Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wygaszanie Parowozowni Wolsztyn.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19, 20, 21  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Ruch planowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Śro 11:52, 13 Maj 2009    Temat postu:

Borat napisał:
Może zacznijmy się cieszyć tym co mamy, a przede wszystkim wykorzystywać to, a nie ciągle płaczkować bo naprawdę nie ma nad czym.

Tak mi się skojarzyło:

Adam Asnyk - "Miejcie nadzieję" napisał:


Przestańmy własną pieścić się boleścią,

Przestańmy ciągłym lamentem się poić:

Kochać się w skargach jest rzeczą niewieścią,

Mężom przystoi w milczeniu się zbroić...



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
para_buch




Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:06, 13 Maj 2009    Temat postu:

Borat w tym co napisałeś jest zawarta również moja obawa... wiesz - metafora taka Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaktus34




Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chabówka

PostWysłany: Śro 15:16, 13 Maj 2009    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
Kolega kaktus34 już dawno powinien wogóle nie mieć możliwości pisania na tym forum. Myślę, że Tomek troszeczkę źle sformułował przyczynę przyznania ostrzeżenia. De facto jest ono za za uporczywe zalewanie forum postami nic nie wnoszącymi do tematu, bardzo często nie tylko o niskiej wartości merytorycznej, ale i intelektualnej. Moi drodzy, forum służy przede wszystkim do wymiany wiedzy, a nie rozpisywania się o własnych rozterkach tudzież opisów własnego życia wewnętrznego. Nawiasem mówiąc, jak ktoś ma ochotę pouprawiać taki ekshibicjonizm powinien założyć sobie bloga - tam trafią z pewnością głównie Ci, którzy są spragnieni wynurzeń autora. Męczące bowiem już się staje wchodzenie na forum i czytanie o kolejnych rozterkach (na szczęście kolejowych, a nie miłosnych Wink ) dręczących naszego młodego kolegę...
Bardzo dziękuję za miłe słowo Evil or Very Mad . Poruszam dość poważne tematy i mam wrażenie, że jestem cenzorowany niczym w PRL. Może jeszcze wprowadzimy cenzurę prewencyjną?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kaktus34 dnia Śro 15:16, 13 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bigbird




Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:11, 13 Maj 2009    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
Kolega kaktus34 już dawno powinien wogóle nie mieć możliwości pisania na tym forum. Myślę, że Tomek troszeczkę źle sformułował przyczynę przyznania ostrzeżenia. De facto jest ono za za uporczywe zalewanie forum postami nic nie wnoszącymi do tematu, bardzo często nie tylko o niskiej wartości merytorycznej, ale i intelektualnej. Moi drodzy, forum służy przede wszystkim do wymiany wiedzy, a nie rozpisywania się o własnych rozterkach tudzież opisów własnego życia wewnętrznego. Nawiasem mówiąc, jak ktoś ma ochotę pouprawiać taki ekshibicjonizm powinien założyć sobie bloga - tam trafią z pewnością głównie Ci, którzy są spragnieni wynurzeń autora. Męczące bowiem już się staje wchodzenie na forum i czytanie o kolejnych rozterkach (na szczęście kolejowych, a nie miłosnych ) dręczących naszego młodego kolegę...

Wydaje mi się, że jesteście wobec kolegi kaktusa bardzo niesprawiedliwi. Jak przeczytałem, co o nim piszecie, to specjalnie wziąłem podgląd na wszystkie posty tego użytkownika. Przeczytałem – i niezbyt rozumiem, o co macie pretensje. Większość postów z sensem. Rzeczywiście dużo pytań na różnorakie tematy, rozumiem że to może niektórych denerwować, no ale po to jest forum żeby się pytać o różne rzeczy związane z koleją. A jak mówi przysłowie – „Kto pyta, nie błądzi” Smile
Poza tym jakaś dziwna sprawa ze „znikającym postem”. I ostatnia, może lekko kontrowersyjna wypowiedź. Ale to tyle. Czy takie błahostki są powodem, żeby mieszać innego użytkownika z blotem? Zwłaszcza, że widać wyraźnie po jego postach, że nie jest trollem czy złośnikiem (jak Aron z pl.misc.kolej), pisze z jak najlepszymi chęciami.
Proponuję Wam się poważnie zastanowić, zanim znowu obrazicie kaktusa34 czy jakiegokolwiek innego użytkownika publicznie. Bo takie obrażanie innych użytkowników bez powodu po prostu nie przystoi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irys




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Nie 20:15, 31 Maj 2009    Temat postu:

Mamy przed sobą bardzo ciekawy miesiąc w historii parowozowni Wolsztyn. Zaledwie trzy sprawne maszyny, z tego Tr5 nadaje się tylko prowadzenia turystyków, Pt47 do Poznania będzie mógł wyjechać najprędzej w lipcu. Pozostaje tylko Ol49-59. To będzie bardzo hardcorowy miesiąc dla niej. Ol49-7 tak prędko nie wróci z Gniezna, gdyż nie jest skończona. Zastanawiam się jak długo jeszcze w takiej sytuacji będzie możliwe utrzymanie parowozowni zdatnej do prowadzenia ruchu planowego. Warsztaty w Gnieźnie wczoraj oficjalnie zakończyły działalność. Wg mnie oznacza to tym samym koniec dla Wolsztyna. Bardzo nierozsądne jest przeniesienie wszystkich napraw do Leszna, które nie jest przystosowane do wykonywania takich rzeczy, nie ma zaplecza, ludzi, ani doświadczenia w tych sprawach. Chyba że Zakłady w Lesznie czeka w najbliższym czasie gruntowna reorganizacja, tego nie wiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jorg




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk Cieszyński

PostWysłany: Pon 10:32, 01 Cze 2009    Temat postu:

Jest jeszcze Ok22 . Natomiast z przeniesieniem napraw do Leszna ,obym się mylił nie wyglada to za dobrze przypomina to pilski Inerlok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaktus34




Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chabówka

PostWysłany: Pon 13:51, 01 Cze 2009    Temat postu:

Ok22-31 przy dobrych wiatrach, to w obecnym stanie technicznym pojeździ góra jeden dzień. Crying or Very sad Mam nadzieję, że będzie to 12 maja, kiedy Ol49-59 jedzie z pociągiem Poznań - Środa Wlkp. (domyślam się jednak że na ten dzień parowozy zostaną zastąpione w ruchu planowym spalinówkami).
PS. Pamiętajmy, że nawet przy bezawaryjnej pracy są przeglądy okresowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borat




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kazachstan

PostWysłany: Pon 16:44, 01 Cze 2009    Temat postu:

kaktus34 napisał:
Ok22-31 przy dobrych wiatrach, to w obecnym stanie technicznym pojeździ góra jeden dzień.

Konkrety!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek




Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Pon 17:03, 01 Cze 2009    Temat postu:

Irys napisał:
Ol49-7 tak prędko nie wróci z Gniezna, gdyż nie jest skończona.


Zacytuję Kolegę Borata i napiszę - konkrety proszę...

Jeśli nic nie stanie na przeszkodzie siódemka jeszcze w tym tygodniu poprowadzi pierwszego po zakończeniu naprawy planowca.

Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irys




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Pon 17:32, 01 Cze 2009    Temat postu:

Ale jesteście, dobrze wiecie o co chodzi, a naciskacie Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaktus34




Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chabówka

PostWysłany: Pon 18:23, 01 Cze 2009    Temat postu:

Borat napisał:
Konkrety!
Jej stan jest bardzo słaby. W październiku pójdzie ona do naprawy, która obejmie wymianę skrzyni ogniowej. Przeprowadza się ją co 18 lat, a Ok22-31 ostatnią taką wymianę miała 22 lata temu (przez przestoje między NG). Poza tym jej koła są już mocno "zdarte". Ogólnie jest do "poważniejszej" naprawy.
PS. Nie świadczy to o tym, że do końca października ma stać w szopie. Warto jednak czasem zaryzykować i np. puścić takie "cudo" do planu ( zwłaszcza, gdy wybieramy między nią, a SM42).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ok1-359




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Pon 19:26, 01 Cze 2009    Temat postu:

Ryzykować to możesz w lesie wybierając czy zjeść muchomora czy nie Wink .

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Pon 21:02, 01 Cze 2009    Temat postu:

To nieźle, i trafi do Leszna na odstawke. Jak oni to udźwigna, Pm36, Ol49-111, naprawy średnie. To oni chyba musza sie przekwalifikowac na naprawy parowozow, tylko parowozow...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyk




Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 22:17, 01 Cze 2009    Temat postu:

Jak czytam te wasze wypociny z pogranicza mentalnego zadupia to mnie pusty smiech ogarnia.
Trzepiecie piane , puszycie sie jeden przed drugim swoją wiedzą i obyciem w temacie..... muehehehe........
Sami fachowcy od marketingu kolejowego....

szczerze mówiąc to mi przypominacie grupe takich majstrów na budowie za PRL gdzie kazdy miał racje ale żaden dupy nie ruszył .
Ja tylko obserwuję jak Wolsztynowi słabnie tętno a wy gówno robicie. i nic nie zrobicie nadal, bo w gębie to mocni jestescie ale nic poza tym. ELYTA EMKOLI tych co na paradzie w wolsztynie stoja w pierwszym rzędzie i na wszystkim sie znają hahahahhaha,,,"nie opieraj sie o mnie , ja jestem MK !!!"

Biciem piany i powtarzaniem jak to źle sie dzieje nic nie wskóracie, a jesli nic nie wskóracie to zamknijcie te bezproduktywne gęby !!! To co pozostało z PKP ma w dupie wasze stalowe rumaki i jesli tylko zechce zrobi z nich kupę złomu i nic nie poradzicie. Wtedy będziecie między soba szukac winnych, ale juz bedzie za późno..... a ja się śmiechem zadławię.....

Duzo gadania , zero działania, typowe w Polsce....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanisław_Lilpop




Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Stolicy

PostWysłany: Pon 22:40, 01 Cze 2009    Temat postu:

Panie BZYK w tej "bitopiennej" dyspucie, ja człowiek mikry, mogę wytypować niegrzecznie palcem co najmniej 3 jak to określiłeś "EMKOLI" takich słuchaj hardych od brudnej roboty. Co syfu i brudu się nie boją i jednocześnie walczą z papierologią tylko po to żeby persona Twego pokroju (CLOWN PRZEŚMIEWCA w tym wypadku) mogła sobie popatrzeć na najstarsze wagony w Polsce, oliwkowe bipy w ruchu planowym, czynne parowozy przemysłowe etc. Więc radzę się zastanowić z czym uderzasz do ludzi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Ruch planowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19, 20, 21  Następny
Strona 5 z 21

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin