Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Naprawy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monomach




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 22:33, 14 Mar 2008    Temat postu:

Pozostaje mieć nadzieję, ze solidna pruska blacha wytrzyma takie "doświadczenia". Wiadomo co jest z Ok22, podobno miała jakiś problem z silnikiem i od dłuższego czasu nie jest rozpalana. Będzie coś przy niej robione?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 23:55, 14 Mar 2008    Temat postu:

Monomach napisał:
Pozostaje mieć nadzieję, ze solidna pruska blacha wytrzyma takie "doświadczenia". Wiadomo co jest z Ok22, podobno miała jakiś problem z silnikiem i od dłuższego czasu nie jest rozpalana. Będzie coś przy niej robione?


O ile wiem do Ok22 ma być zamawiana, lub jest już zamówiona nowa tarcza tłokowa, podobno w odlewni w Żmigrodzie. Chyba przedtem próbowano wykorzystać tarczę pochodzącą z Ok1-322 (silnik przecież bardzo podobny)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez elektryk dnia Pią 23:59, 14 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto 23:25, 18 Mar 2008    Temat postu:

Pepa_Rider25 napisał:
Takie ciągłe rozpalanie i wygaszanie na pewno nie jest dobre, osłabia to właściwości wytrzymałościowe. Wiec dlaczego sie tak robi... czyżby chodziło o doprowadzenie do szybsze naprawy?? Nie mam pojecia...


Jeśli do czegoś to doprowadzi to jedynie do katastrofy. Smutne jest to, że ktoś kto doprowadza do takiego stanu rzeczy chwali się później w mediach "jedyną taką parowozownią na świecie". Ciekawe komu zabierze parowozy gdy zajeździ już swoje tym razem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepa_Rider25




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotów\Poznań

PostWysłany: Czw 13:26, 20 Mar 2008    Temat postu:

Witam

Wczoraj wybrałem sie do Piły i odwiedziłem Interlok. Było tam wyjątkowo dużo ludzi i naprawdę uwijali sie z pracą. Naprawy tam prowadzone wyglądają niestępująco:

Ol49-59:
Kończą naprawę główną kotła, połączoną z wymianą skrzyni ogniowej i wszystkich płomienic i płomieniówek. Obecnie robią dymnice. Prace powinny sie zakończyć za ok 2-3 tygodnie. Reszta maszyny będzie naprawiana w Lesznie lub Gnieźnie. Sama maszyna jak wcześniej stoi za warsztatem.

TKp 5:
Naprawa główna całego parowozu. Kocioł również ma być tu kończony ( wymiana skrzyni) Obecnie maszyna bez kotła stoi za obrotnicą przed warsztatem

TKh 643:
Tu sytuacja jest skomplikowana. Maszyna miała być poddana naprawie głównej. Zrobiono podwozie i układ hamulcowy. Prace przerwano ponieważ właściciel parowozu zmarł. Co dalej nie wiadomo. Maszyna dalej stoi w okrąglaku ( czyli jakby pod chmurką )

Px48-1907: Kocioł i tender na zewnątrz. Reszta w środku. O szczegóły nie pytałem.

We wnatrz znajdują sie także kocioł od 52 100. Naprawa "średnio-główna". Stoi tam już dłuższy czas, obok leżą pokrycia kotła.
Na stanowisku pierwszym jest niemiecki parowóz (brak oznaczeń, sami nie wiedzą co to) wąskotorowy, który jeździ po mieście.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Pon 20:14, 07 Kwi 2008    Temat postu:

Halo Leszno, jak tam 111-tka, z niecierpliwością czekamy na świeże wiadomości...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej T.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Wto 15:32, 08 Kwi 2008    Temat postu:

spike232323 napisał:
Halo Leszno, jak tam 111-tka, z niecierpliwością czekamy na świeże wiadomości...

Wieści i zdjęcia (również kilka zaległych) z NG stojedenastki powinny się pojawić na naszej stronie jutro. Tak więc proszę o troszeczkę cierpliwości.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borat




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kazachstan

PostWysłany: Śro 21:29, 09 Kwi 2008    Temat postu:

Wiadomo coś na temat dzisiejszych jazd Pm36 i jej malowania?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek




Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Śro 21:32, 09 Kwi 2008    Temat postu:

Jazda próbna odbędzie się jutro... Malowanie - sprawa, o której już tutaj pisano - podczas tej naprawy parowóz nie był i nie będzie malowany. Został jedynie wyczyszczony i umyty.

Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepa_Rider25




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotów\Poznań

PostWysłany: Śro 23:16, 09 Kwi 2008    Temat postu:

Przejeżdżałem dziś przez Gniezno i widziałem Pm... wydaje mi sie ze pomalowano budkę i tender

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jorg




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk Cieszyński

PostWysłany: Pon 10:57, 14 Kwi 2008    Temat postu:

Super robotę odwalają pracownicy w Lesznie Ol49-111 rozebrana w drobny mak.
W związku z tym mam pytanie czy podobnie NG wygląda w Pile ? Już Nie pytam o Gniezno tam nie ściągają kotła. To chyba pierwsza tak dokumentowana fotograficznie NG. Jak już jestem w temacie jak tam wymiana skrzyni ogniowej i NG Ol49-59 ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Wto 16:39, 15 Kwi 2008    Temat postu:

Jak to wyglada w Pile chyba widzisz sam, patrz -59, co do Leszna, to ekstra sprawa móc zobaczyć NG w pełni...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bogumił W.




Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trzcianka

PostWysłany: Wto 11:11, 06 Maj 2008    Temat postu:

3. maja przy okazji wizyty w Pile wpadłem do Interloku. Oelka stoi na zewnątrz hali z zamontowanym kotłem. Tak to wygląda: bogumil.fotosik.pl/albumy/425817.html
Link nie chce "zaskoczyć", ale można go skopiować do okienka przeglądarki.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bogumił W. dnia Wto 11:14, 06 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 21:51, 14 Maj 2008    Temat postu:

Pytanie z innej beczki, nie widze na stacji drugiej tekatki, czyżby była w naprawie:) a może dalej kwitnie w powodowie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 21:53, 14 Maj 2008    Temat postu:

A druga sparawa, halo Leszno jak tam wygląda -111?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pit




Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno

PostWysłany: Sob 0:13, 17 Maj 2008    Temat postu:

Witam! Natłok "obowiązków zawodowych" utrudniał ostatnio "leszczyńskiej ekipie" śledzenie naprawy 111. Niemniej prace w "szopie" idą do przodu, choć ich efekty "nie rzucają się w oczy"! Na dzień 13 maja br. rama parowozu została oczyszczona ze smarów i wyszlifowana. Wymontowano skrzynię ogniową. Trwają prace przy "rekonsrukcji" struktury wewnętrznej tendra. Relacja z prac już niedługo na stronce LSSK. Pozdrawiam!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 5 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin