Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Naprawy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej T.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 10:12, 12 Mar 2008    Temat postu:

Monomach napisał:
[...] przy kazdej NG parowozy są dosłownie rozbierane do zera a każda część sprawdzana, regenerowana i jeżeli zachodzi taka konieczność naprawiana...

Nie każdej, oj, nie każdej...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monomach




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 10:37, 12 Mar 2008    Temat postu:

Andrzej T. napisał:


Nie każdej, oj, nie każdej...



hmm... a czy nie powinno tak być przy każdej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip B.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Dwór Gdański

PostWysłany: Śro 12:14, 12 Mar 2008    Temat postu:

Monomach napisał:

hmm... a czy nie powinno tak być przy każdej?

Pod tym względem, w ogromnej większości przypadków teoria nijak ma się do praktyki. Oczywiście w Polsce...
Pozdrawiam!
FB


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 21:09, 12 Mar 2008    Temat postu:

Przyjedź do WL i sprawdz, kto oprócz wyuczonych maszynistów zasiada za sterami oelek a odpowiedz będziesz miał...

Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 23:13, 12 Mar 2008    Temat postu:

spike232323 napisał:
Przyjedź do WL i sprawdz, kto oprócz wyuczonych maszynistów zasiada za sterami oelek a odpowiedz będziesz miał...

Tak, z niektórych uszkodzeń można wyciągać podobne wnioski, np. zerwane elementy przegrzewacza, wytopiona panewka (tu można wesprzeć się klasyką w postaci "Człowieka na torze") czy tez zatarty tłok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepa_Rider25




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotów\Poznań

PostWysłany: Czw 14:32, 13 Mar 2008    Temat postu:

Czy wiadomo coś o parowozach "naprawianych" w Pile?? Chodzi mi o: TKp 5 TKh 643 Ol49-59. Z okna przejezdzajacych pociagow widze Ol49-59 stająca bez kotła (bez zmian juz długooo długooo). TKh 643 pare miesiecy temu widziałem w okrąglaku, rowniez bez zmian, jakby nigdy z tamtad nie miala wyjechac. O TKp 5 nic mi nie wiadomo.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaRally2




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:27, 13 Mar 2008    Temat postu:

...ale czym można tłumaczyć pęknięty resor?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lxd2




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PL

PostWysłany: Czw 18:44, 13 Mar 2008    Temat postu:

Tkp 5 robią w Gnieźnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz G.




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Czw 18:53, 13 Mar 2008    Temat postu:

W wykazie Tomiego widnieje w Pile, prawdopodobnie został przewieziony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lewar




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 21:15, 13 Mar 2008    Temat postu:

ale czym można tłumaczyć pęknięty resor?
A no tym ,że resor lubi sobie co jakiś czas pęknąć! bo nasz tor, to nie Deutsche Bahn.
Zatarte tłoki!, niesprawne sprężarki!, zerwane elementy przegrzewacza???,wytopione panewki! ,oraz wyblakła farba, nie ma nic wspólnego z tym kto na tym parowozie jedzie!!!!!!! Każdy element mechaniczny, ulegnie kiedyś awarii- kazdy!
Nie chciałem się udzielać specjalnie na Wojtkowym forum,ale jak widzę jakie głupoty piszecie, to nie mogłem sie powstrzymać.
Pozdrawiam! Polecam ksiązki z zakresu podstaw mechaniki i budowy pojazdu!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip B.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Dwór Gdański

PostWysłany: Czw 21:55, 13 Mar 2008    Temat postu:

Hm... Ok1-359 była wczoraj w Lesznie i została wygaszona. Dziś będzie znów rozpalana, żeby jutro pojechać do Leszna. O co tu chodzi? Kocioł to zapewne kwiczy z radości Evil or Very Mad
Pozdrawiam!
FB


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 22:50, 13 Mar 2008    Temat postu:

lewar napisał:
ale czym można tłumaczyć pęknięty resor?
A no tym ,że resor lubi sobie co jakiś czas pęknąć! bo nasz tor, to nie Deutsche Bahn.
Zatarte tłoki!, niesprawne sprężarki!, zerwane elementy przegrzewacza???,wytopione panewki! ,oraz wyblakła farba, nie ma nic wspólnego z tym kto na tym parowozie jedzie!!!!!!! Każdy element mechaniczny, ulegnie kiedyś awarii- kazdy!

Tak, kazdy mechanizm ulegnie kiedyś awarii, ale mechanizm żle traktowany (nie konserwowany i zarzynany) podziała bezawaryjnie znacznie krócej. A o jakie złe traktowanie mi chodzi ? - chociazby o takie o jakim napisał przedmówca.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 23:00, 13 Mar 2008    Temat postu:

Filip B. napisał:
Hm... Ok1-359 była wczoraj w Lesznie i została wygaszona. Dziś będzie znów rozpalana, żeby jutro pojechać do Leszna. O co tu chodzi? Kocioł to zapewne kwiczy z radości Evil or Very Mad
Pozdrawiam!
FB

Widzisz Filip , Ojciec Naczelnik jest jak ta skała 25 letnia i ma wiernych zwolenników nawet na tym forum , rozpalanie kotła co dwa dni nikogo nie obchodzi ani w Poznaniu ani w Warszawie , dziwne to w obecnej sytuacji Cargo (40 milionów w plecy).
Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Pią 17:07, 14 Mar 2008    Temat postu:

@lewar O jakich podstawach mechaniki ty mówisz. Mechanika jest tu teorią, a prowadzenie i eksploatacja maszyny praktyką. Zgodnie z twoim myśleniem dobrze zaprojektowana maszyna pracuje wieki bez względu kto się nią zajmuje i pielęgnuje...w takim razie po cho... kształcić maszynistów, kierowców, i inne osoby pracujące przy wszelakich maszynach, wystarczy książeczka (1- właczyć, 2- wyłączyć, 3- szybciej albo wolniej). Gratuluje znajomości podstaw...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepa_Rider25




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotów\Poznań

PostWysłany: Pią 19:31, 14 Mar 2008    Temat postu:

Takie ciągłe rozpalanie i wygaszanie na pewno nie jest dobre, osłabia to właściwości wytrzymałościowe. Wiec dlaczego sie tak robi... czyżby chodziło o doprowadzenie do szybsze naprawy?? Nie mam pojecia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 4 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin