Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ty2-1226
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CarnageLink




Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sob 18:10, 09 Sie 2014    Temat postu:

Parowóz Ty2-1226 został zakupiony przez Starostwo Powiatowe w Wołominie. A nie przez Gminę i Miasto Tłuszcz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin 7




Dołączył: 08 Sie 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:54, 09 Sie 2014    Temat postu:

Powiem szczerze średnio mnie interesuje kto za niego zapłacił Very Happy, bardzo możliwe że Starostwo w Wołominie także partycypowało w kosztach czy nawet w całości za niego zapłaciło. Tłuszcz leży w Powiecie Wołomińskim więc nic by w tym dziwnego nie było. Parowóz został ustawiony w Tłuszczu i to jest fakt. Zdjęcia dodam jutro z miejsca gdzie juz został ustawiony, czyli w Tłuszczu na terenie Zespołu Szkół.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin 7




Dołączył: 08 Sie 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:20, 10 Sie 2014    Temat postu:

Jak obiecałem zdjęcia lokomotywy w Tłuszczu z nowego miejsca Very Happy






Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 11:53, 11 Sie 2014    Temat postu:

Bałem się, że jego dni są już policzone. Teraz trzymam kciuki, za odbudowę zewnętrzną tej maszyny,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Wto 14:42, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Cool Noooo aż miło popatrzeć! Cool
WRESZCIE! Smile

Teraz tylko odnowić, utrzymywać i będzie pięknie. Very Happy

P.S. Czy mi się zdaje, czy ktoś mu obciął górną część osłon tendra?? Evil or Very Mad Rolling Eyes

[link widoczny dla zalogowanych]

Cytat:
Jest to maszyna Ty2-1226. Jej tender ma wyraźnie przerobioną skrzynię na wegiel. Byłby to conajmniej drugi istniejący jeszcze tender (po Ty2-1407) z powiększoną skrzynią węglową marki "Zdiełano w CCCP", wypusk: lata 50-te.

i
Cytat:
Złuszczają się kolejne warstwy farby. Te zielono-niebieskie odcienie to prawdopodobnie wyblakłe resztki wojennej "eisengrau" (stalowo-szary: RAL 7021). Zwróćcie uwagę, że na rosyjskiej skrzyni farba łuszczy się zupełnie inaczej - a plamy mają inny odcień. I to jest logiczne. Skrzynia w przeciwieństwie do wanny nie mogła być pomalowana w kolorze dziadka z wehrmachtu - bo jest ca 10 lat młodsza od wanny.

i
Cytat:
Wysokie skrzydlaste usztywnienia ("przypory") nie mają nic wspólnego z oryginalnymi, krótkimi i trójkątnymi wzmocnieniami skrzyni węglowej. Podobnie skrzynka nad lewym wózkiem jest chyba też produktem radzieckich towarzyszy...

i
Cytat:
No i tył skrzyni nie jest skośny, skośne są tylko usztywnienia...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-1226 dnia Wto 15:57, 23 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Śro 18:33, 24 Wrz 2014    Temat postu:

Trochę zdjęć z tłuszczańskim teigrekiem:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

W sprawie teigreka Fundacja Thesaurus poprosiła Mazowieckiego WKZ o objęcie procesu przywracania parowozu do świetności nadzorem konserwatorskim oraz o sprawdzenie co się stało z tendrem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-1226 dnia Śro 18:35, 24 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pią 10:20, 10 Paź 2014    Temat postu:

Dzisiaj otrzymałem wiadomość, że Mazowiecki WUOZ skontaktuje się ze Starostwem Powiatowym w Wołominie, aby potwierdzić (oficjalnie) fakt zakupu Ty2-1226 i przekazania go szkole w Tłuszczu.
Planowane są oględziny parowozu i po potwierdzeniu przez nowego właściciela planów remontu nakaz prowadzenia wszelkich prac po uzgodnieniu i za pozwoleniem konserwatora zabytków.
Ponadto WUOZ podejmie działania zmierzające do wyjaśnienia sprawy "okrojenia" tendra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CarnageLink




Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią 11:27, 10 Paź 2014    Temat postu:

Piotrek, przy każdej sprzedaży pojazdu wpisanego do rejestru zabytków był powiadamiany WUOZ, więc o to nie musisz się martwić, gdyż to było w gestii PKP S.A. Jedyną kwestią jest tylko tender.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pią 11:48, 10 Paź 2014    Temat postu:

Obawiam się, że jednak konserwator nie był powiadomiony. Pani z WUOZ zrobiła takie Shocked oczy jak się dowiedziała, że był przetarg... Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CarnageLink




Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią 12:00, 10 Paź 2014    Temat postu:

Jednocześnie tego samego dnia (po podpisaniu umowy) zostało wysłane pismo do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie informujące o transakcji sprzedaży na rzecz danego podmiotu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pią 12:08, 10 Paź 2014    Temat postu:

Niech to sobie wyjaśnią w trójkącie: PKP, Starostwo, konserwator. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pią 8:44, 24 Paź 2014    Temat postu:

CarnageLink napisał:
Jednocześnie tego samego dnia (po podpisaniu umowy) zostało wysłane pismo do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie informujące o transakcji sprzedaży na rzecz danego podmiotu.

I jak to u nas w Polsce pismo nie dotarło (albo w ogóle PKP nie wysłało)... Confused
Dzisiaj dostałem informację, że konserwator nawiązał kontakt ze starostwem.
Starostwo wie, że musi wystąpić do konserwatora o pozwolenie na prace konserwatorskie parowozu. Będą jego oględziny. Szykowany jest plan konserwacji i będą uzgodnienia.
Teraz wypada czekać na efekty. Ale wiadomo... na razie wybory.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Strona 9 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin