Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co dalej z Pt47-65?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 17, 18, 19  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Björn Bollmann




Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 53
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 23:01, 17 Sty 2012    Temat postu:

Żadnej Pt pod parą nie ujrzymy!!!

Pozdr.
B.Bollmann


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ginter47




Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 23:08, 17 Sty 2012    Temat postu:

Chyba że medialna Helka będzie miała dłuższą NG i w mediach trzeba się będzie okazale pokazać czego panowie dysydenci z PR lub Cargo nie przepuszczą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 7:39, 18 Sty 2012    Temat postu:

Björn Bollmann napisał:
Żadnej Pt pod parą nie ujrzymy!!!

Pozdr.
B.Bollmann


Björn, czy to jest pewna i sprawdzona informacja? Wydaje mi się, że jeśli (co mam nadzieję się nie wydarzy) będą w dalszym ciągu jakieś perturbacje na linii MuzKol <--> Cargo, to Pt47-65 byłaby pierwsza w kolejce do naprawy po ukończeniu Ol49-69.

@Ginter47, Hela powinna mieć w tym roku naprawę średnią, nie główną.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ginter47




Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 23:13, 18 Sty 2012    Temat postu:

[quote @Ginter47, Hela powinna mieć w tym roku naprawę średnią, nie główną.[/quote]

Cześć bydgoszcz_waskotorowa. Tak, wiem o tym. Teraz na kwiecień Helka ma RZ, a NG za cztery lata. Ale to napisałem tak w razie "W", lepiej teraz dmuchać na zimne. Ale patrząc na to z drugiej strony to z uwagi na medialny szum (prasa, radio a przede wszystkim telewizja) kaskę na Helkę szybko wyłożą. A petuchy -65 i (?)-112(?) będą w rezerwie do tej otoczki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal1985




Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa / Wydminy

PostWysłany: Śro 23:20, 18 Sty 2012    Temat postu:

Ginter47 napisał:
Michal1985 napisał:
Odgrzeję pytanie - jest dla niej jeszcze szansa??? Chodzi o Petuchę -65.
W tabelce dotyczącej terminów napraw RW jest przewidziana na 2015...fajnie byłoby ją jeszcze zobaczyć na szlaku...



No na pewno byłoby fajnie petuchę -65 zobaczyć pod parą, choć po cichu liczę i na to, że może i w końcu wezmą się za petuchę -112. Ale pożyjemy zobaczymy. Moim zdaniem to już chyba trochę dalszy temat, bo teraz grzebią przy Olkach -23 i -69, które z pewnością jeszcze w tym roku pojawią się w Wolsztynie. Ale, pożyjemy, zobaczymy.



Czy informacje o Ol49-23 może ktoś potwierdzić??? Bo wiem, że ,,69'' doczeka się rozpalenia i wodowania, a ,,23''???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 15:11, 31 Paź 2012    Temat postu:

Cytując AXEL-a z wątku o Ol49-111:
AXEL napisał:
Rewizja zewnętrzna, gdy parowóz jest w dobrym stanie zwykle nie wymaga żadnego wkładu poza samym rozpaleniem. Jest to badanie dozorowe doraźne w zakresie rewizji zewnętrznej i jak sama nazwa wskazuje polega na oględzinach zewnętrznych kotła i jego osprzętu. Nie kosztuje to nic poza rzeczoną opłatą dozorową którą uiszcza się co roku tak czy inaczej.


Nasuwa się pytanie - dlaczego w takim razie dla Pt47-65 nie wykonano takiej "ekspresowej" rewizji, tylko odstawiono ją na ponad rok, a teraz skierowano do naprawy głównej, pomimo, że rewizja wewnętrzna wychodzi dopiero za prawie 3 lata?
Czy Petucha jest aż tak zajechana po 2 latach eksploatacji licząc od naprawy głównej, wykonanej w 2009 roku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty51infy




Dołączył: 03 Wrz 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CHORZÓW

PostWysłany: Śro 19:56, 31 Paź 2012    Temat postu:

Ja myślę, że ta naprawa główna była tak kiepsko zrobiona, że po tych dwóch latach parowóz nie przeszedłby rewizji zew.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymek




Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Śro 20:09, 31 Paź 2012    Temat postu:

OIDP w ostatnich 8 - 10 latach każda rewizja Pt47 (zarówno 65 i 112) była kategorii "naprawa główna". Albo jedna jeździła, albo druga - części przechodziły z jednej do drugiej podczas NG. Pm36 chyba też tak miała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek




Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Śro 20:38, 31 Paź 2012    Temat postu:

Szymen napisał:
OIDP w ostatnich 8 - 10 latach każda rewizja Pt47 (zarówno 65 i 112) była kategorii "naprawa główna".


Nie zgodzę się z tym. W 2007 roku (pomiędzy 22 stycznia a 12 kwietnia) przeprowadzona została (planowo po dwóch latach) naprawa średnia, a nie główna Pt47-112.

Pragnę zauważyć ponadto, że obecnie jest czas "wychodzenia" skrzyń ogniowych prawie we wszystkich parowozach z Wolsztyna, stąd cykl napraw został zabuzony. Skrzynie zamontowane na początku lat 90-tych nie są wieczne.

Pozdrawiam,
Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TKh05353




Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie 16:58, 04 Lis 2012    Temat postu:

Rafał nie jest tak do końca co piszesz, w sprawie rewizji zewnętrznej, bo w przypadku parowozów o dużej częstotliwości użytkowania parowozu, nawet w rewizji zewnętrznej TDT może zażyczyć sobie wyciągnięcia dolnych 3 rzędów rur. A co za tym idzie koszty koszty koszty.


bydgoszcz_waskotorowa napisał:
Cytując AXEL-a z wątku o Ol49-111:
AXEL napisał:
Rewizja zewnętrzna, gdy parowóz jest w dobrym stanie zwykle nie wymaga żadnego wkładu poza samym rozpaleniem. Jest to badanie dozorowe doraźne w zakresie rewizji zewnętrznej i jak sama nazwa wskazuje polega na oględzinach zewnętrznych kotła i jego osprzętu. Nie kosztuje to nic poza rzeczoną opłatą dozorową którą uiszcza się co roku tak czy inaczej.


Nasuwa się pytanie - dlaczego w takim razie dla Pt47-65 nie wykonano takiej "ekspresowej" rewizji, tylko odstawiono ją na ponad rok, a teraz skierowano do naprawy głównej, pomimo, że rewizja wewnętrzna wychodzi dopiero za prawie 3 lata?
Czy Petucha jest aż tak zajechana po 2 latach eksploatacji licząc od naprawy głównej, wykonanej w 2009 roku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 5:15, 05 Lis 2012    Temat postu:

TKh05353 napisał:
Rafał nie jest tak do końca co piszesz, w sprawie rewizji zewnętrznej, bo w przypadku parowozów o dużej częstotliwości użytkowania parowozu, nawet w rewizji zewnętrznej TDT może zażyczyć sobie wyciągnięcia dolnych 3 rzędów rur. A co za tym idzie koszty koszty koszty.


bydgoszcz_waskotorowa napisał:
Cytując AXEL-a z wątku o Ol49-111:
AXEL napisał:
Rewizja zewnętrzna, gdy parowóz jest w dobrym stanie zwykle nie wymaga żadnego wkładu poza samym rozpaleniem. Jest to badanie dozorowe doraźne w zakresie rewizji zewnętrznej i jak sama nazwa wskazuje polega na oględzinach zewnętrznych kotła i jego osprzętu. Nie kosztuje to nic poza rzeczoną opłatą dozorową którą uiszcza się co roku tak czy inaczej.


Nasuwa się pytanie - dlaczego w takim razie dla Pt47-65 nie wykonano takiej "ekspresowej" rewizji, tylko odstawiono ją na ponad rok, a teraz skierowano do naprawy głównej, pomimo, że rewizja wewnętrzna wychodzi dopiero za prawie 3 lata?
Czy Petucha jest aż tak zajechana po 2 latach eksploatacji licząc od naprawy głównej, wykonanej w 2009 roku?


Piotr, dlatego napisałem "gdy parowóz jest w dobrym stanie technicznym".

Inspektor może zażyczyć Sobie w tym kraju wszystkiego, choć w przypadku rewizji zewnętrznej raczej tego nie robi i nic poza np zdjęciem otuliny nie wymaga. A są sposoby by nawet tego nie robić Wink Ale to temat na prywatną dyskusję Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tp4




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)

PostWysłany: Śro 21:17, 12 Gru 2012    Temat postu:

Kocioł od Pt47-65 był widziany w niedziele na platformie na stacji Poznań Franowo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doctor




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 0:50, 31 Gru 2012    Temat postu:

Wygląda więc na to, że - zgodnie z zapowiedziami - jest w drodze do Piły

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maly97




Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:37, 31 Gru 2012    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=u98dO2bzwWU

Data nagrania:5.12.2012r.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaufmann




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przemęt

PostWysłany: Śro 21:20, 06 Lut 2013    Temat postu:

Czy ktoś się orientuje na jakim etapie jest naprawa kotła?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 17, 18, 19  Następny
Strona 7 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin