Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co dalej?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Ruch planowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-911




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:06, 28 Lis 2011    Temat postu:

Borat napisał:
Jakiej działalności? Kiedy tam jakiś pociąg z parowozem dla Kowalskiego jechał / pojedzie?


Gdyby wszyscy myśleli tak jak Ty, to skansenu w Chabówce już by nie było.

Gdybyś czytał inne fora, to byś wiedział, że retro Chabówka - Nowy Sącz - Chabówka, które miało jechać 12 listopada zostało nie do końca odwołane, lecz przesunięte na 10 lutego 2012 r.
Jeśli uda się ten pociąg wtedy zorganizować, to co wtedy go pociągnie, jak nie będzie sprawnego Ty2 ??

Na stronie skansenu po tegorocznej Parowozjadzie pisało też, że w przyszłym roku skansen będzie starał się o uruchomienie w sezonie letnim pociągów do Mszany i Dobrej.

Podobno są jakieś retra w planach na całej 104. Także Ty2-911 jest i będzie potrzebny w Chabówce i mam nadzieję, że cały czas będzię w Chabówce.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-911 dnia Pon 20:10, 28 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pon 20:08, 28 Lis 2011    Temat postu:

Borat napisał:
Jakiej działalności? Kiedy tam jakiś pociąg z parowozem dla Kowalskiego jechał / pojedzie?


A następnie czynny parowozik to Kowalski będzie mógł pokazać... Za zachodnią lub południową granicą...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borat




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kazachstan

PostWysłany: Pon 20:36, 28 Lis 2011    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
Borat napisał:
Jakiej działalności? Kiedy tam jakiś pociąg z parowozem dla Kowalskiego jechał / pojedzie?


A następnie czynny parowozik to Kowalski będzie mógł pokazać... Za zachodnią lub południową granicą...

A co mi tam...
Obiektywnie rzecz biorąc, to ja osobiście nie widzę sensu utrzymywania w Chabówce 3 sprawnych Ty2, Ol12, OKz i TKh... nie wiem, co obecnie jest sprawne, a co nie, czy jest w remoncie, czy nie... tak, czy siak zobaczyć je pod parą raz w roku w Wolsztynie, drugi w Chabówce, no i może z 2 spece za 12 miesięcy... świetne sprawa, od razu czuję, że NG parowego wozu za kilka stówek jest warta zachodu Very Happy
Odstawienie Pm36 do Warszawy jest afe, ale garażowanie kilku sprawnych maszyn w Chabówce jest ok... ciekawa polityka. Remont parowozu ma sens kiedy jest on eksploatowany, a w Wolsztynie parowozy są eksploatowane. Jak? To już inna para kaloszy.
Zawsze możecie wziąć sprawy w swoje ręce, zatrudnić w lokomotywowni, na pewno Was przyuczą do zawodu i pokażecie, że można lepiej Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Borat dnia Pon 20:39, 28 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pon 20:40, 28 Lis 2011    Temat postu:

Borat napisał:
Remont parowozu ma sens kiedy jest on eksploatowany, a w Wolsztynie parowozy są eksploatowane.


Z tego wniosek, ze Ty42-24 z TOZKiOS powinie też służyć w Wolsztynie Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borat




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kazachstan

PostWysłany: Pon 20:45, 28 Lis 2011    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
Borat napisał:
Remont parowozu ma sens kiedy jest on eksploatowany, a w Wolsztynie parowozy są eksploatowane.


Z tego wniosek, ze Ty42-24 z TOZKiOS powinie też służyć w Wolsztynie Evil or Very Mad

Ty42-24 jak mnie pamięć nie myli nie jest własnością żadnej ze spółek grupy PKP.

http://www.youtube.com/watch?v=7Q3-j5eZRyg
...jak tak patrze, to i niedługo na zachód nie będzie po co jechać... biedne ciufcie Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pon 20:49, 28 Lis 2011    Temat postu:

Borat napisał:

Ty42-24 jak mnie pamięć nie myli nie jest własnością żadnej ze spółek grupy PKP.


No właśnie... U mającego problemy finansowe właściciela tylko będzie marnował. A tak w Wolsztynie chociaż przeprowadzona w pocie czoła rewizja nie pójdzie całkowicie na marne...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borat




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kazachstan

PostWysłany: Pon 20:54, 28 Lis 2011    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
No właśnie... U mającego problemy finansowe właściciela tylko będzie marnował. A tak w Wolsztynie chociaż przeprowadzona w pocie czoła rewizja nie pójdzie całkowicie na marne...

Nie wiem, czy obecny właściciel tego parowozu ma problemy, czy nie. Nie jestem związany z TOZKiOS Pyskowice. Zresztą pisaliśmy o parowozach z Chabówki, a nie prywatnym taborze, który nie wiemy z jaką intensywnością i gdzie będzie eksploatowany. Swoją drogą dzierżawa parowozu może być fajnym zastrzykiem finansowym.
Brakło merytorycznych argumentów, że zacząłeś być złośliwy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pon 20:58, 28 Lis 2011    Temat postu:

Borat napisał:

Brakło merytorycznych argumentów, że zacząłeś być złośliwy?


A może mam dobrą pamięć kim jest Borat w realu :->


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borat




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kazachstan

PostWysłany: Pon 21:00, 28 Lis 2011    Temat postu:

Hobbystą kolejowym, który uwielbia oglądać parowozy w ruchu podczas pracy do jakiej zostały skonstruowane, coś w tym zdrożnego?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Borat dnia Pon 21:13, 28 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-911




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:57, 28 Lis 2011    Temat postu:

Borat napisał:

Obiektywnie rzecz biorąc, to ja osobiście nie widzę sensu utrzymywania w Chabówce 3 sprawnych Ty2, Ol12, OKz i TKh... nie wiem, co obecnie jest sprawne, a co nie, czy jest w remoncie, czy nie...



Właśnie Borat pokazałeś jaki z Ciebie wielki "Hobbysta kolejowy", skoro nawet nie wiesz ile jest obecnie sprawnych Teigreków w Chabówce...

A w Chabówce musi być sprawny Ty2 gotowy do rozpalenia w każdym momencie. A że Ty2-911 jest od zawsze związany z Chabówką, bo stacjonuje w Chabówce od 1947 roku, to tymbardziej jego miejsce jest w Chabówce, a nie w Wolsztynie.

Poza tym zabieranie parowozów z Chabówki, to nie jest żadne rozwiązanie problemów Wolsztyna Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
W71




Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:15, 28 Lis 2011    Temat postu:

Zgadzam,się w pełni z kol.Ty2-911.
Borat,wszyscy uwielbiamy podziwiać parowozy w ich normalnej pracy,niezależnie czy to Wolsztyn,czy Chabówka.Ale uważam,że Chabówkowe dwóje powinny zostać w Chabówce.W Wolsztynie kiedyś było spore stadko Ty,ale "komuś"zabrakło wyobraźni by chociaż jednego zostawić,pod parę-wszystko było skupione na Pm(dobrze,że jest w Wolsztynie),a teraz raptem potrzebna dwójka.Sir Howard mógł,jakąś kwotę wyłożyć,na Ty.Po za tym,też mam obawy by jego rodacy nie doprowadzili chabówkowych maszyn,do stanu n.p 7.Ale przecież WE finansowało naprawę TKt48-18 więc teoretycznie mogli by tą maszynę ściągnąć.Do Wolsztyna mam naprawdę ogromny sentyment i życzę im jak najlepiej,ale Chabówka też ma u mnie wiele plusów,więc dlatego uważam,że dwóje jednak powinny tam pozostać.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:24, 28 Lis 2011    Temat postu:

Jakie pieniądza taka "naprawa". Jaworzyńska Tekatka owszem jest czynna...na terenie skansenu, dalej nie pojedzie. WE ma tylko i wyłącznie interes w Polsce. A interes był taki aby eksploatować maszyne i wedle umowy sprawną odstawić do Jaworzyny, wiemy jaka ona "sprawna".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymek




Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Wto 22:20, 29 Lis 2011    Temat postu:

@Ty2-911

Piszesz że 911 jest sprawny, a dwa pozostałe (tzn 107 i 953) są naprawiane. Tak więc docelowo trzy teigreki będą sprawne, przy czym zawsze jakaś będzie w naprawie. Dwie sprawne dwóje w skansenie który od prawie 3 lat jest martwy? Wolne żarty, tym bardziej że OKz32, Ol12 i TKh (zgrozo) nie mają za dużo roboty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ty45408




Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Wto 22:59, 29 Lis 2011    Temat postu:

Szymek napisał:
@Ty2-911

Piszesz że 911 jest sprawny, a dwa pozostałe (tzn 107 i 953) są naprawiane. Tak więc docelowo trzy teigreki będą sprawne, przy czym zawsze jakaś będzie w naprawie. Dwie sprawne dwóje w skansenie który od prawie 3 lat jest martwy? Wolne żarty, tym bardziej że OKz32, Ol12 i TKh (zgrozo) nie mają za dużo roboty.

Nie mogę zgodzić się ze stwierdzeniem, że skansen w Chabówce jest martwy. Napewno jest tam więcej do obejrzenia niż w Wolsztynie i lokalizacja dla odwiedzających jest lepsza, a że nie prowadzą "ruchu planowego" czyli systematycznego wykańczania starych parowozów to nie jest powodem do stawiania im zarzutów. Mam wrażenie, że gdy dojdzie do przekazania któregokolwiek z teigreków do Wolsztyna to długo tam nie pociągnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-911




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:53, 29 Lis 2011    Temat postu:

Szymek napisał:
@Ty2-911

Piszesz że 911 jest sprawny, a dwa pozostałe (tzn 107 i 953) są naprawiane. Tak więc docelowo trzy teigreki będą sprawne, przy czym zawsze jakaś będzie w naprawie. Dwie sprawne dwóje w skansenie który od prawie 3 lat jest martwy? Wolne żarty, tym bardziej że OKz32, Ol12 i TKh (zgrozo) nie mają za dużo roboty.


Jeśli chodzi o 953 to pod koniec sierpnia dowiedziałem się, że coś już zaczęli przy nim grzebać, ale wtedy jeszcze nie potrafili określić czy będzie to naprawa zewnętrzna czy może NG i ile potrwa. W każdym razie trochę potrwa ta naprawa - to jest pewne. W sumie muszę się tam wybrać i sprawdzić jak sytuacja obecnie wygląda.
Ty42-107 - powoli jest składany, to wszyscy wiedzą, ale to też jeszcze potrwa.
Zostaje więc sprawny Ty2-911, który jest związany z Chabówką prawie od początku swojego istnienia. I tam musi zostać.

OKazeta - jest w naprawie, powoli składana, ale kiedy ją skończą, też nie wiadomo.
Ol12-7 - na razie sprawna, ale przecież wszyscy wiemy, że nie nadaje się na retra Nowy Sącz - Chabówka.
TKt48-191 - na stronie skansenu jest napisane, że wykryto w nim poważną usterkę prawego silnika parowego i będzie demontaż cylindra.
TKh49-1 - co prawda nie nadaje się na dalekie jazdy, ale jest tani w naprawie, bo mały, więc niby czemu nie może być sprawny ??
Ol49-100 - czeka na kasę na naprawę - czy doczeka ?
Tr12-25 - tu też nie wiadomo czy będzie kasa na naprawę.

Ze stwierdzenie, że "skansen jest martwy" trochę za bardzo się zagalopowałeś.

Coraz więcej osób mówi, że parowóz, który trafi do Wolsztyna długo tam raczej nie pociągnie. Tym bardziej, jeśli będą wpuszczać Angoli na parowozy.

Nie można wszystkich parowozów w Polsce wysyłać do Wolsztyna tylko dlatego, że nie ma kasy na naprawy wolsztyńskich maszyn !
No i wszyscy widzimy, że Leszno nie daja sobie rady z naprawami parowozów.

Opamiętajcie się, bo niedługo nie będziemy mieli w Polsce żadnego w pełni sprawnego parowozu jak wszystko zostanie wysłane do Wolsztyna !


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-911 dnia Śro 0:03, 30 Lis 2011, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Ruch planowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Następny
Strona 8 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin