Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przerwa w ruchu planowym do Poznania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Ruch planowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Nie 22:18, 08 Cze 2008    Temat postu:

christophp napisał:

A jeśli chodzi o zażynanie parowozów to trzeba by w koncu zrobic jakies porządne szkolenie i przypomnieć tą sztuke jesli ktoś wpada w rutynę.

Wiesz, jak parowóz obsługuje np. wykładowca filologii klasycznej z Manchesteru to naprawdę trudno mu coś przypominać...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaRally2




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:15, 08 Cze 2008    Temat postu:

Może sie komuś to nie spodoba co teraz napiszę,ale na moją głowę to stan Oelek to chyba bardziej wina obsługi parowozowni a nie turystów WE.Nawet na trasie przecież mimo wszystko zawodowa załoga jest w parowozie,a na noc lok w parowozowni.(już Inna sprawa to jakość napraw).Krótko mówiąc, nie zwalałbym bezlitośnie wszystkich np. zapsutych panewek,cieknących kotłów (ale i mniej poważnych usterek) itd., itp. od razu jako winę owych "turystów".I wcale nie chcę tu nikogo bronić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 23:26, 08 Cze 2008    Temat postu:

Owszem , w pewnym momencie WE zainwestowało w Wolsztynie i nieco pociągneło tą szopę , skoro w interes się zainwestowało to należy na tym zarobić jak w każdym biznesie i tak sie dzieje od długiego czasu.Prosze mi wskazać choć jeden parowóz który przeszedł rewizję za kasę WE w ostatnim okresie poza kilkoma puszkami farby. Wszystko sie wyjaśni juz za kilka miesięcy jak Marszałek Wielkopolski będzie musiał ocenić korzyści (turyści i sława regionu) i straty (zamawianie nierentownych przejazdów).Pewnie wtedy oceny dokona Cargo.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez John C. dnia Nie 23:27, 08 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 8:49, 09 Cze 2008    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
christophp napisał:

A jeśli chodzi o zażynanie parowozów to trzeba by w koncu zrobic jakies porządne szkolenie i przypomnieć tą sztuke jesli ktoś wpada w rutynę.

Wiesz, jak parowóz obsługuje np. wykładowca filologii klasycznej z Manchesteru to naprawdę trudno mu coś przypominać...

A ja jestem ciekaw, czy ów wykładowca filologii klasycznej z Manchesteru poniesie u nas jakąkolwiek odpowiedzialność finansową jeśli coś zepsuje podczas swoich jazd? Śmiem wątpić. Sądze, że jest to drugi powód (obok finansowego), dla którego ci turyści jeżdzą u nas a nie w ojczyźnie kolei, gdzie takich miejsc jest więcej. Potem jest tak, jak to opowiadał jeden z maszynistów, jak to pan turysta z Anglii przylatuje do Polski, praktycznie od razu z lotniska na parowóz, przepustnica na max.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 9:40, 09 Cze 2008    Temat postu:

Ano właśnie , " z lotniska za przepustnice" , skoro mechanik tak opowiada to o czym tu dalej dyskutować. Czy są inne czynniki które zwalniają mechanika od bicia po łapach tych "turystów"?. Sam widziałem jak przed Grodziskiem na przejeździe rozwalili oelką przód forda mondeo, setna sekundy uratowała życie ludziom w aucie, w budzie była siwa głowa z kolegami. Wszyscy mieli niesamowitego farta wtedy, pewnie w innym wypadku prokurator przerwałby ten "turystyczny" cyrk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pon 9:41, 09 Cze 2008    Temat postu:

elektryk napisał:

A ja jestem ciekaw, czy ów wykładowca filologii klasycznej z Manchesteru poniesie u nas jakąkolwiek odpowiedzialność finansową jeśli coś zepsuje podczas swoich jazd? Śmiem wątpić. Sądze, że jest to drugi powód (obok finansowego), dla którego ci turyści jeżdzą u nas a nie w ojczyźnie kolei, gdzie takich miejsc jest więcej.

Po trzecie u siebie nie znajdą nutki adrenaliny w postaci świadomości, że prowadzą pociąg z nieświadomymi niczego normalnymi pasażerami. No i oczywiście to o czym piszesz - w Anglii nikt nie wpuści totalnego ignoranta za przepustnicę. Tam, podobnie zresztą jak w Polsce, organizacje mają określone co każdy członek może robić. Stąd jazdy lokomotywami przez osoby z zewnątrz są wykluczone.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
christophp




Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: Pon 22:27, 09 Cze 2008    Temat postu:

A to Polska właśnie :/ dla takich ludzi powinien być kurs i już a nie, że wsiada i masz Pan zabawke a jak nie umie to niech stoi obok i się uczy... Ciekawe jak to było w latach 40tych i 50tych, ilu na ilu maszynistów poprawnie jeździło a którzy wyciskali wszytko co sie dało z maszyny np. takich jak maszynista Orzechowski:) oczywiście w %

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 23:06, 10 Cze 2008    Temat postu:

Gazeta Wyborcza również porusza temat wycofania parowozów z planu do Poznania. [link widoczny dla zalogowanych]
Jak na razie komentarzy brak. Co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
christophp




Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: Śro 0:02, 11 Cze 2008    Temat postu:

No i bardzo dobrze, że kolejne duże medium poczuło potrzebę wzięcia udziału w tej całej sprawie. No teraz to trochę racje należy przyznać z tym zagrożeniem pożarowym, ale od czwartku ma coś popadać troche... więc czekajmy na rozmowy i jakiś obrót w dobrą stronę w tej sprawie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 18:01, 11 Cze 2008    Temat postu:

Jakie zagrożenie pożarowe??? A na trasie do Leszna to niby inne trawy rosną? Rozmawiałem z naszymi strażakami, problem polega na tym, że trawy trzeba kosić i dbać o nasypy, a PKP (nie wiem czy PLK czy inny dziwaczny twór) tego nie robi. Chaszcze rosną i niestety się palą, skoszona trawa tak łatwo sie nie zajmie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-911




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:19, 11 Cze 2008    Temat postu:

spike232323 napisał:
Jakie zagrożenie pożarowe??? A na trasie do Leszna to niby inne trawy rosną? Rozmawiałem z naszymi strażakami, problem polega na tym, że trawy trzeba kosić i dbać o nasypy, a PKP (nie wiem czy PLK czy inny dziwaczny twór) tego nie robi. Chaszcze rosną i niestety się palą, skoszona trawa tak łatwo sie nie zajmie...


I tu widać kolejny dowód, że chodzi o KASĘ ! A konkretnie - trzeba by zapłacić tym co by kosili te trawy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 19:49, 11 Cze 2008    Temat postu:

spike232323 napisał:
[na trasie do Leszna to niby inne trawy rosną?

Widać, że trawy na trasie do Leszna muszą miec się dobrze Smile skoro oprócz pary pociągów parowóz od dzis wykonuje dwa kursy na pusto. Czyżby tylu było spragnionych mieć "hands on the throttle", że jedna para nie wystarczała ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotres




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włoszakowice

PostWysłany: Śro 20:43, 11 Cze 2008    Temat postu:

elektryk napisał:

Widać, że trawy na trasie do Leszna muszą miec się dobrze Smile skoro oprócz pary pociągów parowóz od dzis wykonuje dwa kursy na pusto

Czyli rozumiem, że codziennie parowóz wraca z Leszna luzem do Wolsztyna, po czym wraca aby poprowadzić planowca??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 20:47, 11 Cze 2008    Temat postu:

Taką informację dziś znalazłem na stronie Wojtka. Na razie napisane jest, że potrwa to do piątku włącznie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip B.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Dwór Gdański

PostWysłany: Śro 21:35, 11 Cze 2008    Temat postu:

elektryk napisał:
Czyżby tylu było spragnionych mieć "hands on the throttle", że jedna para nie wystarczała ?

A bo to pierwszy raz taki myk?
Pozdrawiam!
FB


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Ruch planowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 5 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin