Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Naprawy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:41, 22 Paź 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Bez komentarza na temat rodzimych kurników i ludzi którzy do tego doprowadzili.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
taboret1




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:28, 22 Paź 2010    Temat postu:

Szymek napisał:
Bez stresu:P Intencje były dobre, a to że naprawa przerosła zakład... Trudno, może kiedyś ją gdzieś poskładają;P Czym się przejmujesz?


Bo to był mój ulubiony parowózRazz Mam nadzieję, bo w taki sposób to wszystkie parowozy można rozgrzebać i nie złożyć żadnego. Szkoda 111 tym bardziej, że już myślałem, że Wolsztyn zacznie dysponować choć jednym parowozem w należytym stanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ziomek?




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Sob 13:12, 23 Paź 2010    Temat postu:

Pozbierać części 111 na wagony i wysłać do Meiningen, a rachunek wystawić dla zakładów w Lesznie. W Niemczech powinni sobie poradzić.

( taki mój żart Smile )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:08, 24 Paź 2010    Temat postu:

Jakie powinni, poradzą sobie perfekcyjnie , tyle że po rachunku Cargo pójdzie na dziady. Ale te prawdziwe nie literackie. Fakt że Cargo wytrzymuje z tym wolsztyńskim deficytem tyle lat to i tak nieźle jak na spółkę handlową. Czesi i Węgrzy juz dawno potrafili zrobic porzadek z zabytkami na stalowych kołach. Jak zwykle w Polsce i PKP NIE DA SIĘ.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Björn Bollmann




Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 53
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 0:34, 04 Gru 2010    Temat postu:

Nie da się, bo się bie-da.
Tag, Frau Esselborn, bo co więcej można powiedzieć...

B.B.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 21:21, 04 Gru 2010    Temat postu:

Panie Panewka, kurników? A pobrudziłeś waść sobie łapki przy parowozie? Zdemontowałeś rury kotłowe a może rure komunikacyjną? 300kg żywej wagi !!! A może pobawiłeś się przy rozwalcowywaniu rur A NIE KOŃCÓWEK !!!
Co ci niemcy mają? Warsztat? Gówno nie warsztat. Mają kasę panowie. Dajcie mi 500 tysięcy Euro a zrobię wam każdą maszynę i nie pytajcie gdzie. Ten film to propaganda i głupia marketingowa zagrywka popleczników Piły i Wolsztyna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:40, 04 Gru 2010    Temat postu:

Już sie śmieję, kilka osób pewnie też, pozdrawiam Was Koledzy.
Wogóle to proszę czujnego moderatora o poprawienie błędu, Niemcy to chyba nie są niemcy. Szczególnie Ci z Meiningen. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip B.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Dwór Gdański

PostWysłany: Nie 0:39, 05 Gru 2010    Temat postu:

Hobby chyba nie polega na licytacji, kto ile węgla przerzucił, albo ile rur wymienił. Proszę kolegę AXELa by - przez szacunek dla ludzi, którzy całe życie spędzili na kolei, a rurę komunikacyjną przenosili setki razy na własnym grzbiecie po to by mieć co jeść, nie zaś po godzinach jako przyjemność - odpuścił sobie takie teksty.
Znów rozpęta się głupia debata, kto to jest "prawdziwy MK", a kto nim nie jest.

Co do tysięcy euro - dajcie mi 490 000 Euro i też zrobię każdy parowóz pod parę Wink
Pozdrawiam!
FB


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ty45408




Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Nie 14:33, 05 Gru 2010    Temat postu: Meiningen

Z całym szacunkiem dla entuzjasty AXEL-a, daj Panie Boże Wam taki warsztat i takie wyposażenie technologiczne jakie mają Niemcy. Ponadto ich kultura techniczna, porządek w halach produkcyjnych, perfekcyjność przy wykonywaniu detali jest przysłowiowa. Bez wielkiej kooperacji mogą w każdej chwili podjąć się produkcji parowozu od podstaw. Parowóz po remoncie wygląda tak jakby dopiero co opuścił fabrykę (a może nawet lepiej). Co do pieniędzy to przypuszczam, że warsztaty w Meiningen dobrze egzystują dlatego iż nadal wchodzą w skład DB. Dla wielkiego przedsiębiorstwa nie jest problemem zakup linii technologicznej do spawania kotłów i tylko kierownik zakładu musi wykazać się dbałością, aby jaknajszybciej koszty się zwróciły. Poważny klient widząc, że nie macie odpowiedniego zaplecza technicznego i macie tylko entuzjazm i przekonanie, że za pieniądze da się zrobić parowóz, napewno nie zleci Wam roboty. A propos! Oglądałem zdjęcia Ty23-104 po renowacji (gdzieniegdzie piszą, że to był remont!!!) i widzę, że przed pomalowaniem nikt nie wpadł na pomysł, aby choć wyprostować pogięte blachu dachu budki maszynisty i uzupełnić wiązary i inne elementy układu napędowego, wykonać właściwy kołpak zbieralnika pary tak, aby choć wyglądem eksponat przypominał parowóz jaki wyprodukowała fabryka w Poznaniu. Nie gorączkuj się więc kolego, bo trochę racji panewka ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 15:21, 05 Gru 2010    Temat postu: Re: Meiningen

No właśnie,gdzie są wiązary? Gdy byłem w pażdzierniku w Chabówce, to leżały obok parowozu pomalowane podkładem.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OL49-100




Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:08, 08 Gru 2010    Temat postu: Remonty

Czy ktoś odpowie co dzieje się z ok22-31,ok1-359,ol49-59,ol49-69,bo jak cisza panuje to chyba do ruchu nie będą dopuszczone?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez OL49-100 dnia Śro 22:08, 08 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ok1-359




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 22:47, 08 Gru 2010    Temat postu: Re: Remonty

Oczywiście święta prawda.Jak sie nic o tych parowozach nie mówi to pewnie ,,odeszły do krainy cieni'' albo używamy ich jako żyletki do golenia Wink .

oela69 i 59 przechodzą rewizje w Lesznie a Ok1 i Ok22 oczekują na rewizje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal1985




Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa / Wydminy

PostWysłany: Czw 17:42, 09 Gru 2010    Temat postu:

Własnie też się nad tym zastanawiałem - bo w sumie do Leszna zostały odstawione jakiś czas temu...O ile ''OELKI'' są już w Lesznie to Ok1+Ok22 są chyba jeszcze w Wolsztynie??? Wiem też, że Tr5-65 został przetransportowany do LEszna - aby mógł pracować przy obniżonym ciśnieniu...Coś w tej sprawie wiadomo?

PS: Nie jestem z Wolsztyna i mogę nie być na bieżąco, chociaż staram się codziennie odwiedzać stronę Pana Wojtka - dlaczego Pt47-112 nie znajduje się w szopie tylko na zewnątrz? - Przepraszam jeżeli coś przeoczyłem w sprawie ''Petuchy'' Smile


Pozdrowienia serdeczne dla wszystkich!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ty45408




Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Czw 20:35, 09 Gru 2010    Temat postu:

A co się dzieje z jedynym czynnym do 2003 roku parowozem Ty45-379? Czy błagalny napis "Nie pozwólcie mi umrzeć" na drzwiach dymnicy wzruszył kogoś? Oglądając bowiem ostatnie zdjęcia tej maszyny dochodzę do wniosku, że nie tylko pozwolono mu umrzeć, ale jeszcze nastąpiła i trwa profanacja zwłok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polkoi




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 2:57, 09 Lut 2011    Temat postu:

wspomniany przez kolegę parowóz Ty45-379 rdzewieje coraz bardziej widać go przejeżdżając przez wiadukt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 20, 21, 22  Następny
Strona 21 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin