Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co dalej z Pt47-65?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maly97




Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:52, 17 Lut 2013    Temat postu:

Jak można wyczytać pod tym zdjęciem [link widoczny dla zalogowanych] to praca nad Pt47 idzie wre

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tp4




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)

PostWysłany: Nie 18:16, 17 Lut 2013    Temat postu:

Krążą słuchy, że 65 po naprawie ma wrócić z tendrem 34D74 od 112.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CarnageLink




Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie 20:01, 17 Lut 2013    Temat postu:

Już nie krążą, tylko Pt47-65 będzie jeździła z tendrem od Pt47-112, czyli 34D74. Ten tender powinien być podpięty do Pt47-112, bo z tym tendrem jeździła jeszcze w Kłodzku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie 20:15, 17 Lut 2013    Temat postu:

Co ze stokerem w takim wypadku?
Chyba coś mnie ominęło bo o przedłużeniu obrotnicy też nie słyszałem:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maly97




Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:21, 17 Lut 2013    Temat postu:

To w takim razie dlaczego kilka dni przed wyjazdem petuchy do Chabówki zmieniono jej tender na ten z Ol49-7?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Nie 22:47, 17 Lut 2013    Temat postu:

CarnageLink napisał:
Ten tender powinien być podpięty do Pt47-112, bo z tym tendrem jeździła jeszcze w Kłodzku.


Genialny argument.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CarnageLink




Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie 14:39, 24 Lut 2013    Temat postu:

t-o, a czy myślisz, że w Wolsztynie Pt47-65 będzie jeździła z tym tendrem??? Jakoś w to wątpię, ze względu, że nie zmieści się ona na obrotnicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Nie 14:42, 24 Lut 2013    Temat postu:

CarnageLink napisał:
t-o, a czy myślisz, że w Wolsztynie Pt47-65 będzie jeździła z tym tendrem??? Jakoś w to wątpię, ze względu, że nie zmieści się ona na obrotnicy.


Krzysiek, akurat myślę, że t-o ma z nas najlepszą wiedzę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CarnageLink




Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie 14:44, 24 Lut 2013    Temat postu:

Ariel, jeśli dobrze pamiętam to Pt jeździły z tendrami Ol-kowymi, tylko dlatego, że nie mieściły się one ze swoimi typowi tendrami na obrotnicy w Wolsztynie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Nie 19:45, 24 Lut 2013    Temat postu:

CarnageLink napisał:
t-o, a czy myślisz, że w Wolsztynie Pt47-65 będzie jeździła z tym tendrem??? Jakoś w to wątpię, ze względu, że nie zmieści się ona na obrotnicy.


Czy będzie jeździła czy nie to na 100% nie wiem bo naprawa jest w toku, ale mogę powiedzieć że w przypadku tego tendra zwyciężyła prosta matematyka.... 34 to liczba większa niż 27, a tym bardziej 25 ....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CarnageLink




Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie 20:05, 24 Lut 2013    Temat postu:

Tomek, nie kłóćmy się o tender, bo ta dyskusja do niczego sensownego nie prowadzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychu12231




Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Babimost

PostWysłany: Pon 0:55, 25 Lut 2013    Temat postu:

Tender ma mieć jak największą pojemność skrzyni wodnej bo Pt47 ma być przeznaczona głównie do pociągów TurKol'u. Inna sprawa że po sezonie pewnie zmienią go na Oelkowy i tak pojeździ aż do wiosny, w pełni zrozumiałe i słuszne posunięcie.

Mnie natomiast inna rzecz ciekawi, czy Pt47 nadal będzie miała tą idiotyczną syrenę powietrzną (jak dotąd Chabówka nigdzie tego nie montowała), wbrew opiniom niektórych że to PLK nakazuje mieć sprawne syreny powietrzne okazuje się że to nie prawda, takiego nakazu nie ma i nie było i jest to tylko czyjś bezsensowny wymysł. Tak samo mam nadzieję że nikt nie wpadnie na pomysł żeby na parowozach namazać nowe unijne oznaczenia (mimo iż są przewidziane dla parowozów muzealnych), to by już przesada była niszczyć w ten sposób zabytki.

Niemniej bardzo mnie cieszy wizja przywrócenia do ruchu Pt47 w najbliższym czasie Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzychu12231 dnia Pon 0:59, 25 Lut 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej T.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Pon 11:08, 25 Lut 2013    Temat postu:

krzychu12231 napisał:
Tender... [...] po sezonie pewnie zmienią go na Oelkowy i tak pojeździ aż do wiosny, w pełni zrozumiałe i słuszne posunięcie.

Mnie natomiast inna rzecz ciekawi, czy Pt47 nadal będzie miała tą idiotyczną syrenę powietrzną...
[...] jest to tylko czyjś bezsensowny wymysł.

Mnie natomiast dziwi, że komuś podoba się ten tender, a zwraca uwagę na takie duperele jak syrena. Jak wiadomo - syreny montowane były na parowozach już kilkadziesiąt lat temu i te same kilkadziesiąt lat temu widok parowozu prowadzącego pociąg tendrem do przodu do rzadkości nie należał. Tak więc z mojej perspektywy "bezsensownym wymysłem" jest łączenie Pt z krótkim tendrem. Każdego, kto myśli inaczej, zachęcam do obejrzenia sobie tendrów, które skończyły żywot po swej "przygodzie" z Pt47 (całe trzy sztuki). Tam dopiero widać, jak ten typ tendra "pasuje" do tego parowozu.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty51infy




Dołączył: 03 Wrz 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CHORZÓW

PostWysłany: Pon 12:24, 25 Lut 2013    Temat postu:

A ja mam nadzieję, że wydech sprężarki zostanie schowany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymek




Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Pon 17:48, 25 Lut 2013    Temat postu:

Andrzej T. napisał:
Każdego, kto myśli inaczej, zachęcam do obejrzenia sobie tendrów, które skończyły żywot po swej "przygodzie" z Pt47 (całe trzy sztuki). Tam dopiero widać, jak ten typ tendra "pasuje" do tego parowozu


Bardzo słuszna uwaga Andrzej! Mimo wielu podobieństw w budowie Pt47 i Ol49, mały oelkowy tender nie pasuje do Pt47. I nie mam tu na myśli wizualnego dopasowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Następny
Strona 8 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin