Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Naprawy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 10:08, 26 Lip 2009    Temat postu:

Może kiedyś zmienia się czasy i za 20 lat widok czynnego parowozu będzie częstszy niż dzisiaj. Najważniejsze aby zachować to się nam zostało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 12:19, 05 Sie 2009    Temat postu:

Na zdjęciach ze strony Pana Wojtka Lisa nie widać dużego postępu w pracach przy parowozach. Może ktoś nie wziął pod uwagę tego, że zakład w Lesznie obsługują jeszcze tabor potrzebny do regularnych kursów a parowozy zawsze będą dodatkową praca...proponuje sonde za ile lat Ol49-111 wróci do planu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:18, 06 Wrz 2009    Temat postu:

Odnośnie komunikatu o awarii panewki osiowej Ol49-59, Cargo zaczyna szanować komercyjnych klijentów , wypycha prowizorki na szlak aby tylko wywiązać się z umowy i kasę zarobić. Pewnie sprytny klijent zastrzegł w umowie odszkodowanie. Ale co mieli zrobić jak reszta parowozów rozbabrana w Lesznie na "wieczne" terminy a reszta sprawnych czyli aż dwa w Chabówce. Idzie na leprze , bądźmy optymistami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Wto 20:42, 08 Wrz 2009    Temat postu:

patrz powyższy komentarz...Kwintesencja tego co sie dzieje w Wolsztynie...

druga kwestia, co to jest co wisi pod oelka, szczegółów budowy parowozu nie znam więc prosze o podpowiedź (zdjęcie ze strony Pana Wojtka Lisa [link widoczny dla zalogowanych] ), a chodzi o to że widziałem coś takiego na torach jak ostatnio robiłem zdjęcia w plenerze i myśle że czasem może sie jeszcze przydać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:04, 08 Wrz 2009    Temat postu:

spike232323 napisał:
patrz powyższy komentarz...Kwintesencja tego co sie dzieje w Wolsztynie...

druga kwestia, co to jest co wisi pod oelka, szczegółów budowy parowozu nie znam więc prosze o podpowiedź (zdjęcie ze strony Pana Wojtka Lisa [link widoczny dla zalogowanych] ), a chodzi o to że widziałem coś takiego na torach jak ostatnio robiłem zdjęcia w plenerze i myśle że czasem może sie jeszcze przydać


Zasadniczo już nie robię zdięć blisko torów, bo dwa lata temu pod Adamowem latająca żeliwna olejarka (zbiornik urwany z rurek i mocowania) z zielonej żaby przeleciała koło głowy mojego dziecka. Jako szczęśliwy totem stoi na półce.
Pozdrawiam i przetrzegam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Wto 22:24, 08 Wrz 2009    Temat postu:

Czyli to jest oliwiarka...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip B.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Dwór Gdański

PostWysłany: Śro 11:01, 09 Wrz 2009    Temat postu:

To na zdjęciu wstawionym przez Spike'a to tłumik odmulacza.
Pozdrawiam!
FB


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 21:11, 16 Wrz 2009    Temat postu:

Może ktoś posiada aktualną wiedzę o stanie napraw w Lesznie...dziekuje bardzo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jorg




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk Cieszyński

PostWysłany: Pon 12:41, 19 Paź 2009    Temat postu:

Witam. Na jakim etapie są naprawy wolsztyńskich kopciuchów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1279




Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NGI

PostWysłany: Śro 23:30, 28 Paź 2009    Temat postu:

Dostałem dzś w mailu info o Tr5-65. 5.12.2009 ostatni raz pod parą...
Nie wiem czy bede mial czas i mozliwosc - kurcze do WOlsztyna mam prawie 800km... Ale jak tylko sie uda to przyjadę!!!!

PS : Wiem, ze przepisy sa przepisami itp, ale czy nie mozna by bylo zrobic tak ( chociaz w Polsce to pewnie wymaga zmiany ustawy !!!! ) zeby parowozy nie musialy byc poddawane rewizjom itp??? Ja sobie zdaję sprawę z tego ze taki parowoz musi miec wymieniane czesci i zuzyte elementy i ze bezpieczenstwo ludzi jest najwazniejsze, ale czy naprawde Cos by sie stalo gdyby Tr5, Ok1, Ok22 nie mogly jeszcze przez rok albo dwa byc w szopie gotowe do jazdy...Nie znam sie tak bardzo na specyfikacji technicznej ( dlatego nie krzyczcie na mnie ) ale moze za rok beda lepsze czasy? BO teoretycznie przy takim biegu spraw to za 4-5 lat zaden parowoz nie bedzie sprawny Sad Co z parada parowozow? Czy w maju 2010 beda tylko 3-4 parowozy? Sad Sad Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 0:30, 29 Paź 2009    Temat postu:

Widzisz Kolego , temat łatwy nie jest. Oczywiście głównym hamulcem jest jak zwykle w Polsce prawodawstwo. W Stanach parowozy muzealne maja liczony czas od rewizji do rewizji faktycznego rozpalenia. U nas sześć lat czy gorący czy zimny. Mamy bardzo bogatą firmę która dysponuje ostatnimi czynnymi maszynami. Jaka bogata to widac w Lesznie. Widac jej nie zależy na zmianach. Tylko czemu na tym polskim niedasizmem mają cierpieć wcale niebogaci operatorzy wąskotorówek. Pewnikiem Stowarzyszenia pokusiłyby sie o uruchomienie małych maszyn normalnotorowych ale bezlitosne terminy kosztownych rewizji kładą temat już na starcie. Poza tym parowozy to nie tylko kotły. Na Ok22 wyszły również buty (obręcze). Ostatnie takie elementy w Polsce były dorabiane na Pm36 , reszta pochodzi z podmianek skąd się dało. Już się nie da więc koszty znowu w górę. Tak się kręci coraz wolniej parowozowy światek w Polsce. Nadmienię że dwa wspomniane parowozy są własnością Muzeum w Warszawie eksploatowane przez PKP. PKP które chce Muzeum.............................ale to inna bajka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej96




Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 19:11, 29 Paź 2009    Temat postu:

W kwesti powyższego postu drobne uwagi:
1. Obecnie prawodawstwo polskie coraz bardziej zależy od decyzji w Brukseli. Z tego co wiem w odpowiednich dyrektywach znalazły się zapisy dające odetchnąć kolejom turystycznym czy muzealnym. Czy ktoś wie w jakim zakresie lub jakie konkretne punkty dyrektyw o tym mówią?
2. Co do Muzeum Kolejnictwa w Warszawie, to PKP jest tylko właścicielem nieruchomości, natomiast jak mniemam reszta należy do samorządu.

Jeżeli w powyższych uwagach się mylę, to proszę o sprostowanie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polkoi




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Pią 15:15, 27 Lis 2009    Temat postu:

co wy sie tak rozczulacie jak tory w powodowie zostaly wyciete to samo tyczy sie lini do nowej soli ktora przez zielaka miala niby byc odbudowana a z tego co widzialem to kilkasek km tych torow zostalo rozebranych na terenie lubelszczyzny to jak wy teraz te kopciuchy chcecie ratowac??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Pon 20:34, 30 Lis 2009    Temat postu:

Będę świnią ale nie mogę sie powstrzymać...cytat ze strony LSSK "Odwiedzaliśmy już zakłady naprawcze w Gnieźnie i Pile, gdzie również przeprowadza się tego typu naprawy i musimy przyznać (całkiem obiektywnie), że tylko w Lesznie praca dosłownie idzie w oczach! Z nieukrywaną dumą prezentujemy więc zdjęcia."....efekty widzimy, a może ich nie widzimy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz G.




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Czw 22:33, 08 Kwi 2010    Temat postu:

Z zupełnej ciekawości - prace przy renowacji TKt48-143 stoją w miejscu, czy coś się przy niej dzieje? Do parady coraz mniej czasu niestety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 15 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin