Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Naprawy w Gnieznie
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Gniezno
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jorg




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk Cieszyński

PostWysłany: Pią 11:44, 08 Lut 2008    Temat postu: Naprawy w Gnieznie

Witam. Mam pytanie odnośnie przechodzącej w warsztatach NG Pm36-2 , na jakim etapie jest jej naprawa ,czy będzie malowana? Drugie moje pytanie dotyczy warsztatów wąskotorowych , wiem że jest tam TKp Śląsk. Jeśli nie jest to jakaś tajemnica na jakim etapie i czy zaczęła sie jego NG.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek




Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Sob 13:40, 09 Lut 2008    Temat postu:

Jorg napisał:
Witam. Mam pytanie odnośnie przechodzącej w warsztatach NG


... rewizję. Peemka naprawie głównej poddana zostanie jesienią br. Obecnie trwają prace związane z przygotowaniem parowozu do "sezonu letniego".

Jorg napisał:
na jakim etapie jest jej naprawa


W tej chwili trwa montaż zespórek. Wózki jezdne tenra 32D36-2 zostały już zamontowane.

Jorg napisał:
czy będzie malowana?


Na pewno nie tym razem.

Zapraszam do regularnego śledzenia mojej strony.

Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-911




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:48, 09 Lut 2008    Temat postu:

Tomek napisał:
Jorg napisał:
Witam. Mam pytanie odnośnie przechodzącej w warsztatach NG


... rewizję. Peemka naprawie głównej poddana zostanie jesienią br. Obecnie trwają prace związane z przygotowaniem parowozu do "sezonu letniego".

Tomek


Przecież 9. 11. 2007 została podana wiadomość:

W strugach deszczu o godzinie 8:15, prawie równolegle z planowym pociągiem 33232 prowadzonym przez Ok22-31, na naprawę główną wyjechała do Gniezna "Piękna Helena". Czekamy na szybki powrót "pod parą" z ważną rewizją kotła! O naprawach wolsztyńskich parowozów pisze dzisiejsza Gazeta Lubuska.

Więc dlaczego twierdzisz, że obecnie nie jest na naprawie głównej ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek




Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Sob 15:10, 09 Lut 2008    Temat postu:

Ty2-911 napisał:
Więc dlaczego twierdzisz, że obecnie nie jest na naprawie głównej ?


Nigdy nie podaje żadnych informacji, których nie popierają fakty. Początkowo zapadła decyzja o głównej, którą następnie zmieniono, czego Wojtek nie odnotował na stronie. Będąc na miejscu wiem jaki zakres prac jest przeprowadzany i jakie są dalsze plany w stosunku do tego parowozu, o których napisałem wyżej. Jeśli to Ciebie nie przekonuje... możesz sądzić inaczej.

Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-911




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:08, 09 Lut 2008    Temat postu:

Tomek napisał:
Ty2-911 napisał:
Więc dlaczego twierdzisz, że obecnie nie jest na naprawie głównej ?


Nigdy nie podaje żadnych informacji, których nie popierają fakty. Początkowo zapadła decyzja o głównej, którą następnie zmieniono, czego Wojtek nie odnotował na stronie. Będąc na miejscu wiem jaki zakres prac jest przeprowadzany i jakie są dalsze plany w stosunku do tego parowozu, o których napisałem wyżej. Jeśli to Ciebie nie przekonuje... możesz sądzić inaczej.

Tomek


Dobra. Dzięki za rozjaśnienie sytuacji.
Trzeba było napisać od razu, że NG została przełożona, a teraz robią rewizję zewnętrzną.

Jakbyś mógł to podaj link do Twojej stronki.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek




Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Sob 17:02, 09 Lut 2008    Temat postu:

Ty2-911 napisał:
Dobra. Dzięki za rozjaśnienie sytuacji.


Proszę bardzo Wink

Ty2-911 napisał:
Trzeba było napisać od razu, że NG została przełożona, a teraz robią rewizję zewnętrzną.


Tomek napisał:
Peemka naprawie głównej poddana zostanie jesienią br. Obecnie trwają prace związane z przygotowaniem parowozu do "sezonu letniego".


Ty2-911 napisał:
Jakbyś mógł to podaj link do Twojej stronki


Nie wiem czy przejdzie przez filtr spamerski, ale spróbuję Wink [link widoczny dla zalogowanych] (w ostateczności proszę zlikwidować odstępy)

Pozdrawiam,
Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek




Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Pon 17:46, 11 Lut 2008    Temat postu:

Witam,

11.02.2008

Rozpoczęła się naprawa główna wolsztyńskiej Pt47-65.

Parowóz stoi obecnie na podnośnikach na stanowisku naprawczym nr 13. Zdemontowane elementy układu jezdnego i napędowego parowozu poddane zostaną regeneracji. Przetoczono już profil zestawów kołowych napędnych.

Z kotła wyciągnięto elementy przegrzewacza. Trwa demontaż rur ogniowych. Ze skrzyni ogniowej usunięte zostały stare cegły szamotowe.

Regeneracji poddane zostaną wszystkie elementy układu hamulcowego tj. klocki hamulcowe, sprężarka, zbiorniki ciśnieniowe poddane zostaną próbie szczelności.

Pt47-65 przyjechała do Gniezna 17 października 2006 roku. Ostatnią naprawę główną parowozu wykonano w 2003 roku, jednak 2 lipca 2005 roku Pt47-65 została odstawiona i od tego czasu - najpierw w Wolsztynie, a później w Gnieźnie - oczekiwała decyzji o rozpoczęciu naprawy.

Kontynuowana jest naprawa Pm36-2 - montowane są nowe zespórki.

Na stanowisku naprawczym nr 9 trwa rewizja tendra 25D49-98.

Tomek

Świat Parowozów
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon 22:48, 11 Lut 2008    Temat postu:

Tomek napisał:
Rozpoczęła się naprawa główna wolsztyńskiej Pt47-65.


Ojej, ciekawe skąd panowie w Gnieźnie wezmą części do niej. Ciekawe która petucha na tym ucierpi ? Jak się patrzy na to co zrobiono tam z Pt47-28 to aż żal serce ściska. Gdyby nie jeden człowiek to do Jaworzyny wróciłaby nawet bez wiązarów, korbowodów i innych drobiazgów, których wg jakiegoś pracownika przecież "nie było".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeMoN




Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z domu

PostWysłany: Wto 1:57, 12 Lut 2008    Temat postu:

Lepiej jeden czynny parowóz, niż kilka nieczynnych...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 15:34, 12 Lut 2008    Temat postu:

Shocked sugerujesz, że nic sie nie stało, że Pt47-28 została zdemolowana w Gnieżnie??? Przyjedż do Jaworzyny i zobacz jak wygląda ta lokomotywa. Zabrali nawet cięgło przepustnicy, że nie wspomne o rozebranym do gołych części turbogeneratorze. Dlaczego nie wsadzili tam starych zużytych elementów. Gdzie sie podziała ta blacha ??? SIĘ PYTAM????? Evil or Very Mad
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez robert dnia Wto 15:35, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip B.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Dwór Gdański

PostWysłany: Wto 17:18, 12 Lut 2008    Temat postu:

Gdy dochodziło do demolki nikt nawet nie śmiał przypuszczać, że powstanie coś takiego jak MPiK. Wszak naprawa 65 ciągnęła się OIDP od 2001 do 2003.
Pozdrawiam!
FB


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 17:27, 12 Lut 2008    Temat postu:

Nie usprawiedliwia to jednak dewastacji, jaka spotkała ten parowóz. Całe szczęście, że został z tamtąd zabrany, bo za parę lat wyglądał by jak Ol49-32. Może niedługo doczeka sie renowacji, choć jest kilka ważniejszych projektów,jak na chwile obecną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:46, 12 Lut 2008    Temat postu:

robert napisał:
Nie usprawiedliwia to jednak dewastacji, jaka spotkała ten parowóz. Całe szczęście, że został z tamtąd zabrany, bo za parę lat wyglądał by jak Ol49-32. Może niedługo doczeka sie renowacji, choć jest kilka ważniejszych projektów,jak na chwile obecną.


A jak zamierzacie uzupełnić braki wyposażenia - tych części, które posłużyły do przeszczepu, a nie zostały zastąpione wyeksploatowanymi odpowiednikami ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto 21:06, 12 Lut 2008    Temat postu:

elektryk napisał:
A jak zamierzacie uzupełnić braki wyposażenia - tych części, które posłużyły do przeszczepu, a nie zostały zastąpione wyeksploatowanymi odpowiednikami ?


Otulina to tylko blacha więc to można dorobić we własnym zakresie, drągi co prawda leżą w tendrze ale trzeba wytopić do nich nowe panewki a czynnej kuźni obecnie nie posiadamy. Turbogenerator i pare innych drobiazgów może jeszcze znajdziemy u nas w magazynie. Odiskiernik można próbować samemu dorabiać. Pozostaje problem z przegrzewaczem i wyposażeniem budki.

Może pewnego cudownego poranka panowie w WL zorientują się, że w ich Pt47-65 "zniknęło" kilka drobiazgów Twisted Evil Smile

Warto zobaczyć także jak wyglądają zestawy kołowe podmienione z Pt47-65. Dotarte chyba do samego koła bosego. Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 15:11, 15 Lut 2008    Temat postu:

Szepol napisał:


Może pewnego cudownego poranka panowie w WL zorientują się, że w ich Pt47-65 "zniknęło" kilka drobiazgów Twisted Evil Smile

Warto zobaczyć także jak wyglądają zestawy kołowe podmienione z Pt47-65. Dotarte chyba do samego koła bosego. Shocked


tak - te kilka drobiazgów to wspominane zestawy kołowe Twisted Evil Twisted Evil , jestem za, keidy bierzemy autko i wpadamy do Wielkopolski po części, mi pasuje sobota po południu Very Happy Twisted Evil
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Gniezno Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 1 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin