Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przetarg na Ol49-80
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 22, 23, 24  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pią 23:46, 31 Sie 2012    Temat postu:

Cholera, jakie to frustrujące. Confused
Szkoda, naprawdę szkoda.
Na "osłodę" wrzucę zdjęcia 4-osiowego wagonu towarowego z Ełku. Wink

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Dorzucę także wagon "gaziarkę". Razz
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Spod farby wychodzą niemieckie napisy:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Reszta może jutro. Smile
Pozdrawiam
Ty2-1226


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-1226 dnia Sob 0:03, 01 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Sob 12:35, 01 Wrz 2012    Temat postu:

Czas na Ok1-258 (bez tendra):
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

P.S. Fundacja Thesaurus skierowała pytanie o Ok1 do Muzeum Kolejnictwa. O wynikach sprawy będziemy informować.

Pozdrawiam
Ty2-1226


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-1226 dnia Sob 12:47, 01 Wrz 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymek




Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Sob 14:37, 01 Wrz 2012    Temat postu:

W wolnej chwili wrzuć zdjęcia pozostałego sprzętu z Ełku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Sob 15:54, 01 Wrz 2012    Temat postu:

Taki mam ogólny plan.
Na razie wrzucam zdjęcia SM42-002:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Widok do kabiny. Jest cała!
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

oraz

SM30-002:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

silnik jest rozszabrowany:
[link widoczny dla zalogowanych]

kabina zresztą także:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

i dorzucam zdjęcia Ls40-4108:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-1226 dnia Sob 17:01, 01 Wrz 2012, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Nie 11:27, 02 Wrz 2012    Temat postu:

Dzisiaj na TVP Info (pasmo ogólnokrajowe) o godz. 09:42 był kilkuminutowy materiał o ełckim taborze. Były moje wypowiedzi (nagrane w piątek) oraz wypowiedzi pełnomocnika miasta Ełk d/s organizacji Muzeum Historycznego. Smile Niestety, PKP S.A. nie chciało zabrać głosu (odsyłali od Annasza do Kajfasza). Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 10:32, 03 Wrz 2012    Temat postu:

Czy SM42-002 jeszcze stoi w Ełku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pon 10:43, 03 Wrz 2012    Temat postu:

27 sierpnia jeszcze stała, a czemu pytasz? Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 20:23, 03 Wrz 2012    Temat postu:

Na niej ponoć też konserwator miał łapę trzymać. Osobiście występowałem do NZ o sprzedaż. Był klient a jak doszło do licytacji mój klient się wycofał i tym sposobem kupiła go firma z Kutna bodajże.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pon 21:59, 03 Wrz 2012    Temat postu:

Aż żal czytać. Wcześniej były solenne zapewnienia, że Ol49-80 nic nie grozi, a potem sprzedaż. Także wcześniej były próby ustawienia swojego znajomka w przetargu i znowu lipa... Evil or Very Mad
Przykład Ełku obnażył nie tylko pekapowską degrengoladę, ale i słabość środowiska miłośników kolejnictwa.
Przez 20 lat nic nie zrobić z takim taborem. Mmmm... Konserwator to nie pogotowie.
Sprawą SM42 zajmę się jeszcze w tym tygodniu. Nie wiem, czy da się odkręcić, ale trzeba spróbować.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-1226 dnia Pon 22:00, 03 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 22:30, 03 Wrz 2012    Temat postu:

Ty2-1226 napisał:
Aż żal czytać. Wcześniej były solenne zapewnienia, że Ol49-80 nic nie grozi, a potem sprzedaż. Także wcześniej były próby ustawienia swojego znajomka w przetargu i znowu lipa... Evil or Very Mad
Przykład Ełku obnażył nie tylko pekapowską degrengoladę, ale i słabość środowiska miłośników kolejnictwa.
Przez 20 lat nic nie zrobić z takim taborem. Mmmm... Konserwator to nie pogotowie.
Sprawą SM42 zajmę się jeszcze w tym tygodniu. Nie wiem, czy da się odkręcić, ale trzeba spróbować.



Pijesz do mnie? Skonkretyzuj zatem swoje żale kolego. Jakiego znajomka?

Ol49-80 miała iść na pomnik, w przetargu miał wystąpić konkretny podmiot, gmina, który sie wycofał. Dlaczego? Nie mi to oceniać.
SM42 miała pójść do jazdy, a że NZ działa jak działa i od mojego podania o sprzedaż minął grubo ponad ROK do przetargu to i klient sie wycofał przez ten czas. Zwodziłem go wystarczająco długo.
Więc odpierwiastkuj się proszę ode mnie co?

EDIT:
Przetarg na obie lokomotywy wyszedł ode mnie i na wyraźną prośbę z mojej firmy (dysponuję podaniami wysłanymi do PKP NZ) pod konkretnego klienta. Jakbym chciał na tym zarobić pociąłbym to w 2 dni po ogłoszeniu i nawet pierdnąć byś ze swoimi pisemkmi do konserwatora nie zdążył a już Oli i SM-ki by nie było. A dla twojej wiadomości konerwatora i Roberta powiadomiłem ja jak po licytacji moi klienci się nie stawili do zakupu ... Co z resztą na pewno przynajmniej Robert potwierdzi. Więc wara ode mnie bo sto okazji miałem do sprzedania nie jednego kopciucha na złom i jakoś nie splamiłem sobie tym rąk.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez AXEL dnia Wto 10:42, 04 Wrz 2012, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Wto 21:30, 04 Wrz 2012    Temat postu:

Axel, nie do końca do Ciebie personalnie, ale raczej tak bardziej ogólnie. Wink
Piszesz, że Ol49-80 miał iść na pomnik oraz że miała wystartować gmina.
Pytanie: czy wiadomo która to miała być gmina? Coś na poparcie?

Co do SM42. Dlaczego miała iść do jazdy? Może czas był ku temu, aby trafiła do któregoś ze skansenów?

Piszesz, że inicjatywa przetargu wyszła od Ciebie. Pośrednio więc obecna sytuacja jest efektem Twoich działań.
Nie złość się więc, ale po prostu pogódź się z tym, że zamiast pomóc, zaszkodziłeś. Bądź mężczyzną i przyjmij to "na klatę".

Piszesz, że dotychczas nie splamiłeś sobie rąk palnikiem. Otarcie się o to jak widzę nie przeszkadza Tobie? Grunt to dobre samopoczucie i wygodne buty.

Sprawy Ol49-80 i SM42 są wciąż otwarte (wpis nie jest przesądzony), więc gdyby jednak tak się stało, że w końcu nowi nabywcy je potną, to rozumiem że zmienisz swój wpis?

Osobiście liczę, że może się uda doprowadzić do "happy endu", ale sytuacja wśród miłośników kolejnictwa mnie przeraża.
Przypominam sobie spotkanie organizowane bodajże w 2009 r. przez Erę Parowozów i Brytyjsko-Polską Izbę Handlową. Ile to się wtedy mówiło o organizacji parasolowej, o działaniach, a nade wszystko by nie szkodzić.

Tymczasem mam wrażenie, że na Ełku niektórzy chcieliby coś ugrać. Albo wyrwać tą, czy inną maszynę, albo coś innego załatwić. Żenujące. Dobro tych zabytkowych maszyn jest u tych niektórych na szarym końcu. Ilość osób chętnych do pomocy mieści się na palcach jednej mojej ręki! Jak ja się cieszę, że nie mam z tym środowiskiem nic wspólnego. Razz

P.S. Ale wracam do tematu. Wkrótce kolejne zdjęcia. Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-1226 dnia Wto 21:50, 04 Wrz 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 15:01, 05 Wrz 2012    Temat postu:

No bez jaj, to że NZ wystawiło coś na przetarg to jedno a to moja wina, że kupił to złomiarz? Myslenie godne mikola, jakby sie AXEL z klientem nie pojawił to by Wiluś nadal jeździł w Nowym Dworze Gd.

Inicjatywa przetargu wyszła ode mnie na SM42, sprzedaż Olki była tylko dodatkiem choć też na moją sugestię i o ile na psprzedaż SM-ki mam papier o tyle ustalenia co do parowozu były słowne. Choć wszyscy z NZ w Olsztynie twierdzili że zostanie w obu przypadkach powiadomiony konserwator.
Więc nie mieszaj mnie w to bagienko, bo to że sprzedali byle komu to nie moja zasługa. Miał być przetarg a nie licytacja. Z resztą ... Przędzej czy później wyszedł by kolejny przetarg. Więc nawet jeśli Ol49 potną to nie będzie to moja zasługa, dlatego kolego nie nadużywaj słów. Niczego nie przyjmuję na klatę bo to nie ja dałem dupy a NZ. Mieli sprzedać konkretnej osobie, z zapisem o zakazie złomowania. Co zrobili? Nie wiem, jak ktoś chce podam kilka telefonów do osób odpowiedzialnych za tą transakcję.
Jeszcze raz tu przytoczę mikolskie skamlenie nad utratą lokomotywy bo znalazł się klient. Prędzej czy później by się znalazł. Z moją pomocą czy bez niej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Śro 16:45, 05 Wrz 2012    Temat postu:

Axel, spójrz na to inaczej. Przez lata się nic nie działo z taborem w Ełku. Zgadza się?
Jakiś czas temu (jaki piszesz - ponad rok) zainteresowałeś nieruchomości tym tematem. Sam się przyznajesz do tego, że zasugerowałeś nieruchomościom SM-kę i Oelkę. I to jest Twoja "zasługa". To komu sprzedali to już rzeczywiście ich "wina".
Nikt tutaj nie "skamle" jakbyś tego chciał, ale zwraca się jedynie uwagę na źródło pomysłu, czyli Ciebie.
Być może nieruchomości by w końcu wpadły na pomysł sprzedaży, być może by nie wpadły, ale z całą pewnością Twoje pomysły to przyspieszyły.
Nie jesteś miłośnikiem kolejnictwa, ja również. Jest już jakiś element wspólny. Laughing
Po prostu miałeś w tym jakiś interes. Zawodowy, prywatny, czy czysto materialny. Nie wiem i w to nie wnikam. Dobrze, że masz na tyle odwagi by się do tego przyznać.
I tyle w tym temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymek




Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Śro 23:55, 05 Wrz 2012    Temat postu:

Nie, to ty spójrz na to inaczej. Od 15 lat nic się w Ełku dobrego nie dzieje. Jedyne co możesz zrobić to wyciągać stamtąd jeden parowóz po drugim i szukać dla nich osobno nowego miejsca. W ten sposób ostatnio wyjechały Ol49-3, 4, 38, 93, Ok1-266, Ty2-1407 i tak samo miała wyjechać Ol49-80 i SM42-002. Intencje były dobre, wyszło jak wyszło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Czw 0:41, 06 Wrz 2012    Temat postu:

Szymek, a właśnie że ani myślę. Spróbuję doprowadzić do przebiegunowania. Uważam, że Ełk to fantastyczne miejsce na skansen kolei normalnotorowej, a tuż obok skansen kolei wąskotorowej.
I tak to widzę. Twisted Evil

Czas na dalszą porcję zdjęć:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-1226 dnia Czw 1:00, 06 Wrz 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 22, 23, 24  Następny
Strona 6 z 24

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin