Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ty42-24
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Nie 19:15, 09 Wrz 2012    Temat postu:

Raczej tak. Nic nikt nie może obiecać. Tak mała garstka ludzi pracuje przy parowozie że wszystko może się zdarzyć. Bądźmy dobrej myśli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borat




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kazachstan

PostWysłany: Nie 19:29, 09 Wrz 2012    Temat postu:

Pozostaje po odbiorze korzystając z okazji przebywania maszyny na sieci KP Kotlarnia zorganizować jakąś ciekawą imprezkę na piasku. Szczególnie, że Kotlarnia w soboty praktycznie nie jeździ wcale. Chętnie położę jakąś kwotę za jakieś zdjęcia z takiego przejazdu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TKh05353




Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob 0:33, 08 Gru 2012    Temat postu:

Tak wygląda parowóz na dzień 30 listopada Very Happy Very Happy Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]

Wszystkim cfaniakom internetowym, czas pokazać, że są jeszcze osoby którzy chcą praktycznie przy parowozwach robić. Bo tutaj jest zasada "klepania w klawiaturę" i pisania co kto czego nie zrobił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymek




Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Sob 1:18, 08 Gru 2012    Temat postu:

Jakby nie patrzeć; najbardziej spektakularna odbudowa parowozu od czasu Pm36, albo nawet Tr5-65. Mnie zastanawia bardziej kto będzie łożył na jego utrzymanie? Wink DB Schenker? Kogo będzie stać, żeby chociaż raz na kilka miesięcy go rozpalić i pojeździć "w tą i nazot". Biorąc pod uwagę jak "często" palona jest ferrum...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymek dnia Sob 1:27, 08 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 13:04, 08 Gru 2012    Temat postu:

Moja babcia zawsze mawiała: Stać Cię na konia, to stać Cię na owies....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TKh05353




Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob 17:00, 08 Gru 2012    Temat postu:

Szymek napisał:
Jakby nie patrzeć; najbardziej spektakularna odbudowa parowozu od czasu Pm36, albo nawet Tr5-65. Mnie zastanawia bardziej kto będzie łożył na jego utrzymanie? Wink DB Schenker? Kogo będzie stać, żeby chociaż raz na kilka miesięcy go rozpalić i pojeździć "w tą i nazot". Biorąc pod uwagę jak "często" palona jest ferrum...


A skąd Ty wiesz jak często rozpalana jest Ferrum ? Very Happy Very Happy Very Happy

Wyczytałeś to tu z forum czy w gościu niedzielnym ? Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TKh05353 dnia Sob 17:18, 08 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TKh05353




Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob 17:22, 08 Gru 2012    Temat postu:

robert napisał:
Moja babcia zawsze mawiała: Stać Cię na konia, to stać Cię na owies....


Dokładnie jak liczyć to tylko na siebie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 23:31, 08 Gru 2012    Temat postu:

Wbrew pozorom ten parowóz może na siebie zarobić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichałŁ




Dołączył: 20 Lis 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Nie 18:15, 09 Gru 2012    Temat postu:

Każdy parowóz może zarobić na siebie wystarczy pociąć go na złom.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ty45408




Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Nie 20:29, 09 Gru 2012    Temat postu:

AXEL napisał:
Wbrew pozorom ten parowóz może na siebie zarobić...

Dlaczego akurat ten może na siebie zarobić? Czyżby przewidziano dla niego codzienne ciągnięcie pociągów z towarem dla PKP Cargo? Jeżeli możesz to wyjaśnij na czym może polegać to "zarabianie na siebie" tego parowozu. Bo jak na razie to nie słyszałem aby parowozy w Wolsztynie zarabiały na siebie. Pracując mogą tylko zmniejszać straty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rudy




Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:33, 09 Gru 2012    Temat postu:

TKh05353 napisał:


A skąd Ty wiesz jak często rozpalana jest Ferrum ? Very Happy Very Happy Very Happy

Wyczytałeś to tu z forum czy w gościu niedzielnym ? Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Tak BTW to jak często i z jakich okazji? Nie pytam złośliwie tylko z ciekawości bo mimo znacznej ilości zdjęć TKh w sieci nie spotkałem się z okazją do zobaczenia go na żywo.

A co do Ty42-24 to było w temacie mówione kiedyś wcześniej, że zapotrzebowanie na niego było już przed rozpoczęciem naprawy, no ale to jednak były czasy wszelakich 150-leć na różnych Śląskich węzłach. Więc jak ma sie sprawa teraz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Nie 20:59, 09 Gru 2012    Temat postu:

ty45408 napisał:
Bo jak na razie to nie słyszałem aby parowozy w Wolsztynie zarabiały na siebie. Pracując mogą tylko zmniejszać straty.



Skąd taka teza???? Gdzie napisano, że parowozy w Wolsztynie przynoszą straty???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ty45408




Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Nie 22:07, 09 Gru 2012    Temat postu:

t-o napisał:
ty45408 napisał:
Bo jak na razie to nie słyszałem aby parowozy w Wolsztynie zarabiały na siebie. Pracując mogą tylko zmniejszać straty.

Skąd taka teza???? Gdzie napisano, że parowozy w Wolsztynie przynoszą straty???

A gdzie to napisano? Tu:
"Gavin Whitelaw says: Friday, 9 November 2012 at 08:37 | Reply
I was told the figures, if I remember correctly it was 3 milllion Zl a year (but I could be wrong) I worked it out that Wielkopolska region subsidised EACH return trip to the tune of £900 (£ – NOT Zl!).I remember workig itout and being shocked at how much was paid by the region. Now, if PKP think that is worth writing off then they should not be in charge of running things. And if they cannot make that pay then they should think about taking up another business."
Szkoda, że po angielsku, lecz jak to stwierdził na forum w dniu 9.11.2012 kol. Szepol "Anglicy wiedzą wiele rzeczy wcześniej, niż my tu w Polsce"
Wiem, że to niepopularne twierdzenie, lecz prawda jest taka, że UM w Poznaniu dotuje każdy kurs planowy do Poznania kwotą ok. 4800 zł (900 funtów - ok. 4800 zł), co w sumie daje około 3mln zł rocznej dopłaty do tzw. "ruchu planowego". Z tego też powodu postanowiono przecież zmniejszyć ilość dni z ruchem planowym z 7 w tygodniu do 5 dni. Jeżeli parowozy zarabiałyby na siebie to po co mieliby zmniejszać sobie codzienne przychody?
Oczywiście, każdy (i ja też) chciałby widzieć jeżdżące parowozy - tylko nie wpierajmy ludziom, że one jeżdżąc przynoszą zyski - chyba, że nie rozróżniamy pojęć przychodu, kosztu, dochodu, straty, zysku. Jest to po prostu drogie hobby mogące istnieć tylko dzięki zapaleńcom (chwała im za to) i bogatym sponsorom.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ty45408 dnia Nie 22:10, 09 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TKh05353




Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie 22:11, 09 Gru 2012    Temat postu:

Rudy napisał:
TKh05353 napisał:


A skąd Ty wiesz jak często rozpalana jest Ferrum ? Very Happy Very Happy Very Happy

Wyczytałeś to tu z forum czy w gościu niedzielnym ? Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Tak BTW to jak często i z jakich okazji? Nie pytam złośliwie tylko z ciekawości bo mimo znacznej ilości zdjęć TKh w sieci nie spotkałem się z okazją do zobaczenia go na żywo.

A co do Ty42-24 to było w temacie mówione kiedyś wcześniej, że zapotrzebowanie na niego było już przed rozpoczęciem naprawy, no ale to jednak były czasy wszelakich 150-leć na różnych Śląskich węzłach. Więc jak ma sie sprawa teraz?


Pozwolę sobie odpowiedzieć na pytania:
1. Parowóz posiada świadectwo typu na bocznice, jest wykorzystywany do imprez i prac na bocznicy,
2. Jeżeli chodzi o Ty42 to na zdjęciu widać, jest w fazie ukończenia. Nie chce składać daty kiey ruszy czy coś ale jest serio bardzo blisko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty51infy




Dołączył: 03 Wrz 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CHORZÓW

PostWysłany: Nie 23:45, 09 Gru 2012    Temat postu:

Na przejechanie 100km parowozem trzeba spalić ok. 1 tony węgla to jest jakieś 600zł. i 1000 litrów wody to jest niecałe 10 zł. Na tej same trasie spalinowa zużyje ze 300 litrów oleju napędowego to licząc po 5zł/litr to wychodzi 1500zł. nie wiem ile zużyje prądu elektrowóz. Jeśli tak jest jak to obliczyłem (bo nie wiem czy takie spalanie jest w rzeczywistości) to parowozy są bardziej ekonomiczne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin