Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co dalej z Pt47-65?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 17, 18, 19  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
knop




Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wtyn

PostWysłany: Czw 9:44, 21 Lip 2011    Temat postu:

Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum Smile

Akcja jaką wymyślił "ty45408" jest jak najbardziej godna uwagi. Trzeba by jakiejkolwiek informacji od PKP Cargo czy coś może się zmieniło w kwestii przyjmowania darowizn, może i miasto by pomogło w tej inicjatywie.

Co do samej zbiórki sadzę że pewnie dałoby rade.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw 17:18, 21 Lip 2011    Temat postu:

Ehh forum marzycieli... Very Happy
Nikt nie będzie się zrzucał (no może kilka wyjątków z tego forum, przynajmniej wg ich deklaracji) na parowóz należący do PKP Cargo. Ba, ja jestem nawet przeciwny takiej akcji bo każdy powinien dbać o swoje, tym bardziej tak duża firma. W Polsce mamy pełno niedofinansowanych placówek muzealnych, patrząc nawet jedynie pod kątem kolejowym i to tam potrzebne są pieniądze. Tylko tam wydadzą je licząc się z każdą złotówką, czego efekt będzie na pewno widoczny.

Nawet gdyby znalazłoby się to utopijne 2500 miłośników Wolsztyna płacących po 100zł od głowy to i tak z parowozu żadna uciecha bo Leszno dało dupy, warsztat nic nie potrafi, maszynista nie dba o maszyne, angole zajechali.... . Osobiście takiemu dziadostwu mówię nie.

Pozdrawiam serdecznie i optymistycznie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eses




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:48, 21 Lip 2011    Temat postu:

Ja bym poszedł w inną stronę. Skoro dla PKP Cargo Pt47-65 jest w tej chwili bezużyteczną kupą złomu, w którą nie chce inwestować to porozmawiać z PSMK (Pt47-20) lub TOZK (Pt47-50) by doszło do zamiany kg-kg z Cargo, wtedy zrobić "ściepę narodową" i przywrócić do życia petuchę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 7:38, 27 Lip 2011    Temat postu:

Ech, a który z dyskutowiczów widział buty maszyny na własne oczy, pitu pitu o kotle i duperelach a szewca nie widać , za drogi. Tak samo w okafkach. pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ty45408




Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Śro 11:02, 27 Lip 2011    Temat postu:

No cóż - prowadzenie na siłę "ruchu planowego" i to po torach nie najwyższej jakości wykończyło napewno obręcze kół Pt47-65, jak i wielu innych parowozów, a teraz nie ma pieniędzy na wykonanie nowych. Jeszcze zostało trochę "oelek" do wykończenia, a później będziemy mieli tylko "pomniki". Tylko czego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 15:14, 27 Lip 2011    Temat postu:

Mogła by jeszcze pobiegać na zestawach ze 106, ale to i tak działanie doraźne, krótkotrwałe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychu12231




Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Babimost

PostWysłany: Nie 21:57, 31 Lip 2011    Temat postu:

"Wielokrotnie parowóz na poszczególnych odcinkach trasy do Gniezna próbując pokonać najmniejsze nawet wzniesienie musiał wycofywać się z całym składem pociagu PIAST o kilkaset metrów, aby z rozpędu pokonać pagórek. Pasażerowie z rozbawieniem komentowali kolejne postoje w polu i wycofywanie pociagu. Szkoda, że doświadczeni maszyniści nie byli w stanie rozpędzić pociągu w sposób gwarantujący płynny i planowy przejazd pociągu na całej trasie."

Przepraszam za mały OFFTOP ale tak to się Oelka zdaje do 7 wagonów Piasta.

Kiedy wreszcie ma wrócić z Leszna Ol49-59? (coś długo naprawiają parowóz który w kwietniu przeszedł naprawę rewizyjną).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzychu12231 dnia Nie 22:32, 31 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:47, 31 Lip 2011    Temat postu:

Należy przypuszczać że pasażerowie chętnie wydadza kasę na następny pociąg, zwykle wagony nie bujają sie do przodu i do tyłu na trasie więc atrakcja jest niesamowita, pewnie to była zaplanowana niespodzianka przez organizatora i PKP. Taka nowa specjalność z wolsztyńskimi parowozami.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 8:27, 01 Sie 2011    Temat postu:

Zamiast po raz kolejny robić z tego tematu offtop proponuję przenieść się do właściwego działu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 9:43, 23 Sie 2011    Temat postu:

Pytanie do osób z okolic Wolsztyna: czy z Petuchą nadal zastój, czy też coś zaczyna się dziać? Stoi chociaż w szopie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaufmann




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przemęt

PostWysłany: Wto 10:29, 23 Sie 2011    Temat postu:

Narazie nic przy niej robią, stoi w szopie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 6:27, 06 Wrz 2011    Temat postu:

Wolsztyn Experience napisał:

PKP Cargo plans to overhaul Ol49-23 this Autumn and Pt47-65 in the spring to complete the agreement on the transfer to Wielkopolska Railways.


Jak podaje Wolsztyn Experience, jesienią ma być wyremontowany Ol49-23, a na wiosnę Pt47-65, także chyba jest nadzieja dla naszej poczciwej Petuchy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychu12231




Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Babimost

PostWysłany: Wto 19:20, 06 Wrz 2011    Temat postu:

A w ogóle z Ol49-23 coś się dzieje? Bo z tego co wiem to grzebią tylko Ol49-69....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal1985




Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa / Wydminy

PostWysłany: Pią 22:15, 13 Sty 2012    Temat postu:

Odgrzeję pytanie - jest dla niej jeszcze szansa??? Chodzi o Petuchę -65.
W tabelce dotyczącej terminów napraw RW jest przewidziana na 2015...fajnie byłoby ją jeszcze zobaczyć na szlaku...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ginter47




Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 22:27, 17 Sty 2012    Temat postu:

Michal1985 napisał:
Odgrzeję pytanie - jest dla niej jeszcze szansa??? Chodzi o Petuchę -65.
W tabelce dotyczącej terminów napraw RW jest przewidziana na 2015...fajnie byłoby ją jeszcze zobaczyć na szlaku...



No na pewno byłoby fajnie petuchę -65 zobaczyć pod parą, choć po cichu liczę i na to, że może i w końcu wezmą się za petuchę -112. Ale pożyjemy zobaczymy. Moim zdaniem to już chyba trochę dalszy temat, bo teraz grzebią przy Olkach -23 i -69, które z pewnością jeszcze w tym roku pojawią się w Wolsztynie. Ale, pożyjemy, zobaczymy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 17, 18, 19  Następny
Strona 6 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin