Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przetarg na Ol49-80
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 22, 23, 24  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanisław_Lilpop




Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Stolicy

PostWysłany: Pią 1:58, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Cytat:
Szymek, a właśnie że ani myślę. Spróbuję doprowadzić do przebiegunowania. Uważam, że Ełk to fantastyczne miejsce na skansen kolei normalnotorowej, a tuż obok skansen kolei wąskotorowej.
I tak to widzę. Twisted Evil


KOLUMB!!! LUDZIE !!! ON ŻYJE !!! CZŁOWIEKU OPOWIEDZ MI JAK TO BYŁO DOPŁYNĄĆ DO AMERYKI?? CO CZUŁEŚ KIEDY ZOBACZYŁEŚ PIERWSZEGO W SWOIM ŻYCIU TUBYLCA?? ... skąd Ty się wziąłeś... ja wiem, że Poznań to w stosunku do wielu miejsc w tym kraju inny świat... z całym szacunkiem Ty jesteś na pewno z Polski?? Kochani forumowicze niech go ktoś uświadomi wreszcie ... bo co tu dużo mówić ... on jest zielony na szczypiorek na wiosnę Laughing

P.S.
Czy to przypadkiem nie Ty uskuteczniasz ostatnimi czasy "przebiegunowanie", a w zasadzie torpedowanie lub ostrzał - bo chyba tak by to należało nazwać Muzeum Broni Pancernej w Poznaniu??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pią 8:55, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Panie Lilpop, wątek jest o czymś zupełnie innym i tego się będziemy trzymać. Jak coś Panu nie pasuje to proszę na PW.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanisław_Lilpop




Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Stolicy

PostWysłany: Pią 11:00, 07 Wrz 2012    Temat postu:

A jednak jak to mówią "prawda w oczy kole". Więc widzi Pan nie popierałem Pana działalności od początku - i tego prawa nikt mi nie może odmówić. Jednak artykuły na które trafiłem zupełnie przypadkiem przeglądając stronę "Głosu Wielkopolski" (linki poniżej)...

- [link widoczny dla zalogowanych]
- [link widoczny dla zalogowanych]

Tak więc te artykuły sprawiły, że doszedłem do następujących wniosków (trącących delikatnie prawicową retoryką). Po tym co przeczytałem nie wierzę w Pana czyste intencje szanowny Panie i myślę, że nikt nie powinien w nie wierzyć. Krzyki, mrowie działań, milion wpisów do rejestru, interwencje cuda wianki... i jednocześnie praktycznie zerowy stopień pojęcia o substancji jaką się Pan zajmujesz. Po co to wszystko - proszę tylko nie odpowiadać, że "dla dobra kolejowego dziedzictwa naszego kraju" - ja już w takie słowa padające z Pana ust albo napisane Pana palcem nie wierze. Wszystkie prowokowane przez Pana akcje opierają się o "robienie szumu" i "bicie piany" - przyjeżdża TV, gazety i co ?? NIC. Piana opada, szum cichnie, a efekt jest jedynie taki, że ... o Pana osobie się coraz więcej mówi... i może to jest główny cel tych wszystkich szopek... takie nabijanie postów w realu Laughing

Podsumowując - nie wiem ile osób przeczyta ten post do końca. Jednak mam nadzieje, że środowisko w którym się Pan próbuje zagnieździć od 3 lat otworzy oczy i odpowiednio oceni Pana działania. Zdaje się, że środowisko miłośników militariów gdzie jest Pan uosobieniem wyrażenia "persona non grata" już to zrobiło.

P.S.
Mój poprzedni post był jak najbardziej Ad rem. Jednak pana zainteresował jedynie Post Scriptum... trudno co zrobić...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pią 11:56, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Panie Lilpop. Mnie nic nie kole. Moje potyczki z pewnym osobami łamiącymi prawo to moja sprawa. Tamte tematy nie są zamknięte. Zapewniam pana, że będzie ich ciąg dalszy. Jednak wspomniane przez pana sprawy w żaden sposób nie łączą się z akcją ratowania ełckich maszyn.
Może się to panu nie podobać. Polska to wolny kraj. Umiesz pan lepiej? To zrób, a nie pisz po próżnicy. Krytykować jest łatwo. Jak zrobisz lepiej to pierwszy pogratuluję. Nie chcesz? To nie rób niepotrzebnej zadymy, która i tak w żaden sposób nie zmieni moich planów. Nie wierzysz? Ateizm nie jest w Polsce zabroniony. Nie musisz być moim wyznawcą/fanem. Jest mi to dokładnie obojętne.
Do żadnego "środowiska" nie wstępowałem, ani nie mam zamiaru wstępować. Laughing
A teraz proponuję wrócić do sprawy ełckiego taboru. Znasz się pan na tym?
To bardzo proszę. Mam dla pana temat do wykazania się!
Potrzebna jest pomoc w ustaleniu losów:
1) dźwigu kolejowego (wraz z platformą) produkcji firmy Krupp–Ardelt z 1964 r. o udźwigu 130 ton (numer fabryczny: 205228/4, numer seryjny /model/: Xuaa591972).
Jak wynika z namalowanych na nim oznaczeń służył on w MD Łódź Kaliska. Od blisko 20 lat stoi w Ełku;
2) dźwigu kolejowego produkcji zakładów przemysłu ciężkiego im. Kirowa w Lipsku (niem. Schwermaschinenbau S.M. Kirow Leipzig) typu EDK 6a z 1960 r. o udźwigu 6 ton (numer fabryczny: 11DC-175, numer seryjny /model/: 594979XOa). Od ponad 10 lat stoi w Ełku. Prawdopodobnie trafił tam z MD Małaszewicze.
Chcemy ustalić, kiedy zostały one zakupione dla PKP, jakie były przebiegi ich służby i kiedy zostały wycofane ? Czy istnieje jakakolwiek dokumentacja (np. instrukcje, schematy, książki, etc.) do nich?
Umiesz? Wiesz? To pomóż.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanisław_Lilpop




Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Stolicy

PostWysłany: Pią 12:34, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Cytat:
Moje potyczki z pewnym osobami łamiącymi prawo to moja sprawa.
- Może i tak jednak działając "pro publico bono" miło postrzegana jest TRANSPARENTNOŚĆ czyt. przejrzystość działań. Pan postępując tak, a nie inaczej wyraźnie tej zasadzie przeczy.

Cytat:
Jednak wspomniane przez pana sprawy w żaden sposób nie łączą się z akcją ratowania ełckich maszyn.
- a jakie to jest ratowanie?? Wpis do rejestru - na wniosek człowieka, który się na tym zupełnie nie zna?? (nie zna na kolei, bo na wpisywaniu do rejestru może i tak)... Garaż postaw... i zamknij na kłódkę... lub wyjdź z inicjatywą FAKTYCZNEJ ochrony nie bezsensownego wklepywania do rejestru wszystkiego co stare i zardzewiałe jak leci...

Cytat:
Jak zrobisz lepiej to pierwszy pogratuluję.
- to chyba byłby afront dla mnie...

Cytat:
Nie chcesz? To nie rób niepotrzebnej zadymy, która i tak w żaden sposób nie zmieni moich planów.
- ta zadyma może jest Tobie nie potrzebna - ale mam nadzieje, że innym (w tym zabytkom) wyjdzie na zdrowie.

Cytat:
Do żadnego "środowiska" nie wstępowałem, ani nie mam zamiaru wstępować. Laughing
- no tak ... przecież to zupełnie nie potrzebne robisz tyle dobrego... hłe... hłe... hłe...

Cytat:
Potrzebna jest pomoc w ustaleniu losów:
1) dźwigu kolejowego (wraz z platformą) produkcji firmy Krupp–Ardelt z 1964 r. o udźwigu 130 ton (numer fabryczny: 205228/4, numer seryjny /model/: Xuaa591972).
Jak wynika z namalowanych na nim oznaczeń służył on w MD Łódź Kaliska. Od blisko 20 lat stoi w Ełku;
2) dźwigu kolejowego produkcji zakładów przemysłu ciężkiego im. Kirowa w Lipsku (niem. Schwermaschinenbau S.M. Kirow Leipzig) typu EDK 6a z 1960 r. o udźwigu 6 ton (numer fabryczny: 11DC-175, numer seryjny /model/: 594979XOa). Od ponad 10 lat stoi w Ełku. Prawdopodobnie trafił tam z MD Małaszewicze.
Chcemy ustalić, kiedy zostały one zakupione dla PKP, jakie były przebiegi ich służby i kiedy zostały wycofane ? Czy istnieje jakakolwiek dokumentacja (np. instrukcje, schematy, książki, etc.) do nich?
- Wiem ale nie powiem. Krętaczom i kombinatorom nie pomagam. Jest takie stare Polskie przysłowie - Jak Kuba Bogu tak Bóg Fidelowi Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pią 13:33, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Bzdury pan piszesz i tyle. W polskim systemie prawnym wpis do rejestru zabytków (obok wpisu do inwentarza muzealiów - nie licząc uznania za pomnik historii, utworzenia parku kulturowego i ustalenia ochrony w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, jako dotyczących nieruchomości) jest jedyną prawnie dopuszczalną formą objęcia zabytku ochroną prawną. To wynika wprost z przepisów.
Kocham takich mądrali, którzy się wypowiadają na tematy ogólnie im nieznane. A w Polsce każdy nie prawnik zna się na prawie.
Ja się nie znam na technice kolejowej i się na te tematy w ogóle nie wypowiadam. Głupota do potęgi n-tej...
Odnośnie dalszych realnych możliwości ochrony zabytków, czyli zmiany obecnego, niewątpliwie złego stanu rzeczy pisałem wcześniej w tym wątku. I takie kroki (jak np. wnioski do Zarządu PKP S.A. - czyli obecnego właściciela taboru z Ełku) zostały podjęte. Nie jestem wróżem i nie wiem kiedy - i czy - właściciel zdecyduje się je podjąć. Nie mam wpływu na Zarząd PKP S.A. Nie jestem Ministrem Skarbu Państwa, który nota bene także otrzymał do swojej wiadomości pismo skierowane do PKP.
Jeżeli pan ma wpływ na Zarząd PKP lub na Ministra Skarbu Państwa to proszę się samemu wykazać.
Najprostsza metoda Polaka: rżnięcie głupa, czyli wiem, ale nie powiem, a w ogóle i szczególe to drugi jest krętacz, kombinator, cham i odwetowiec z Bonn... Wink
To nie mnie pan "przypiekasz". Po mnie to spływa jak po gęsi woda. To nie mnie pan nie pomagasz. To zabytkom odmawiasz pan pomocy.
Jeśli nie chcesz mnie pomóc to sam coś zrób realnego dla tych zabytków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LHB




Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Festung Breslau

PostWysłany: Pią 13:49, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Ty2-1226 napisał:
Panie Lilpop. Mnie nic nie kole. Moje potyczki z pewnym osobami łamiącymi prawo to moja sprawa.


Panie Piotrze, ale to pan łamiesz prawo w świetle poniższego artykułu...

[link widoczny dla zalogowanych]

Mnie osobiście ciekawi jedno - czemu stał się pan Piotrem L. - czyżby muzeum wytoczyło panu obiecany proces...
No i dlaczego recenzje pańskiej działalności w środowisku miłośników militariów zakrawają na groźby karalne

[link widoczny dla zalogowanych]

Czyżby poszukiwał pan niszy ekologicznej, w której udało by się błyszczeć publicznie bez narażanie się na obietnice męskiego wyjaśnienia pewnych nieporozumień??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LHB




Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Festung Breslau

PostWysłany: Pią 13:54, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Ty2-1226 napisał:
Bzdury pan piszesz i tyle. W polskim systemie prawnym wpis do rejestru zabytków (obok wpisu do inwentarza muzealiów - nie licząc uznania za pomnik historii, utworzenia parku kulturowego i ustalenia ochrony w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, jako dotyczących nieruchomości) jest jedyną prawnie dopuszczalną formą objęcia zabytku ochroną prawną. To wynika wprost z przepisów.


Pan se kpisz, czy drogi szukasz?? Ochrona prawna nie spowoduje jeszcze, że eksponat nie rozleci się ze starości, albo nie zostanie wyniesiony przez V zmianę... Ale pan wolisz niszczyć prawdziwe muzea (widzę, że MPiK nie był tu osamotniony), by wzbogacić zbiory swoje i swoich kumpli...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanisław_Lilpop




Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Stolicy

PostWysłany: Pią 14:09, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Skończyłeś Pan prawo i myślisz jak większość prawników... i myślisz, że LEX uratuje wszystkie zabytki ... Zapytaj co deszcz i zima myślą o prawie i o wpisie do rejestru.

Cytat:
Ja się nie znam na technice kolejowej i się na te tematy w ogóle nie wypowiadam.
- to ja się pytam jak chcesz ją ratować skoro się nie znasz. Dość ostatni przykład z Hiszpanii kiedy pewna pani zabrała się z dobrego serca za renowacje fresku - co z tego, że nie umiała malować... Proboszcz o wszystkim wiedział więc... nie ma problemu - nie wyszło? Trudno się mówi pani miała dobre chęci. Ochrona zabytków ma być kompleksowa! A dobre chęci w postaci wpisu do rejestru jeszcze niczego nie uratowały. Za to pomagają w prosty sposób zyskać spledor i sławę... ręce same składają się do oklasków.

Cytat:
Odnośnie dalszych realnych możliwości ochrony zabytków, czyli zmiany obecnego, niewątpliwie złego stanu rzeczy pisałem wcześniej w tym wątku. I takie kroki (jak np. wnioski do Zarządu PKP S.A. - czyli obecnego właściciela taboru z Ełku) zostały podjęte
- Uprzejmię proszę bla bla bla bla pomalować bo niszczeje lub komuś oddać to nie będzie niszczało bla bla bla naślę na was konserwatora bla bla bla <piecz><parawka> BRAWOOO Kawał dobrej solidnej roboty. Świetnych mamy w kraju doradców od dysponowania cudzym mieniem...

Cytat:
Najprostsza metoda Polaka: rżnięcie głupa, czyli wiem, ale nie powiem, a w ogóle i szczególe to drugi jest krętacz, kombinator, cham i odwetowiec z Bonn... Wink
- ja nie wnikam kim pan jest - stwierdzam po prostu, że nie ma Pan czystych intencji i nie kieruje się Pan wyłącznie dobrem zabytku...

Cytat:
Jeśli nie chcesz mnie pomóc to sam coś zrób realnego dla tych zabytków.
- gdyby się znał na technice kolejowej i by się interesował to by wiedział... ale tak to jest jak to się wypada jak filip z konopii z misją zbawienia świata...

O i widzę, że inni użytkownicy już się zainteresowali... i dobrze ... niech wiedzą... dokładnie o to mi chodziło.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Stanisław_Lilpop dnia Pią 14:27, 07 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LHB




Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Festung Breslau

PostWysłany: Pią 14:16, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Stanisław_Lilpop napisał:

O i widzę, że inni użytkownicy już się zainteresowali... i dobrze ... niech wiedzą... dokładnie o to mi chodziło.


Ano trzeba Stanisławie - wszak na Dolnym Śląsku już obserwowaliśmy podobne sceny jak w przypadku Muzeum Broni Pancernej. Teraz wiadomo jak się bronić przed pieniaczem. Dzięki za poruszenie tematu.

Linke Hoffmann


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pią 14:28, 07 Wrz 2012    Temat postu:

LHB. Pan red. Kaźmierczak mija się z prawdą, jak zresztą wielu pismaków. Gazety roją się od bzdur. Trudno każdą prostować. Gdyby panowie o których pan wspomina mieli czyste sumienia to pewnie dawno już temu spotkalibyśmy się w sądzie. Jak widać nie mają, bo żadnej sprawy z ich strony nie ma. Ja tam jestem gotów się spotkać, ale do tego moi oponenci muszą mieć argumenty. To, że koledzy wojskowi bronią wojskowych to było oczywiste i do przewidzenia. Nieco inaczej widzi sprawę resort obrony, ale jak napisałem wcześniej tamte sprawy nie są zakończone i do finału jeszcze droga daleka. Przypomnę, że z Amber Goldem było podobnie. Prokuratura 3 razy odmawiała wszczęcia dochodzenia i umarzała wszczęte postępowanie. Dopiero kiedy g...o się rozlało to się wszyscy wzięli do roboty. I tutaj też będzie podobnie. Nie mam i nie miałem żadnych spraw, za to moi oponenci tak. Jedne z nich kończyły się dla nich smutno, a inne umarzano. Organy ścigania i wymiar sprawiedliwości są w Polsce kulawe, ale za to nie ponoszę winy.

Lilpop. W Polsce ochroną zabytków zajmują się: a) właściciel - w przypadku taboru kolejowego z Ełku jest nim PKP S.A. oraz b) organy ochrony zabytków (czytaj: konserwator zabytków).
Formę ochrony zabytków już Tobie napisałem: wpis do rejestru.
Na czym polega ochrona i kto jest do niej obowiązany znajdziesz w art. 4 i 5 ustawy o ochronie zabytków. Cały ciężar spoczywa na właścicielu i konserwatorze.
Powtórzę: masz wpływ na właściciela oraz na konserwatora? - to zrób z tego użytek.
Nie możesz mieć do mnie pretensji, że ani właściciel ani konserwator nie wykonują swoich obowiązków. Jeśli wiesz jak to zmienić i co najważniejsze potrafisz, to zrób, a nie pitol!
"Prawdziwe muzea"? Nie rozumiem? Które zniszczyłem? Nie przypominam sobie, abym coś wyburzał ostatnio...
Na razie Twoja pisanina to czyste szczekanie psa na budę.
Laughing

P.S. Zysk? Gdzie zyskałem? Jakie MPiK?? Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-1226 dnia Pią 14:30, 07 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pią 14:31, 07 Wrz 2012    Temat postu:

LHB napisał:
na Dolnym Śląsku już obserwowaliśmy podobne sceny jak w przypadku Muzeum Broni Pancernej.

Można poprosić o rozwinięcie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanisław_Lilpop




Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Stolicy

PostWysłany: Pią 14:45, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Cytat:
W Polsce ochroną zabytków zajmują się: a) właściciel - w przypadku taboru kolejowego z Ełku jest nim PKP S.A. oraz b) organy ochrony zabytków (czytaj: konserwator zabytków).
Formę ochrony zabytków już Tobie napisałem: wpis do rejestru.
Na czym polega ochrona i kto jest do niej obowiązany znajdziesz w art. 4 i 5 ustawy o ochronie zabytków. Cały ciężar spoczywa na właścicielu i konserwatorze.
Jedyne co mogę powiedzieć to, że najwyraźniej 5 lat wkuwania na pamięć paragrafów tak "zlasowało" Pański mózg, że funkcjonuje Pan w świecie równoległym do naszego, gdzie Prawo potęgą jest i basta, pismem/donosem można załatwić wszystko (i wszystkich jak to wynika z przytoczonych przeze mnie artykułów) etc. gratuluję i życzę wielu udanych polowań na jednorożce... i oczywiście wielu ratujących zabytki wpisów do rejestru...

Cytat:
Twoja pisanina to czyste szczekanie psa na budę.
no właśnie tak to się kończy jak się próbuje dyskutować z rogatą wełniastą istotą wypasaną przez juhasa na górskiej hali...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pią 14:49, 07 Wrz 2012    Temat postu:

Panie Lilpop, masz pan nieformalne układy z właścicielem tego taboru i z konserwatorem? - to szybciutko je uruchom.
Ja niestety na razie nie widzę innej drogi jak legalna, oficjalna za pomocą pism. Jeżeli pan widzisz to gratuluję. Czekam na efekty pańskich poczynań.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pią 9:52, 21 Wrz 2012    Temat postu:

Ełcki zabytkowy tabor będzie/jest przedmiotem zainteresowania Narodowego Instytutu Dziedzictwa. Stanie się tak z wniosku Warmińsko-Mazurskiego konserwatora zabytków. Smile

Przy okazji okazało się, że Ok1-258 nie jest już własnością Muzeum Kolejnictwa. Rolling Eyes

Od sierpnia br. jest własnością bliżej nieznanego muzeum komunikacji.
Staram się uzyskać nieco więcej informacji na ten temat od MuzKol-u.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-1226 dnia Pią 13:31, 21 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 22, 23, 24  Następny
Strona 7 z 24

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin