Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Warsztaty w Gnieźnie - i co dalej?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Gniezno
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Śro 22:25, 03 Lis 2010    Temat postu:

robert napisał:

Płacz i zgrzytanie zębów. A teraz jak uległ fizycznej likwidacji parowóz- ciszaaaaaaaaa.


No cóż. Tajemnicą poliszynela jest przecież, że główny napędzający awanturę wokół Ty2-1035 wielokrotnie się odgrażał, że doprowadzi do zaorania Jaworzyny i przekazania jej zbiorów w ręce kumpli z kilku prywatnych skansenów (bez tych wrednych Harleyów...). A teraz czytamy, że niemal własnymi rękoma przecina sprzęgi w chronionych prawem parowozach w Karsznicach. Schizofrenia czy może proza życia doprowadziła do zmiany priorytetów życiowych??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaRally2




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:27, 03 Lis 2010    Temat postu:

Co do Ty2-1035 to był w niewiele lepszym. Chyba w całeym kraju nie było bardziej ograbionej Ty2, więc odgrażanie się nt. naprawy to głupota. A co do tzw. 'chętnych do naprawy'-w Jaworzynie stoi niemal kompletna Ty2-1169 (o, nawet numer niedaleki)- kilkukrotnie mniejszym kosztem.Swoją drogą,szkoda że aż 600tys. poszlo na ten projekt,mogły być 2 naprawy główne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Śro 22:32, 03 Lis 2010    Temat postu:

KubaRally2 napisał:
Swoją drogą,szkoda że aż 600tys. poszlo na ten projekt,mogły być 2 naprawy główne.


Raczej jedną. Co nie zmienia faktu, że faktycznie te pieniądze można było wykorzystać zdecydowanie lepiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymek




Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Śro 23:09, 03 Lis 2010    Temat postu:

Z chęcią obejrzałbym fotorelacje z takiej akcji palnik;) Ma ktoś może?

Ol49-32 to taka lokomotywa widmo; formalnie figurowała w takim czy owym wykazie, ale w rzeczywistości jej los już był dopełniony. To samo tyczy się TKh 5, albo bezogniowca z Łodzi.


A całe zamieszanie wokół Ty2-1035 świadczy dobitnie jakim debilem jest Robert D. Jako wielki miłośnik powinien zdawać sobie sprawę, że najlepsze co mogło spotkać ten parowóz to los Ol49-32. Można się cisnąć o pieniądze, ale to dwa zupełnie inne światy - ja mogę mieć pretensje że kilkanaście mld zł co roku topione jest w żałosnej "służbie zdrowia", zamiast przeznaczyć te pieniądze na wyremontowanie wszystkich parowozów w naszym karaju Wink

A ciekawe co do powiedzenia ws 32 mają najwięksi aktywiści utworzenia w Gnieźnie przyszłego MuzKolu Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymek dnia Śro 23:29, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw 0:38, 04 Lis 2010    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
A teraz czytamy, że niemal własnymi rękoma przecina sprzęgi w chronionych prawem parowozach w Karsznicach.


A może by tak wytoczyć przeciwko Robertowi D. jego własną artylerię? Czas chyba zacząć słać anonimowe pisma donoszące o działalności naszego nestora do odpowiednich osób tak jak on ma to w zwyczaju. Ciekawe co WUOZ tym razem powiedziałby na ten profesjonalizm. Widzisz Robercie jak to łatwo denuncjować? Kto mieczem wojuje ten od miecza ginie, źle obrałeś priorytety i kiepsko dobrałeś sprzymierzeńców.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:12, 04 Lis 2010    Temat postu:

Pitu pitu baby z magla. Jak kto WIDZIAŁ pana D ze szlifierą to niech zapyta kadrowca z Cargo czy to było w czasie wolnym od pracy . Jako wolny człowiek w wolnym czasie może robić co zechce. Inna sprawa że współpraca z firmą która miała cokolwiek wspólnego finansowo z fundacją rodzi skojarzenia. Od tego jest Prezes Szymański , Dyrektor Bałczun i Rzecznik Cargo aby pytać o takie żeczy jak kto ma odwagę zamiast pierniczyć po forach jak stare dewoty. Inna sprawa że to postać kontrowersyjna , ale takich w środowisku MK aż gęsto łącznie z piszącym...........................

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KLAN PALUCHOWSKICH




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:55, 04 Lis 2010    Temat postu:

Robert Dylewski w rozmowie telefonicznej stwierdził, ze nic palnikiem nie cięli ponieważ... go nie posiadają. Resztę informacji niech przedstawia sam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Czw 18:10, 04 Lis 2010    Temat postu:

KLAN PALUCHOWSKICH napisał:
Robert Dylewski w rozmowie telefonicznej stwierdził, ze nic palnikiem nie cięli ponieważ... go nie posiadają.


Widać muszą biedacy pożyczać od kolejarzy... Albo zamiast coś prostować, zaspawać, poprostu zalepią szpachlą...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
defk23




Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pierwsza stolica polski - GNIEZNO

PostWysłany: Pią 17:51, 19 Lis 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymek




Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Pon 12:13, 22 Lis 2010    Temat postu:

Taaa, sprawa utknęła w PKP, a to dopiero początek drogi przez piekło...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip B.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Dwór Gdański

PostWysłany: Pon 14:35, 22 Lis 2010    Temat postu:

Coś mi się tu kupy nie trzyma. Najpierw PKP Cargo przestaje wykonywac jakiekolwiek naprawy w Gnieźnie i w sumie przez to gdziekolwiek, a teraz chce tworzyć muzeum na zwłokach gnieźnieńskich warsztatów? Nie łatwiej było po prostu przenieść się z całym wolsztyńskim majdanem do Gniezna? Teraz zdycha Parowozownia Wolsztyn, a w Gnieźnie nie został kamień na kamieniu z dawnej świetności tego miejsca. Polska...
Pozdrawiam!
FB


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymek




Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Pon 23:16, 22 Lis 2010    Temat postu:

Filip B. napisał:
Coś mi się tu kupy nie trzyma.

To samo pomyślałem gdy na samym początku artykułu zobaczyłem "PKP Cargo"... To mi wystarczyło żeby wstawić tą informacje między bajki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymek dnia Pon 23:19, 22 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ogryzek




Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Nie 21:12, 05 Gru 2010    Temat postu:

a robił foty kiedy ja cięto?? bo takich "historycznych" jej fot już mam dość, a ze względu na przeprowadzkę nie moglem być na miejscu Sad
jak co proszę o kontakt na gg 3578292


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 0:20, 31 Gru 2010    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=k0WfmOD7zeM

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
defk23




Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pierwsza stolica polski - GNIEZNO

PostWysłany: Wto 23:31, 22 Mar 2011    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=pYgfzyHGok4&feature=player_embedded#at=12

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Gniezno Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 8 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin