kłamstwa jak krowie na rowie bo może "widzę w Twoim oku drzazgę, a w swoim belki zobaczyć nie mogę".

@Robert77
Cytat:
Odnoszę wrażenie że tak, ponieważ PSMK starci potencjalnych podatników?


Kurcze właśnie łamię obietnicę... a ciul z tym.
PSMK??? PSMK??? Chłopie wasza fundacja dzięki super reklamie, która jest wszędzie gdzie tylko się da (oczywiście wolno wam ... taka jest demokracja, a reklama to dźwignia handlu) zabiera procenty wszystkim kolejowym Opepekom. Chlebozjadacze z całej Polski dają się nabrać na wasze ckliwe hasła o ratowaniu starej kolei. Smutną prawdę znają tylko wszyscy miłośnicy ... którzy fundacji raczej 1% nie oddadzą - Era oprócz malowania parowozów w Wolsztynie, organizowania kilku średnio-donośnych konferencji (o ile większość organizacji jakoś sobie daje radę o tyle w Pyskowicach gdzie hala leży zawalona od kilku lat podobno jak była lipa tak jest lipa nadal, a te konferencje miały pomóc każdej organizacji MK) robi całe syte potężne NIC.
I tyle mam do powiedzenia na dziś. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Wto 19:45, 16 Mar 2010    Temat postu:

Szarik`44 napisał:
No i patrz jakiego mam na Ciebie rybeńko haczyk....
BOOOOM!! No i znalazłem Twoją cudowną karteczkę... i co teraz zrobisz... znów się wyprzesz?? Teraz już tylko kwestia czasu jak się przyznasz kto Ci ją dał. Jeżeli napiszesz że "sam osobiście ją opracowałem we współpracy z kimśtam" to Cię wszyscy chórem obśmieją. I weź mi pokarz te moje kłamstwa jak krowie na rowie bo może "widzę w Twoim oku drzazgę, a w swoim belki zobaczyć nie mogę"

Szarik, podpisz się wreszcie imieniem i nazwiskiem dzieciaku. Zamiast pseudoefektownych boom i kaaabum rodem z kapiszonowca zwrócę Tobie uwagę, że pisałeś:
Szarik`44 napisał:
On ma cudowną karteczkę z parowozami od kolegi z fundacji. Na niej pewnie na czerwono zaznaczone to co należy wpisywać i leci "hurtownia" z pismami.

Odpisałem Tobie, że nie mam karteczki. Mam za to wykaz (wieeele kartek). Tak trudno to "studentowi" zrozumieć?
Wykaz nie został przeze mnie sporządzony (o czym już pisałem), lecz został pozyskany z... bynajmniej nie fundacji.
Pozyskany od spółek kolejowych. Bo na ten wykaz składa się kilka mniejszych wykazów.
Nikt w nim niczego mi nie zaznaczał (jak chciałbyś).
Tym samym spiskowa teoria dziejów Szarika rozleciała się jak domek kart.
P.S. Psy, Szariki i kundle szczekają, a karawana idzie dalej. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej96




Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 19:58, 16 Mar 2010    Temat postu:

@Ty2-1226
Moim zdaniem tego typu retoryka prawnikowi nie przystoi. Jeżeli uważasz, że robisz dobrze, to rób. Może masz rację, choć znakomita większość tego forum w to wątpi. To jest Twój cenny czas, który poświęcasz na to. Z drugiej strony uważam także, że WKZ mógłby odmówić wpisania parowozów do rejestru jeżeli byłoby to zupełnie pozbawione sensu. Chyba, że mamy w kraju takich konserwatorów, którzy się nie znają na swojej robocie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szarik`44




Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:59, 16 Mar 2010    Temat postu:

@Ty2-1226
Niepotrzebnie szukasz dziury w całym. Dziwne, że taki wykaz dostałeś... tak bez lojalki? Wielu coś takiego chciało... ale za każdym razem byli odprawiani z kwitkiem + na odchodne, że to jest tajemnica handlowa/firmowa.
Moja karawana może i jedzie dalej... ale Twoja od jakiś 2 dni jest przez Szariki i kundle zjadana - mam wrażenie, że dość skutecznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Wto 20:04, 16 Mar 2010    Temat postu:

Maciej96. Jacy przeciwnicy taka retoryka. Jednak masz rację, że szkoda czasu na nic nie wnoszące do sprawy sprzeczki. Twoje rzeczowe wpisy bardzo mi się podobają. Smile
Dziwi mnie tylko fakt, że ludzie ze "środowiska", podobno miłośników kolejnictwa, skaczą sobie, i innym, do gardeł. Co do konserwatorów to jest bardzo różnie.
Uważam, że trzeba robić swoje. Swoje napisałem. Znikam na jakiś czas. Jak będą nowe ustalenia w sprawie to się odezwę.
P.S. Szarik. Wykazy dostałem od ręki. Po jednym piśmie do każdej kolejowej spółki i po sprawie. Trzeba tylko wiedzieć na jakie paragrafy się powołać, ale to już tajemnica zawodowa.
Bez odbioru.
Pozdrawiam
Ty2-1226.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-1226 dnia Wto 20:07, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szarik`44




Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:15, 16 Mar 2010    Temat postu:

I nasz lubiany przez wszystkich "pan parozłomik" przy użyciu należytej retoryki człowieka po studiach pięknie wycofał się rakiem. Czekamy na dalsze Twoje numery. A jak wrócisz to sobie porozmawiamy jeszcze o zabytkowym złomie no chyba, że nadal będziesz z tego robił temat TABU.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert77




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 20:45, 16 Mar 2010    Temat postu:

Cytat:
Maciej96

Nie wiem Robercie, czy do końca zdajesz sobie sprawę z tego co napisałeś...


Macieju, ja bardzo doskonale zdaje sobie sprawę z tego co piszę. napisałem prawdę w swoich postach. Nie będę się już powtarzał.

Cytat:
Jeżeli pojawiają się głosy irytacji, a w dalszej perspektywie słowne przepychanki, to w moim przekonaniu dlatego, że w Polsce sąekstremalnie trudne warunki do realizowania miłośnictwa kolejowego.


Glosy irytacji wynikają z tylko i wyłącznie ze swojej własnej bezsilności. Innym się udaje a samemu nie wiele można osiągnąć. To nie warunki są powodem do sprzeczki tylko zazdrość i zawiść, które nie są niczym sensownym podyktowane.

Do merytorycznej rozmowy wśród miłośników musi wiele wody w Wiśle upłynąć. Przykre ale prawdziwe. Mam nadzieję, że się ta sytuacja zmieni.


Cytat:
Era Parowozów z racji swojego Fundatora budziła i budzi pewne kontrowersje. Być może dlatego, że łatwiej jest działać pod skrzydłami takiego organizacji lub było działać.


Dlaczego akurat Era a nie PSMK czy inna organizacja? Co w tym jest takiego bulwersującego? Obalę ten mit. Fundacja mimo, że powołana przez PKP CARGO, to nie ma lepiej czy gorzej niż inne organizacje społeczne.

Kontrowersje mogłaby budzić fundacja powołana przez PKP Nieruchomości, a czemu wszyscy się uparli na Cargo?


Cytat:
Problem z jakim się stykamy jest trudny, ponieważ jeżeli będziemy chcieli tworzyć skansen czy muzeum z prawdziwego zdarzenia, to czy będzie to Wolsztyn, Pyskowice, Gniezno, Chabówka, Kościerzyna czy Skierniewice to w każdym przypadku na doprowadzenie infrastruktury i ruchomości do odpowiedniego stanu potrzeba od kilku jeżeli nie kilkadziesiąt milionów.


Zgadzam się, problem o którym piszesz jest o wiele bardziej skomplikowany i złożony. Wymaga wielu godzin ślęczenia nad pisaniem pism i wykonaniu dziesiątków godzin wiszenia na telefonie.

Cytat:
Pewnie podobne dyskusje będą miały miejsce, ponieważ środowisko kolejowe skupia różne osobowości nie tylko zróżnicowane charakterologicznie, ale także z różnym bagażem emocjonalnym, a przede wszystkim wiedzy merytorycznej.
Wierzę, że kiedyś praca i działania każdego z nas przyniosą konkretny efekt.
Pozdrawiam Wszystkich!


Zgadza się wiele jest z różnym bagażem emocjonalnym ale czy posiadają one fachową wiedzę w dziedzinie zabytków kolejowych... szczerze wątpię.


Cytat:
Szarik`44

Kurcze właśnie łamię obietnicę... a ciul z tym.
PSMK??? PSMK??? Chłopie wasza fundacja dzięki super reklamie, która jest wszędzie gdzie tylko się da (oczywiście wolno wam ... taka jest demokracja,


Teraz widać, że Szarik`44 to ktoś z PSMK lub z tą organizacją związana.
Mam nieodparte wrażenie że zazdrość przemawia przez kolegów z PSMK. Ja kolegom z PSMK niczego nie zazdroszczę.

Oczywiście, że wolno robić reklamę każdemu PSMK i innym organizacjom. Powiem więcej nadal będzie prowadzona kampania 1%.

Cytat:
Smutną prawdę znają tylko wszyscy miłośnicy ... którzy fundacji raczej 1% nie oddadzą - Era oprócz malowania parowozów w Wolsztynie, organizowania kilku średnio-donośnych konferencji (o ile większość organizacji


Na szczęście świat na miłośnikach się nie kończy...
Natomiast o działalności Fundacji proponuję poczytać stronę Fundacji.


Cytat:
jakoś sobie daje radę o tyle w Pyskowicach gdzie hala leży zawalona od kilku lat podobno jak była lipa tak jest lipa nadal, a te konferencje miały pomóc każdej organizacji MK) robi całe syte potężne NIC.
I tyle mam do powiedzenia na dziś.


O Pyskowicach śmiem twierdzić, że nie wiesz nic co się dzieje i zostaw je w spokoju.

Popatrz co robi się w PSMK. Przez trzy lata miłośnicy skrobią jeden parowóz i wyskrobać go nie mogą... Same fakty mówią za siebie.
Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 21:04, 16 Mar 2010    Temat postu:

Robert77 napisał:
(...)
Popatrz co robi się w PSMK. Przez trzy lata miłośnicy skrobią jeden parowóz i wyskrobać go nie mogą... Same fakty mówią za siebie.

Szanowny Kolego,
Po pierwsze, nie jest prawdą, że PSMK przez ostatnie 3 lata tylko skrobie jeden parowóz. Kto czyta nie błądzi - wystarczy wejść na ich stronę internetową.
Po drugie, ci ludzie robią to czysto społecznie, jako dodatkowe zającie, nie biorą za to żadnych pensji.
Po trzecie, zwróć uwagę na jakość wykonanych przez nich konserwacji. Podobnie jak ja mieszkasz w Warszawie, więc mogłeś się o tym przekonać bez konieczności jazdu do Skierniewic na ubiegłorocznych DTP, gdzie wystawiali Steinfurta, po zakończoneym remoncie.

Uprzedzając zarzuty - nie jestem członkiem tej organizacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej96




Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 21:28, 16 Mar 2010    Temat postu:

Kolego Robercie,

Z przykrością stwierdzę, że próba rozbioru sensu mojej wypowiedzi spowodowała jej wypaczenie. Niestety nie widzisz sedna problemu, który także wiąże się z Twoją osobą. Szkoda, że tego nie rozumiesz, ale nie mam zamiaru próbować Ci czegokolwiek tłumaczyć, ponieważ Twój post świadczy, że nie jesteś w stanie tego zrozumieć. Smutne to, ale prawdziwe.
Uważam, że Twoja ocena PSMK świadczy niestety o mentalnej płytkości pojmowania tematu.... Przepraszam, ale z zewnątrz to tak wygląda...
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek Sz




Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:39, 16 Mar 2010    Temat postu:

Ty2-1226 napisał:

W takim razie należałoby Pana pytania odwrócić. Bo, czy ma sens istnienie aż tylu stowarzyszeń, które ledwie egzystują? Może powołać jedną fundację lub stowarzyszenie o randze ogólnopolskiej? Scentralizować pieniądze, zasoby ludzkie i lokalowe?


Raczej nie ma to sensu, na pewno nie ma szans realizacji. Z wielu przyczyn, temat na osobną dyskusje.

Ty2-1226 napisał:

A w jakiej wersji miała by być 76-ka a w jakiej 55-ka? Bo od tego duuużo zależy.


Nie będzie T-55A, a zamiast "76" podstawmy T-70 Very Happy
W tej chwili poza skansenami lub pomnikami jest wg moich delikatnych szacunków ok 50 szt parowozów, pewnie z 50 szt nietypowych, rzadkich lub
interesujący spalinówek i w mniejszym stopniu elektrowozów i ezt. Poza tym ok 50-60 przedwojennych i sporo powojennych wagonów osobowych i bagazowych, nierzadko unikatowych. Do tego co najmniej kilka ladnych setek wagonów towarowych mogacych byc potencjalnymi zabytkami. Nie licze taboru pomocniczego, typowo przemysłowego ( tez ciekawy i unikatowy, choc czesto o małej wartości historycznej ), urządzeń np do nawęglania itd. Razem pewnie dobrze pomad 1000-1500 potencjalnych eksponatów Uratować wszystkiego nie ma szans, wiec pozwole sobie zadać pytanie jakimi kryteriami sie kierować?

Robert77 napisał:

Popatrz co robi się w PSMK. Przez trzy lata miłośnicy skrobią jeden parowóz i wyskrobać go nie mogą... Same fakty mówią za siebie.
Rolling Eyes


ROFTL!! Skrobanie parowozu głównym wyznacznikiem jakosci funkcjonowania skansenu? Może wprowadzimy jakieś jednostki to wyznaczające, np skrobankoparowóz i skrobankotender?
Z tego co sprawdziłem to w ciągu tych 3 lat poza skrobaniem Ol49 wyremontowano Steinfurta i co w Polsce nieczeste stan odrestaurowania materii wagonu, pomalowania, oznaczenia i numery zgadzają sie ze sobą i ze źródłami historycznymi. Do tego cd remontu WM5, tendra i cała kupa upierdliwej budowlanki - dachy, podkłady na obrotnicy itd.
Czy to Ci sie podoba czy nie to PSMK jest jednym z lepiej zorganizowanych, dobrze funkcjonujacym w przestrzeni lokalnej ( bo po prawdzie to głownie o to chodzi w dzialaniu muzeum, nie o jazdę ciufą czy inną lokomotywką ) i posiadającym najbardziej przekrojową kolekcję eksponatów polskiej kolei stowarzyszeniem.

I żeby nie było, członkiem PSMK nie jestem.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Marek Sz dnia Wto 21:57, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szarik`44




Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:04, 16 Mar 2010    Temat postu:

@Robert77
Widzę, że jesteś kolejnym po Ty2-1226 mistrzem w wyciąganiu moich wypowiedzi z kontekstu. Bo kiedy wkleję swoją wypowiedź bez nawiasu.

"PSMK??? PSMK??? Chłopie wasza fundacja dzięki super reklamie, która jest wszędzie gdzie tylko się da, zabiera procenty wszystkim kolejowym Opepekom."

To nie brzmi już ona (wypowiedź) tak proPSMK, prawda. Poza tym jeżeli ktoś zna 23 letniego Tomka Mielczarka z PSMK (bo takie właśnie są moje personalia, których do niedawna wszyscy się tak domagali) niech śmiało podejdzie do tablicy. Osobiście wątpię by ktoś taki się znalazł bo z PSMK nie mam nic wspólnego oprócz tego, że sukcesywnie studiuję ich ociekające tekstem [link widoczny dla zalogowanych] O Pyskowicach wiem to i owo, tak samo jak o Skierniewicach, Wrocławiu, czy innym Bytomiu. Czytam strony czytam fora, gadam z ludźmi... nikt nikomu embarga na wiedzę założyć nie może.

Forumowicze niejako za mnie zweryfikował Twoje podejście do działalności PSMK. Więc idąc tropem Twojej wypowiedzi napiszę:
Zostaw Skierniewice w spokoju bo śmiem twierdzić, że nie wiesz co tam się dzieje. (Za to Ty jako typ z wszechwiedzącej fundacji wiesz na pewno co dzieje się w Pyskowicach)

No stronę Fundacji przeglądnąłem bardzo dokładnie nawet kilka razy, dziwi mnie jedno, że mając OPP nie opublikowaliście nigdzie (może jest, a ja jestem gupi i nie mogę znaleźć) sprawka o działalności fundacji jako OPP.

Zdrówko Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert77




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 23:01, 16 Mar 2010    Temat postu:

Szarik`44 napisał:
@Robert77
Widzę, że jesteś kolejnym po Ty2-1226 mistrzem w wyciąganiu moich wypowiedzi z kontekstu. Bo kiedy wkleję swoją wypowiedź bez nawiasu.


Staram się odpowiadać na każdy postawiony zarzut. Dlatego rozdzielam wypowiedzi.
Szarik`44 napisał:

"PSMK??? PSMK??? Chłopie wasza fundacja dzięki super reklamie, która jest wszędzie gdzie tylko się da, zabiera procenty wszystkim kolejowym Opepekom."


Zadam pytanie, czemu uważasz, że Fundacja jest gorsza od PSMK czy innych stowarzyszeń mających status OPP? Proszę o konkretną odpowiedź.

Szarik`44 napisał:

To nie brzmi już ona (wypowiedź) tak proPSMK, prawda. Poza tym jeżeli ktoś zna 23 letniego Tomka Mielczarka z PSMK (bo takie właśnie są moje personalia, których do niedawna wszyscy się tak domagali) niech śmiało podejdzie do tablicy. Osobiście wątpię by ktoś taki się znalazł bo z PSMK nie mam nic wspólnego oprócz tego, że sukcesywnie studiuję ich ociekające tekstem [link widoczny dla zalogowanych] O Pyskowicach wiem to i owo, tak samo jak o Skierniewicach, Wrocławiu, czy innym Bytomiu. Czytam strony czytam fora, gadam z ludźmi... nikt nikomu embarga na wiedzę założyć nie może.


Nazwisko Tomasz Mielczarek nic mi nie mówi. Cieszę się, że zdobyłeś się na cywilną odwagę.

Ustosunkuje się do Twojej wypowiedzi o mojej wiedzy na temat Pyskowic.Nadal twierdze, że jesteś niedoinformowany w tej kwestii. Ponieważ na forach nie piszemy za dużo co dzieje się w Pyskowicach.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o Pyskowicach to proszę skontaktuj się z odpowiednimi osobami z TOZKiOS Pyskowice.
Poza tym porozmawiaj z kolegą Arielem o tym co akurat robię dla TOZK. Nie będę się rozpisywał dalej w tym temacie.


Szarik`44 napisał:

No stronę Fundacji przeglądnąłem bardzo dokładnie nawet kilka razy, dziwi mnie jedno, że mając OPP nie opublikowaliście nigdzie (może jest, a ja jestem gupi i nie mogę znaleźć) sprawka o działalności fundacji jako OPP.


Panie Tomku proszę wyjaśnić co to za slang podwórkowy: "sprawka o działalności fundacji"?


Proszę wejść na stronę Fundacji:

[link widoczny dla zalogowanych]

Cytat:
W dniu 03.12.2008 r. postanowieniem Sądu Rejonowego dla Miasta Stołecznego Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS, Fundacja Era Parowozów otrzymała status Organizacji Pożytku Publicznego.


Jednak w związku ze zmianą w dniu 6 listopada 2008 r. Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. nr 209 poz. 1316 z 28 listopada 2008 r.) uprawnione do otrzymania 1% podatku za 2008 rok zostały te organizacje pożytku publicznego, które uzyskały taki status do 30 listopada 2008 r. i znalazły się na wykazie opublikowanym obwieszczeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 grudnia 2008 r. (Monitor Polski nr 96 z dn. 31 grudnia 2008 r., poz. 827).

W związku z powyższym Fundacja Era Parowozów nie została ujęta w opublikowanym obwieszczeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej na liście ORGANIZACJI POŻYTKU PUBLICZNEGO UPRAWNIONYCH DO OTRZYMANIA 1 % PODATKU ZA 2008 ROK. Będzie to możliwe dopiero w następnym roku.

Nie zmienia to jednak faktu, że można wspierać działalność Fundacji poprzez wpłatę dowolnej kwoty na konto BRE BANK S.A. 24 1140 1081 0000 5077 4500 1001

Wszystkich darczyńców wspierających działania Fundacji umieścimy na naszej stronie internetowej w dziale "Darczyńcy".

WSZYSTKIM DARCZYŃCOM GORĄCO DZIĘKUJEMY!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Robert77 dnia Wto 23:11, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szarik`44




Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:40, 16 Mar 2010    Temat postu:

@Robert77
Fundacja nie jest gorsza od żadnego z kolejowych OPPków, jest po prostu lepiej posadowiona. Ludzie kojarzą was z parowozami co skutkuje tym, że bardzo chętnie dają wam 1% bo widzą "na paradzie fundacja, w Chabówce fundacja, na DTP fundacja oni muszą dużo robić". Z Drugiej strony jest CARGO, które was założyło i wyekwipowało w odpowiedni kesz na, który pozostałe OPPki nie mogą sobie pozwolić. Dzięki temu, że macie za sobą spory kapitał ludzie kojarzą was z czymś z czym nie powinni kojarzyć masa kasy pójdzie do was... a nie faktycznych społeczników, bez etatów bez zastrzyków z CARGO etc.

A slang podwórkowy... S'il vous plait
Każdy OPPek musi przedstawić publiczności (ludziom ogólnie). Oficjalne sprawozdanie z tego co zrobił w danym roku. Na stronie Ery tego nie ma (choć Era jest OPP od 2008r jeżeli dobrze kojarzę) może jest w waszej siedzibie? (w każdym razie z tego co mi wiadomo taki jest wymóg.) w związku z brakiem sprawozdania działalność fundacji przynajmniej dla mnie jest dość dyskusyjna. Bo czym są innym newsy na stronie, a czym innym opisane czarno na białym "ZROBILIŚMY TO TO TO i TO ". Nie chce bardziej dogryzać ale za to ponosi się raczej odpowiedzialność...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert77




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 0:03, 17 Mar 2010    Temat postu:

Szarik`44 napisał:

Fundacja nie jest gorsza od żadnego z kolejowych OPPków, jest po prostu lepiej posadowiona.


Kolejna demagogia. Nadal twierdzę, że nie ma to żadnego znaczenia i nie jest to wyjaśnienie i odpowiedź na moje pytanie.

Szarik`44 napisał:

Ludzie kojarzą was z parowozami co skutkuje tym, że bardzo chętnie dają wam 1% bo widzą "na paradzie fundacja, w Chabówce fundacja, na DTP fundacja oni muszą dużo robić".


Zadam pytanie. To czemu inne organizacje nie zrobią i nie wezmą się w garść i nie zaczną myśleć marketingowo? kto im zabrania?

PSMK było na DTP i chwała im za to. Zaprezentowali swoje osiągnięcie i super. Można to zrobić. Inne stowarzyszenia też mogą. Nie biadolmy jak stare dziadki, że się nie da...

Szarik`44 napisał:

Z Drugiej strony jest CARGO, które was założyło i wyekwipowało w odpowiedni kesz na, który pozostałe OPPki nie mogą sobie pozwolić. Dzięki temu, że macie za sobą spory kapitał ludzie kojarzą was z czymś z czym nie powinni kojarzyć masa kasy pójdzie do was... a nie faktycznych społeczników, bez etatów bez zastrzyków z CARGO etc.


PKP CARGO dało raz pieniądze i więcej nie daje i wątpię aby dało po raz kolejny. Samemu trzeba pozyskiwać pieniądze.

Szarik`44 napisał:

A slang podwórkowy... S'il vous plait
Każdy OPPek musi przedstawić publiczności (ludziom ogólnie). Oficjalne sprawozdanie z tego co zrobił w danym roku. Na stronie Ery tego nie ma (choć Era jest OPP od 2008r jeżeli dobrze kojarzę) może jest w waszej siedzibie? (w każdym razie z tego co mi wiadomo taki jest wymóg.) w związku z brakiem sprawozdania działalność fundacji przynajmniej dla mnie jest dość dyskusyjna. Bo czym są innym newsy na stronie, a czym innym opisane czarno na białym "ZROBILIŚMY TO TO TO i TO ". Nie chce bardziej dogryzać ale za to ponosi się raczej odpowiedzialność...


Znów nie czytasz tego co piszę i jest napisane na stronie Fundacji.
Jak można pisać sprawozdanie z działalności OPP kiedy Sąd Rejonowy przyznał status OPP w dniu 03.12.2008 r. Umiesz liczyć ile zostało dni do końca roku i ile imprez charytatywnych można wykonać w tym czasie?

Owszem raport z działalności OPP musi zostać wykonany i jest w trakcie przygotowywania. Jednak tylko dobrą wolą jest publikacja jego na stronach [link widoczny dla zalogowanych] Nigdzie w ustawie nie ma takiego przymusu. Natomiast gdzie należy szukać takich raportów to ja nie będę tłumaczył. Myślę, że sam znajdziesz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Robert77 dnia Śro 0:33, 17 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 5 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin