Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Naprawy w Gnieznie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Gniezno
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 16:39, 15 Lut 2008    Temat postu:

Kurczak, pogadaj lepiej z dyrektorem bo jest kilka części, które przydadzą się nam choćby przy Pt47-78 w Ścinawce. Za rok może już nic nie być a szkoda, bo kilka elementów przyda się nam w muzeum. Choćby osłona na zbieralnik pary, czy ta blacha nieszczęsna, którą zabrali z Pt47-28.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 19:46, 15 Lut 2008    Temat postu:

powiem, że jesteśmy po słowie odnośnie części i temat będzie rozwijany. Może być tak, że uda się pozyskać oprócz Ścinawki to cosik innego w liczbie 2 - 3 sztuki, ale by nie zapeszać jeszcze nie zdradzę dokładnie o co chodzi. Generalnie musimy zrobić wizję lokalną.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 22:44, 15 Lut 2008    Temat postu:

Very Happy To zagęszczajcie ruchy póki jest jeszcze gdzie robić wizje lokalne Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lxd2




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PL

PostWysłany: Czw 13:57, 21 Lut 2008    Temat postu:

Na stronie SHK są zdjęcia i informacje o naprawie Tkp 5 , niestety nie moge zarzucić linka ze względu na blokade założoną przez admina ( trzeba miec 3 posty , by móc zamieszczać linki do stron WWW).

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Silgrin4D




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:14, 22 Lut 2008    Temat postu:

Lxd2 napisał:
Na stronie SHK są zdjęcia i informacje o naprawie Tkp 5 , niestety nie moge zarzucić linka ze względu na blokade założoną przez admina ( trzeba miec 3 posty , by móc zamieszczać linki do stron WWW).


To wklej gołym tekstem. Większość użytkowników jest zaznajomiona, jak tuszę, z magiczną kombinacją ctrl+c Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lxd2




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PL

PostWysłany: Pią 11:20, 22 Lut 2008    Temat postu:

Przekroczyłem magiczną bariere 3 postów. hehe


Oto link : [link widoczny dla zalogowanych]



Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ok1-359




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Sob 22:28, 23 Lut 2008    Temat postu:

Czy to prawda,że pyta65 ma dostać tender od oelki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Muki




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 0:10, 24 Lut 2008    Temat postu:

Chyba nie... Od dawna się mówi, że Pt47-65 dostanie stary tender od 112(nie oelkowy, tylko ten z czasów świetności).
Na pewno Tomek może zweryfikować wszelkie pogłoski tego typu. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek




Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Wto 11:57, 26 Lut 2008    Temat postu:

<uki napisał:
Chyba nie...


Raczej tak. Po zapadnięciu decyzji o naprawie petuchy zmienił się status 25D49-98 z "przeznaczonego dla Ol49-59" na "przeznaczony dla Pt47-65".

Muki napisał:
Od dawna się mówi, że Pt47-65 dostanie stary tender od 112(nie oelkowy, tylko ten z czasów świetności).


Hmmm, nie słyszałem takiej tezy Wink.

Uprzedzam od razu ewentualne pytania w sprawie 34D74-42. Stoi w Gnieźnie pod dachem i nic mu nie grozi. Nie jest robiony pod petuchę tylko ze względu na jego długość.

Muki napisał:
Na pewno Tomek może zweryfikować wszelkie pogłoski tego typu.


Zweryfikowałem Wink
Pozdrawiam,
Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaRally2




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:49, 26 Lut 2008    Temat postu:

to ja przy okazji spytam: co dalej z Tkt48-163?? ponoc zostala sprzedana ale stoi przeciez dalej w Gnieznie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej T.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Wto 16:19, 26 Lut 2008    Temat postu:

Tomek napisał:
<uki napisał:
Chyba nie...


Raczej tak. Po zapadnięciu decyzji o naprawie petuchy zmienił się status 25D49-98 z "przeznaczonego dla Ol49-59" na "przeznaczony dla Pt47-65".

Ojjj... To niedobrze, to bardzo niedopszzzzz.... Niegdysiejsza duma parowozowni tak oszpecona... Sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Andrzej T. dnia Wto 16:20, 26 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Muki




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 16:43, 26 Lut 2008    Temat postu:

Jaka lipa... To tak jakby 112 i 65 zamieniły się tendrami. Confused Łee... Czuję się oszukany. Crying or Very sad Ważne, że w ogóle będzie jeździć. Rolling Eyes No, ale zawsze ten niedosyt...
A co dostanie Ol49-59 wobec tego??

Tomek napisał:
Muki napisał:
Od dawna się mówi, że Pt47-65 dostanie stary tender od 112(nie oelkowy, tylko ten z czasów świetności).


Hmmm, nie słyszałem takiej tezy Wink.


To na forum starym krążyło swego czasu i nie tylko.
Gdzieś to czytałem! Smile
Ale zakręciłem się, teraz głowy nie daję.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Muki dnia Wto 17:01, 26 Lut 2008, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek




Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Wto 17:04, 26 Lut 2008    Temat postu:

Muki napisał:
Czuję się oszukany. Ważne, że w ogóle będzie jeździć. No, ale zawsze ten niedosyt...


Nikt "władny" nie obiecywał 27D48 ani 34D74.

Muki napisał:
A co dostanie Ol49-59 wobec tego??


Inny oelkowy tender.

Muki napisał:
To na forum starym krążyło swego czasu i nie tylko.
Jestem pewien, że gdzieś to czytałem!


Szkoda, że mikole piszą dużo różnych rzeczy nie popierając tego faktami, no ale cóż...

A swoją drogą - petucha nie jest wiązana z tendrem na zawsze. Zawsze istnieje teoretyczna możliwość ich podmiany w WL.

A co do tekatki 163 - pozostanie w Gnieźnie do czasu, gdy właściciel weźnie ją "do siebie".

Pozdrawiam,
Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 21:39, 26 Lut 2008    Temat postu:

Zastanawiam się kto władny wydał w ogóle decyzje o jego naprawie. W ogóle po co go naprawiać? Przy obecnym rozkładzie nie ma zatrudnienia nawet dla jednej petuchy. Rozumiem, że 112 idzie w odstawkę, a w jej miejsce wchodzi 65. Czyli tak jak myślałem; będą czynne na przemian. Kolejna pseudonaprawa, po której parowóz pojeździ 2 lata (oby tylko), a potem znów w odstawkę i znowu na pseudonaprawe główną... marnotrawstwom.
Tomek, czyżby 59 miał dostać 25D49-01 od 69?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Wto 22:44, 26 Lut 2008    Temat postu:

Rzeczywiście zastanawiające jest, dlaczego teoretycznie sprawna 112 pojdzie w odstawke, chyba ze dwie petuchy beda pod para...ale to chyba raczej mało pp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Gniezno Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 2 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin