Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

"Człowiek na torze" - nasze refleksje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 0:15, 27 Lut 2008    Temat postu:

Możesz sobie kupić na merlin.pl Coś chyba 29 PLN

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kraku$




Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Posen

PostWysłany: Śro 0:19, 27 Lut 2008    Temat postu:

KubaRally2 napisał:
moze gdzies w necie jest ten film??


mówisz masz, suma do eMule`a
[link widoczny dla zalogowanych]|file|Czlowiek.na.torze.(1956).[PL].[TVRip].(osloskop.net).avi|734031872|1F1B81037A89E3A4E191D1FFC9C5A84F|/

oraz "Droga na zachód (1961)"
[link widoczny dla zalogowanych]|file|Droga.na.zachod.{rip.by.janis}.(OSiOLEK.com).avi|635555840|7C0308D9C6B9FDF35912F29FBBC77F46|/

nie są tu umieszczone żadne pliki, a jedynie informacje na ich temat (suma kontrolna).
Pamiętaj, że pliki objęte prawem autorskim wolno zgrywać z sieci jedynie, jeżeli posiada się w domu ich oryginalną wersję, a ściągniętą kopię będzie się traktować jako zapasową.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kraku$ dnia Śro 23:52, 27 Lut 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kraku$




Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Posen

PostWysłany: Pon 2:13, 10 Mar 2008    Temat postu:

Muki napisał:
...stale jest mowa o oszczędności


wypisz, wymaluj i odczytaj, hasło na terenie lokomotywowni Toruń Kluczyki, to mniej rzucające się w oczy

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pt47-106




Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MD Przeclaw/Gryfino

PostWysłany: Pon 8:07, 05 Maj 2008    Temat postu:

Mam pytanko gdzie mozna sciognoc ten film

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaRally2




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:10, 05 Maj 2008    Temat postu:

czytaj wątek...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-953




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 22:29, 08 Maj 2008    Temat postu:

A wie ktoś jaki los spotkał parowóz który brał udział w nagraniach filmu ? Był to z tego co pamiętam Pt47-38 (podobno stacjonował w Warszawie do początku lat 80.) Ciekawi mnie czy stoi on jeszcze gdzies na bocznicy w zaroślach, czy dawno temu już został pocięty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Czw 23:20, 08 Maj 2008    Temat postu:

jego już chyba niestety nie ma:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pią 0:02, 09 Maj 2008    Temat postu:

Ty2-953 napisał:
Ciekawi mnie czy stoi on jeszcze gdzies na bocznicy w zaroślach, czy dawno temu już został pocięty.

Pocięty kilka lat temu w Żaganiu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pią 9:08, 09 Maj 2008    Temat postu:

Ty2-953 napisał:
Ciekawi mnie czy stoi on jeszcze gdzies na bocznicy w zaroślach,


Apropos zarośli.....
Jeśli nie znajdziesz parowozu w zestawieniu na stronie:
[link widoczny dla zalogowanych]
to możesz być na 95% pewnym że w żadnych zaroślach niczego innego nie znajdziesz...


A teraz coś na rozkręcenie dyskusji....
Na początek cytat: "Orzechowski to dobry fachowiec dla niego parowóz jak ze szkła (...) Stara szkoła jeszcze z kolei warszawsko-wiedeńskiej, ale z węglem hojny, NO A PAROWOZU SAM NIE DOTKNIE" (pokr. moje: t-o)


I parę fotek:






Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez t-o dnia Pią 9:23, 09 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 3:51, 14 Maj 2008    Temat postu:

To ja na rozkręcenie dorzucę od siebie, że parowóz przy którym Orzechowski krzyczał na swoich pomagierów to Pt47-36 Very Happy Popatrzcie jaki ma tender. Ten i Pt47-38 to byli główni bohaterowie tego filmu. Oba niestety już pocięte.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek Z.




Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Śro 19:24, 14 Maj 2008    Temat postu:

robert napisał:
Ten i Pt47-38 to byli główni bohaterowie tego filmu. Oba niestety już pocięte.

Tak... A mechanik Orzechowski - czytaj: Pan Kazimierz Opaliński - też już na tamtym świecie... Requiescat in pace. Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Śro 22:05, 14 Maj 2008    Temat postu:

Marek Z. napisał:
robert napisał:
Ten i Pt47-38 to byli główni bohaterowie tego filmu. Oba niestety już pocięte.

Tak... A mechanik Orzechowski - czytaj: Pan Kazimierz Opaliński - też już na tamtym świecie... Requiescat in pace. Sad


Podobnie jak Zapora: Zygmunt Listkiewicz (17.03.1932 - 10.05.1989)
Tuszka: Zygmunt Maciejewski (21.12.1914 - 12.08.1999)
Sałata: Zygmunt Zintel (2.04. 1911 30.09. 1990)

za to Nowak: Roman Kłosowski ur 1929 jest ciągle wśród nas...chyba jako jedyny z ludzi grających w filmie role pierwszo i drugo planowe. Zapewne co poniektórzy statyści z peronu czy z zebrania jeszcze żyją.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 22:13, 14 Maj 2008    Temat postu:

wszystkich nas to czeka -czas...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
covalus




Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 14:41, 18 Maj 2008    Temat postu:

Obejrzałem film i mam kilka innych uwag:
Cała akcja ze staniem na torach- główny bohater powinien wedle przepisów zrobić coś innego. Ściągnąć 2 latarnię- robi się to bardzo szybko lekko korbą wyciągu do przodu (podnosimy zapadkę) i wypuszczamy ją z reki. Latarnia leci w dół z hukiem. Semafor pozostał by nieoświetlony- pociąg prawdopodobnie by się zatrzymał. Wg ówczesnych E1 musiałby to zrobić. Ewentualnie opuścić latarnie otworzyć i wywijać sygnał drogowy Stój.
Ps. Nie wiem na jakiej linii był kręcony film, ale chyba nie była to linia drugorzędna. Więc tarcza przed semaforem była trójstawna. Więc drużyna musiała zwalniać wcześniej...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie 14:50, 18 Maj 2008    Temat postu:

covalus napisał:
Obejrzałem film i mam kilka innych uwag:
Cała akcja ze staniem na torach- główny bohater powinien wedle przepisów zrobić coś innego. Ściągnąć 2 latarnię- robi się to bardzo szybko lekko korbą wyciągu do przodu (podnosimy zapadkę) i wypuszczamy ją z reki. Latarnia leci w dół z hukiem. Semafor pozostał by nieoświetlony- pociąg prawdopodobnie by się zatrzymał. Wg ówczesnych E1 musiałby to zrobić. Ewentualnie opuścić latarnie otworzyć i wywijać sygnał drogowy Stój.
Ps. Nie wiem na jakiej linii był kręcony film, ale chyba nie była to linia drugorzędna. Więc tarcza przed semaforem była trójstawna. Więc drużyna musiała zwalniać wcześniej...



Oczywiście, ale nie byłoby fabuły filmu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin