Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co dalej z Pt47-65?
Idź do strony 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 9:12, 15 Kwi 2011    Temat postu: Co dalej z Pt47-65?

Cytat:
14.04.2011
Awaria Pt47-65. Problemy z panewkami. Parowóz został w Lesznie.


Zbliża się nieuchronnie termin rewizji zewnętrznej Petuchy. Na stronie [link widoczny dla zalogowanych] podany jest tylko miesiąc. Czy wiadomo może, do jakiego dnia ta rewizja jest ważna, tj. czy na pewno ten parowóz będzie mógł uczestniczyć w Paradzie?

No i najważniejsze pytanie - czy rewizja będzie wykonywana? Czy też może nastąpi przedłużenie obecnego terminu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raczek




Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Pią 12:52, 15 Kwi 2011    Temat postu:

Z tego co kojarzę to bodajże jest to 30.04 czyli idealne do parady Wink
Sam jestem ciekaw co teraz zrobią z tym fantem. Ale znając życie pewnie jakoś ją poskładają do parady, a później już jej nie ujrzymy pod parą...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychuPKP




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Pią 22:37, 15 Kwi 2011    Temat postu:

Raczek napisał:
Z tego co kojarzę to bodajże jest to 30.04 czyli idealne do parady Wink
Sam jestem ciekaw co teraz zrobią z tym fantem. Ale znając życie pewnie jakoś ją poskładają do parady, a później już jej nie ujrzymy pod parą...

Prawdopodobnie powrotny "Cegielski" będzie jej ostatnim pociągiem jaki poprowadzi... Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Björn Bollmann




Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 53
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 11:30, 03 Maj 2011    Temat postu:

... i chyba na zawsze już odstawiany i cieszyć będzie oko lub raczej ręce złomiarzy. Podzielam pesymizm poprzednich wpisów.

Pozdr.
B.B .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 20:26, 04 Maj 2011    Temat postu:

Szkoda poczciwej Petuchy...nie poprowadziła nawet powrotnego Cegielskiego. W sumie aż do momentu odjazdu tego pociągu nikt z obsługi stacji nie wiedział, jaki parowóz pociągnie skład, a nawet czy w ogóle będzie to parowóz (przez długi czas na czele składu stała odpalona SU42).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bydgoszcz_waskotorowa dnia Śro 20:30, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychu12231




Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Babimost

PostWysłany: Śro 16:42, 01 Cze 2011    Temat postu:

Dwie Petuchy udupione w 2,5 roku, gratulacje...

Nie rozumiem też po co w ogóle robili jej naprawę główną której koszt jest znaacznie wyższy od naprawy średniej skoro ma być odstawiona przed pierwszą rewizją zewnętrzną, strata kasy tylko...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzychu12231 dnia Śro 16:45, 01 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gurdol1




Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzeg

PostWysłany: Śro 23:40, 08 Cze 2011    Temat postu:

Ukatrupienie DRUGIEJ Petuchy - i to niemal zaraz po naprawie głównej - to przejaw skrajnego BUSZU i dziczy polskiej. Nie umiemy uszanować prawie niczego, to i nie dziwne że tak mozolnie nam idą wszelkie inwestycje związane z koleją. I nie dziwne, że nawet sukcesy są zazwyczaj opluwane.

Kraj (naród, kolej?) który nie potrafi zachować jako czynnego JEDYNEGO egzemparza swego wielkoseryjnego kultowego pospiesznego parowozu nie zasługuje na szacunek - KOLEJARZE także, niezależnie czy oni się nazywają Cargo czy spółka wielkopolska.

Odszczekam, jak zobaczę petuchę żywą, w co coraz bardziej wątpię.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gurdol1 dnia Śro 23:41, 08 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 15:56, 09 Cze 2011    Temat postu:

Tak sobie myślę, że skoro dało się dziś przedłużyć rewizję Ol49-7, i to o pół roku, w sytuacji, gdy powinna ona teraz mieć naprawę główną z wymianą skrzyni ogniowej, to może dobrym pomysłem byłoby zrobić to samo z Pt47-65. Pytanie podstawowe jest jeszcze takie, czy Petucha jest w planie naprawczym na ten rok? Jeśli nie, nie stoi zupełnie nic na przeszkodzie, by zaprosić do niej komisarza. O ile maksymalnie można przedłużyć termin rewizji zewnętrznej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Czw 16:06, 09 Cze 2011    Temat postu:

bydgoszcz_waskotorowa napisał:
O ile maksymalnie można przedłużyć termin rewizji zewnętrznej?


Hmm. Są w tym kraju przypadki, którym rewizję odracza się już chyba z 20 lat Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychu12231




Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Babimost

PostWysłany: Czw 20:14, 09 Cze 2011    Temat postu:

Tym bardziej że jak znów wypadnie jakiś ciężki pociąg jak w tym roku Cegielski, np. planowany przez TurKol "Kilof" do Kłodzka to jakby nie patrzeć raz że masa a dwa że przez Wałbrzych profil niezbyt łatwy, jestem ciekaw jak Oelka albo Helena sobie poradzi, skoro ich moc w porównaniu do Petuchy jest zdecydowanie mniejsza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ok1-359




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Czw 21:19, 09 Cze 2011    Temat postu:

Nic nie pojedzie.Teraz jakieś ,,Kilofy'' sie organizuje czy tam ,,Ziemianiny'',dlaczego nikt o tym nie myślał 3-5 lat temu kiedy w Parowozowni było więcej parowóz i to pewniejszych do jazdy,niż teraz gdzie przy ledwo 3 parowozach (w sumie to 2 i pół) organizuje się super extra pociągi bez przemyślenia sprawy że to nie tylko wrzucenie kilku łopat do pieca i heja!.

Jak to ktoś mądry powiedział: Najpierw się wykłada kasę na porządne remonty taboru, a dopiero potem produkt turystyczny się robi.

Widać,lepiej robić na opak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 21:18, 10 Cze 2011    Temat postu:

Bez przesady. Ol49-100 dawała sobie radę w Kłodzkiej parowozowni Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
łysy




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:24, 12 Cze 2011    Temat postu:

Ok1-359 napisał:


Jak to ktoś mądry powiedział: Najpierw się wykłada kasę na porządne remonty taboru, a dopiero potem produkt turystyczny się robi.




A skąd ta kasa? Jeżeli ten ktoś był taki mądry to mógł podać również źródła, z których tę kasę można pozyskać.

Bawcie się dalej w Wolsztynie w ruch planowy i udawajcie obrażonych na cały świat, musicie jednak pamiętać że bez wejścia na rynek turystyki za moment Wolsztyn będzie jedynie historią. A w zasadzie już jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pon 11:43, 13 Cze 2011    Temat postu:

łysy napisał:


A skąd ta kasa? Jeżeli ten ktoś był taki mądry to mógł podać również źródła, z których tę kasę można pozyskać.


Jak autor cytowanego przez Ok1-359 stwierdzenia, czuję się wywołany do tablicy. Podmiotem kreującym nowy produkt turystyczny jak dobrze mniemam jest UMWW i to on powinien zadbać o środki na całe przedsięwzięcie, a nie że marszałek zaczyna mieć nową zabawkę, za którą nie chce płacić...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
łysy




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:34, 13 Cze 2011    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
a nie że marszałek zaczyna mieć nową zabawkę, za którą nie chce płacić...


Ok zgadzam się. Ale komu marszałek ma płacić? Dotować PKP Cargo nie może. Może zaplanować więcej na przewozy regionalne i zwiększyć dotację za km przebiegu pociągu z parowozem. Ale wtedy pieniądze te trafią w bliżej nieokreślone miejsce.
Jak więc dopilnować żeby kasa szła na naprawy parowozów? Myślę, że pomysł z powołaniem spółki jest słuszny. Ale co z tego skoro Cargo wymyśla coraz to nowe problemy typu niewniesienie do spółki budynku szopy. Tak więc pole działania jest dość zawężone. Życzę, żeby spółka powstała bo to jedyny ratunek. Ale pewności nikt nie ma.

Podsumowując nie popieram niektórych działań marszałka (np powołanie spółki KW). Ale organizowanie tych pociągów jest strzałem w 10. Bo pokazują wreszcie że można wykorzystać racjonalnie parowóz i zadowolić tym masę ludzi. A nie jeździć bez celu z pociągami planowymi, dla kilku fotografów. Myślę, że uruchamianie tych pociągów ma pokazać wszystkim decydentom zarówno samorządowym jak i kolejowym, że utrzymanie parowozowni w jakiejś formie ma sens. I wbrew pozorom to jest dobry czas na uruchamianie takich pociągów, ponieważ może to bardziej pomóc niż zaszkodzić parowozowni. Nawet kosztem pociągów planowych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 17, 18, 19  Następny
Strona 1 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin