Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Naprawy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 0:05, 25 Maj 2010    Temat postu:

I słowo stało się ciałem Auf wiedersehen Ol49-60.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal1985




Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa / Wydminy

PostWysłany: Wto 7:55, 25 Maj 2010    Temat postu:

Fakt Pt47-112 stoi w szopie - tez to zauważyłem... Ale o co chodzi z Ol49-60??? Jest jakaś decyzja w sprawie tej lokomotywy? W sumie jeżeli w Wolsztynie jest teraz raptem ''7'' sprawna tylko to dlaczego pozostałych lokomotyw nie wprowadzą do szopy? Mówię tu o Ok1 i Ok22 - chyba, że sytuacja się zmieniła i stoją już w szopie? Wiadomo, że jak taka maszyna stoi pod chmurką, pada deszcz itp to niszczeje, a tak przynajmniej miałaby '' dach nad głową'' Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-911




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:28, 25 Maj 2010    Temat postu:

Michal1985 napisał:
... Ale o co chodzi z Ol49-60??? Jest jakaś decyzja w sprawie tej lokomotywy? ...


Tu znalazłem wyjaśnienie odnośnie Ol49-60:
[link widoczny dla zalogowanych]

Cytuję fragment z powyższej strony:

" 10.05.2010 - ... Ol49-60 przewieziona do Leszna, gdzie zostanie poddana zewnętrznej renowacji. Parowóz ma trafić do Augsburga (Niemcy) jako eksponat na stałej wystawie Rundhaus Europa, prezentującej tabor kolejowy z całej Europy. "


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-911 dnia Wto 16:33, 25 Maj 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irys




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Wto 20:56, 25 Maj 2010    Temat postu:

Michal1985 napisał:
dlaczego pozostałych lokomotyw nie wprowadzą do szopy? Mówię tu o Ok1 i Ok22

Ponieważ nie wiadomo co z owym parowozem będzie. Jak wiadomo MuzKol ma nowego prezesa który robi różne dziwne wiksy - głośna sprawa zabrania z Gryfic do Sochaczewa MuzKolowych parowozów - jak widać na Gryficach się nie skończyło...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:19, 25 Maj 2010    Temat postu:

Odsyłam do wątku o Pm36-2. Jeśli chodzi o Ok22 sprawa jest nieco inna bo to maszyna bez butów więc dłuuuugo nie pojeździ. Pretensji do Dyrekcji mieć nie można skoro dba o własny interes, niekoniecznie taki który musi podobać się Miłośnikom. Powtarzam i tu że Muzkol to jednostka podległa Samorządowi Mazowieckiemu. Eksploatacja dwóch parowozów w Wielkopolsce mogła wzbudzić uzasadnione zainteresowanie jednostki która utrzymuje Muzeum jak i nowego szefostwa. Widać wcześniej cosik w papierach nie grało. Nam szarym ludkom wypada jedynie czekać i gdybać. Wystawienie z pustej chali Ok22 to oczywista granda. Ale kogo to wzrusza........................może mój ulubiony Adwersarz coś wyprostuje z tych teorii.
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 17:07, 09 Cze 2010    Temat postu:

Czytając dzisiejsze wiadomości nie wiedziałem czy śmiać się czy płakać. Zaczyna sie to czego się spodziewałem a mianowicie roz....nie Pt47-112. 28 została zdezelowana teraz przyszła kolej na 112. Nóż się w kieszeni otwiera.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz G.




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Śro 19:43, 09 Cze 2010    Temat postu:

W jakim stanie jest Ol49-7 i do kiedy przedłużoną rewizję ma Tr5-65?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tp4




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)

PostWysłany: Śro 22:36, 09 Cze 2010    Temat postu:

Łukasz G. napisał:
Do kiedy przedłużoną rewizję ma Tr5-65?


Do 30 czerwca br.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal1985




Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa / Wydminy

PostWysłany: Śro 22:44, 09 Cze 2010    Temat postu:

Czyli jednak moje domysły były zgubne... naprawdę byłem przekonany, że Pt47-112 jest transportowana do Leszna celem dokonania rewizji...
Czyli ''112'' będzie dawcą części...? Sad SadSadSad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dj_volt




Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:00, 11 Cze 2010    Temat postu:

Panewka napisał:
Jeśli chodzi o Ok22 sprawa jest nieco inna bo to maszyna bez butów więc dłuuuugo nie pojeździ.


Zastanawia mnie jedno: OK22-31 nie ma butów więc nie śpieszą się z jej naprawą. Ale czy nie można przeszczepić zestawów kołowych z OK1-322 lub chociażby z Żagańskiej OK1-198? Z tego co mi wiadomo zestawy OK1 i OK22 są takie same.
Tak samo wygląda sprawa Pt47-65. Czy nie można jako dawcy użyć zimnej Pt47-106 lub jakiejś maszyny "pomnikowej" przykładowo Pt-47-121 z Kostrzynia? Lepiej dekompletować "112" która po rewizji może wrócić na szlak?
Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip B.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Dwór Gdański

PostWysłany: Pią 8:29, 11 Cze 2010    Temat postu:

106 ma grubsze obręcze niż 112. Ta druga skończy niedługo jak Ok22...
Pozdrawiam!
FB


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 8:31, 11 Cze 2010    Temat postu:

dj_volt napisał:
Panewka napisał:
Jeśli chodzi o Ok22 sprawa jest nieco inna bo to maszyna bez butów więc dłuuuugo nie pojeździ.


Zastanawia mnie jedno: OK22-31 nie ma butów więc nie śpieszą się z jej naprawą. Ale czy nie można przeszczepić zestawów kołowych z OK1-322 lub chociażby z Żagańskiej OK1-198? Z tego co mi wiadomo zestawy OK1 i OK22 są takie same.
Tak samo wygląda sprawa Pt47-65. Czy nie można jako dawcy użyć zimnej Pt47-106 lub jakiejś maszyny "pomnikowej" przykładowo Pt-47-121 z Kostrzynia? Lepiej dekompletować "112" która po rewizji może wrócić na szlak?
Pozdrawiam!


A dlaczego dekompletowac dalej cokolwiek? dla czyjej próżności? Może czas najwyższy aby wreszcie zamawiać obręcze w hucie! a nie dalej drenować pomniki. Skąd kolego taka pewność że za dwadzieścia lat owe pomniki nie wrócą na szlak , i co wtedy , pewnie napiszesz że za dwadzieścia lat dorobia części inni..........ot typowe myslenie , po nas to potop.......................


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez John C. dnia Pią 8:34, 11 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal1985




Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa / Wydminy

PostWysłany: Pią 8:40, 11 Cze 2010    Temat postu:

No właśnie dziwne to Pt47-112 była przecież sprawna - skończyła się jej tylko ważność rewizji... Nie wiem tego na 100% i mogę się mylić za co przepraszam, ale czy ''112'' nie była zdecydowanie mniej awaryjna niż ''65''??? Czy naprawdę warto przeznaczać ''112'' na dawcę części...Chociaż ten proces już się rozpoczął...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Michal1985 dnia Pią 8:42, 11 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ty45408




Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Pią 9:53, 11 Cze 2010    Temat postu:

Wg. mnie to Pt47-112 była ponadto bliższa oryginałowi, gdyż w Pt-47-65 kilka lat temu zdemontowano oryginalny układ inżektora na parę odlotową i skierowano wylot pary ze sprężarki przez idiotyczną rurkę obok komina co widać i słychać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irys




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Pią 13:37, 11 Cze 2010    Temat postu:

Z petuchami zawsze było i jest tak że jedna dla drugiej jest "dawcą części". Pamiętacie; 2 lata jeździła 65, po niej 2 lata 112 i znowu 2 lata 65 i znowu 112. I tak w kółko. Jak była "naprawa, części przerzucano z jednej do drugiej i jeździła. Wyjątkiem było 100 lecie kiedy 65 i 112 były sprawne. Generalnie obie są w bardzo złym stanie, ale z dwojga złego 65 jest lepsza. Tak przynajmniej słyszałem, więcej mogą powiedzieć osoby które znają je lepiej.
Ok1 i Ok22 napewno nie będą robione w najbliższym czasie. Zakres naprawy u jednej i drugiej jest bardzo duży, a UM jeżeli wogóle będzie chciał rzucać pieniądze na parowozownie, to ma ważniejsze sprawy na głowie, jak choćby zapewnienie trzech w miarę sprawnych Ol49 do prowadzenia ruchu planowego. W pierwszej kolejności należy doprowadzić do porządku tą kwestie... Potem można myśleć o Ok1, Ok22, Tr5, Pt47 i może czymś innym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następny
Strona 18 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin