Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Techniczne aspekty współczesnej eksploatacji parowozów.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Nie 22:41, 21 Kwi 2013    Temat postu:

TKh05353 napisał:
Odsyłam do Mtp - 32


Wydanie z którego roku miszczuniu????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomi




Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:47, 21 Kwi 2013    Temat postu:

TKh05353 napisał:
Kolejny cfaniak netowy poległ Smile


A kto był poprzednim?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichałŁ




Dołączył: 20 Lis 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Pon 6:15, 22 Kwi 2013    Temat postu:

t-o napisał:
TKh05353 napisał:
Odsyłam do Mtp - 32


Wydanie z którego roku miszczuniu????


Ja mam z 1997 roku i też mam napisane co 3 miesiące.
Jest jakieś nowsze wydanie jakiś przepisów ? Właściwie Mtp-32 to przepisy PKP wiec powinny być jakieś przepisy ogólne z dozoru bo przecież jeżeli parowóz nie jest z PKP to dlaczego miał by się stosować do instrukcji PKP, przecież teraz każdy przewoźnik ma swój zestaw instrukcji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mpmazurek




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków

PostWysłany: Pon 7:59, 22 Kwi 2013    Temat postu:

Proszę o wypowiedzi zgodne z netykietą i Regulaminem forum, przede wszystkim pkt II ppkt 1.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pon 18:23, 22 Kwi 2013    Temat postu:

No dobrze Pan mądrzejszy się nie odezwał. Crying or Very sad Crying or Very sad
Zatem kto ma przepisy Mtp-32 wydanie z 19 marca 1997 roku, niech zerknie na stronę 11 i prawy dolny róg, mamy tam zapis "obowiązkowe przelanie stopu co 90 dni". Uprzedzam wszelkie niejasności - instrukcja jest nadrzędna do jej załączników, a w załączniku nr 1 rozdziale 4 paragrafie 19 punkcie drugim jest faktycznie okres 3 miesięczny (strona 43). Słowem zapis co do korków w tych przepisach jest nieprecyzyjny. Ale logicznym jest stosować termin bardziej szczegółowy.


Do Pana z problemami TKh05353, ja żadnego egzaminu w tym kierunku nie posiadam, posiadać nie zamierzam. Po pierwsze naucz się czytać, bo nie cytujesz Instrukcji, a załącznik do niej. Po drugie troszkę pokory, jak widać wszystkich rozumów jeszcze nie skonsumowałeś do tej pory, a po trzecie nie łammy regulaminu tego forum, ktoś się napracował żeby go napisać hehehehe. Zatem odsyłam do czytelni.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichałŁ




Dołączył: 20 Lis 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Pon 19:32, 22 Kwi 2013    Temat postu:

No rzeczywiście pisze 90 dni jednak zastanawia mnie ten odnośnik 1) nie mogę go znaleźć.
Dalej jest też legalizacja manometrów co .. dni i odnośnik 2)

Niby różnica miedzy 90 dni a 3 miesiącami jest niewielka ale jednak wprowadza problemy bo grzebanie przy korkach wymaga wygaszenia parowozu wiec. Więc robiąc przelewanie co 90 dni a przegląd co miesiąc to okaże się że parowóz trzeba będzie gasić dwa razy, raz żeby przelewać korki a drugi raz żeby dokonać przeglądu i mycia kotła.
wiec rzeczywiście mała różnica w przepisach a spory problem eksploatacyjny (no oczywiście jeżeli przyjmiemy prawdziwą regularną eksploatację).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TKh05353




Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 21:17, 22 Kwi 2013    Temat postu:

t-o napisał:
No dobrze Pan mądrzejszy się nie odezwał. Crying or Very sad Crying or Very sad
Zatem kto ma przepisy Mtp-32 wydanie z 19 marca 1997 roku, niech zerknie na stronę 11 i prawy dolny róg, mamy tam zapis "obowiązkowe przelanie stopu co 90 dni". Uprzedzam wszelkie niejasności - instrukcja jest nadrzędna do jej załączników, a w załączniku nr 1 rozdziale 4 paragrafie 19 punkcie drugim jest faktycznie okres 3 miesięczny (strona 43). Słowem zapis co do korków w tych przepisach jest nieprecyzyjny. Ale logicznym jest stosować termin bardziej szczegółowy.


Do Pana z problemami TKh05353, ja żadnego egzaminu w tym kierunku nie posiadam, posiadać nie zamierzam. Po pierwsze naucz się czytać, bo nie cytujesz Instrukcji, a załącznik do niej. Po drugie troszkę pokory, jak widać wszystkich rozumów jeszcze nie skonsumowałeś do tej pory, a po trzecie nie łammy regulaminu tego forum, ktoś się napracował żeby go napisać hehehehe. Zatem odsyłam do czytelni.

Pozdro


Załącznik to Ty się powinieneś nazywać Smile Tyle powiem Smile

Na tej podstawie zdaje się egzaminy w TDT i koniec.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pon 21:23, 22 Kwi 2013    Temat postu:

TKh05353 napisał:
Na tej podstawie zdaje się egzaminy w TDT i koniec.



A co mnie to obchodzi co tam TDT sobie życzy za odpowiedzi na egzaminie. Ja pisałem o stanie prawnym wynikającym z przepisów.

Czyżby się argumenty skończyły??? Kolejny cfaniak netowy poległ ????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TKh05353




Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 21:27, 22 Kwi 2013    Temat postu:

t-o napisał:
TKh05353 napisał:
Na tej podstawie zdaje się egzaminy w TDT i koniec.



A co mnie to obchodzi co tam TDT sobie życzy za odpowiedzi na egzaminie. Ja pisałem o stanie prawnym wynikającym z przepisów.

Czyżby się argumenty skończyły??? Kolejny cfaniak netowy poległ ????


Jak Ci TDT nie dopuści kotła to sobie możesz ten kocioł za szybę ustawić.
Nie ma innej jednostki która dopuszcza zbiorniki ciśnieniowe do ruchu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pon 21:31, 22 Kwi 2013    Temat postu:

TKh05353 napisał:
Jak Ci TDT nie dopuści kotła to sobie możesz ten kocioł za szybę ustawić.
Nie ma innej jednostki która dopuszcza zbiorniki ciśnieniowe do ruchu.


Co ta wypowiedź powyżej ma do tematu terminu przelania korków????? Powtarzam raz jeszcze w odmulaczu mam co tam pisałeś/mówiłeś na egzaminie w TDT przepis jest przepis i z tym nie ma dyskusji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez t-o dnia Pon 21:32, 22 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TKh05353




Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 21:33, 22 Kwi 2013    Temat postu:

t-o napisał:
TKh05353 napisał:
Jak Ci TDT nie dopuści kotła to sobie możesz ten kocioł za szybę ustawić.
Nie ma innej jednostki która dopuszcza zbiorniki ciśnieniowe do ruchu.


Co ta wypowiedź owyżej ma do tematu terminu przelania korków????? Powtarzam raz jeszcze w odmulaczu mam co tam pisałeś/mówiłeś na egzaminie w TDT przepis jest przepis i z tym nie ma dyskusji.


Pytanie z innej beczki co się robi z korkami po przekroczeniu 90 dni wg Ciebie pisane prawa ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pon 21:34, 22 Kwi 2013    Temat postu:

TKh05353 napisał:
Pytanie z innej beczki co się robi z korkami po przekroczeniu 90 dni wg Ciebie pisane prawa ?


Ja żadnych praw nie pisałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TKh05353




Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 21:35, 22 Kwi 2013    Temat postu:

t-o napisał:
TKh05353 napisał:
Pytanie z innej beczki co się robi z korkami po przekroczeniu 90 dni wg Ciebie pisane prawa ?


Ja żadnych praw nie pisałem.


Ale nie odpowiedziałeś na pytanie Smile Gdybyś wiedział to by Ci się to w jedną całość złączyło Smile Po co TDT i co on ma do tego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pon 21:43, 22 Kwi 2013    Temat postu:

Sądzisz że nie wiem co to TDT ????? Połowa ludzi na forum pęka teraz ze śmiechu. Próbujesz teraz jakoś wybrnąć z twarzą z tej sytuacji że istnieje przepis o 90 dniach, poległeś i pogódź się z tym, a ja już dyskutować nie chcę bo szkoda mi czasu na pierdoły. Co do terminu przelania korków napisałem już wszystko co chciałem.

Pozdrawiam panie Piotrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TKh05353




Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 21:46, 22 Kwi 2013    Temat postu:

t-o napisał:
Sądzisz że nie wiem co to TDT ????? Połowa ludzi na forum pęka teraz ze śmiechu. Próbujesz teraz jakoś wybrnąć z twarzą z tej sytuacji że istnieje przepis o 90 dniach, poległeś i pogódź się z tym, a ja już dyskutować nie chcę bo szkoda mi czasu na pierdoły. Co do terminu przelania korków napisałem już wszystko co chciałem.

Pozdrawiam panie Piotrze.


No chyba Ty masz ten problem Smile nie ja. Nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Następny
Strona 10 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin