Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pią 12:34, 30 Gru 2011    Temat postu:

John C. napisał:
Etatowym nie chciało się spodków odkręcać , czyścić baranków i zalewać jak Orzechowski przykazał. To raptem do Bydgoszczy się dowlekli , ciekawe co jeszcze sie wydarzy. Oby nie.


Zapadnia w Kutnie :->??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 13:41, 30 Gru 2011    Temat postu:

Nie zdziwie się

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 15:30, 30 Gru 2011    Temat postu:

A potem gdzie? Łowicz? Czy może Skierniewice? Do marca dojadą do Wawy hehe ... specjaliści.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 16:03, 30 Gru 2011    Temat postu:

Co sie dziwić, teraz więcej specjalistów od parowozów u społeczników niż gdzie indziej. Świat sie zmienia , kto by pomyślał. Po prostu parowóz potrzebuje serca i miłości i jak życie pokazało potrafi sie odwdzięczyć bezawaryjną jazdą. Jak ktoś leci po łebkach to ląduje .....na zapadni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 16:29, 30 Gru 2011    Temat postu:

Swoją drogą to słyszałem że robili to parowoziarze z Zajączkowa Tczewskiego. Więc skoro maszyniści to do jasnej choroby powinni wiedzieć czym pachnie fuszerka na parowozie... Naprawdę chciałbym poznać kulisy tej awarii. Jeśli faktycznie nie zdjęli spodów maźniczych a tylko dolali oleju - gratulacje. Choć może coś "opadło" w trakcie jazdy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 17:56, 30 Gru 2011    Temat postu:

Jak szykowaliśmy Ty51 do wyjazdu z Jaworzna, to w tych maźnicach wody było od zarąbania i ciut, ciut. Ale wszystko zostało przygotowane tak jak należy i jakoś dojechał cało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 19:31, 30 Gru 2011    Temat postu:

Deszczówka - nic dziwnego. Wyciągnięcie jej (spuszczenie przez otwór w spodzie) to połowa sukcesu bo zwykle jak stała długo to sprężyna dociskająca poduszkę smarną do szyjki osiowej jest zgniła i nie spełnia swojego zadania. Wtedy to poduszka nie dolega do szyjki i ze smarowania nici.

A tak nawiasem mówiąc to krążą pogłoski, że nie tylko ta jedna oś jest "wytopiona". Dwie kolejne też. Specjaliści... nie ma co!!! Efekt prac takich fachowców stoi na Płaszowie w postaci TKw2 i Pt47-101.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ty45408




Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Pią 19:32, 30 Gru 2011    Temat postu:

John C. napisał:
To raptem do Bydgoszczy się dowlekli ,

A można wiedzieć gdzie się wloką?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 19:49, 30 Gru 2011    Temat postu:

Do Warszawy, do MuzKol-u

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MK




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wlkp

PostWysłany: Pią 19:53, 30 Gru 2011    Temat postu:

Szkoda, że MuzKol nie rozpoczął procesu ściągania wszystkich swoich eksponatów do stolicy. Tym sposobem mielibyśmy okazję w każdej większej szopie podziwiać jakiś unikat podczas naprawy panewek Twisted Evil . Teraz oprócz oczoj*** zieleni i "perfekcyjnie" pod względem zgodności z oryginałem odrestaurowanych eksponatów (np. chłodnia oznaczona jako wagon restauracyjny) do tejże instytucji w moim odczuciu doszło jeszcze jedno - poczucie wstydu. Wstyd mi jako polskiemu MK, że narodowe muzeum kolejnictwa nie jest warte nawet funta kłaków. Żadne jego działanie w mojej ocenie nie zasługuje na cień pochwały.
Czytając SIWZ dot. naprawy Px29-1704 prawie płakałem ze śmiechu. Widać jacy wielcy fachowcy tam pracują... Muzkol zamiast stanowić wzór czyni wręcz odwrotnie. Stąd właśnie powinien płynąć przykład! Nie dziwiłbym się, gdyby tak ze swoim taborem postępowało Cargo. Tymczasem niektóre cargowskie renowacje są przeprowadzane na bardzo wysokim poziomie. Nawet tam mają coś do powiedzenia ludzie znający się na rzeczy. Muzkol niestety jest odizolowany od świata i zamiast muzeum kolejnictwa stanowi muzeum betonu umysłowego.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez MK dnia Pią 19:54, 30 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 23:43, 30 Gru 2011    Temat postu:

AXEL napisał:
Deszczówka - nic dziwnego. Wyciągnięcie jej (spuszczenie przez otwór w spodzie) to połowa sukcesu bo zwykle jak stała długo to sprężyna dociskająca poduszkę smarną do szyjki osiowej jest zgniła i nie spełnia swojego zadania. Wtedy to poduszka nie dolega do szyjki i ze smarowania nici.

A tak nawiasem mówiąc to krążą pogłoski, że nie tylko ta jedna oś jest "wytopiona". Dwie kolejne też. Specjaliści... nie ma co!!! Efekt prac takich fachowców stoi na Płaszowie w postaci TKw2 i Pt47-101.


Pozostaje nadzieja że Muzeum następnym razem wybierze ludzi z doświadczeniem a zapłata trafi (przynajmniej częściowo) tam gdzie szanują zabytki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez John C. dnia Pon 21:01, 02 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sob 0:38, 31 Gru 2011    Temat postu:

MK napisał:
Szkoda, że MuzKol nie rozpoczął procesu ściągania wszystkich swoich eksponatów do stolicy.


Kto tam ich wie, może już w planach jest np. Jaworzyna, mają tu całkiem spory inwentarz z MuzKolu... Wszak warto, by stały pod warszawską chmurką Wink

Swoją drogą ciekawi mnie kto i czemu wymieniał w Pu29 oryginalne zapewne drzwi dymnicy na zwykłe płaskie skoro chyba nigdy nie było poważniejszych planów uruchomienia tego kopciucha? Wiadomo, że eksploatację zakończył z tymi tłoczonymi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 2:32, 31 Gru 2011    Temat postu:

Popatrz na budkę maszynisty, onitowanie ścian bocznych zniknęło.
Ciekaw jestem również co się stało z tendrem. Na stronie Tomiego widać wyraźnie, że Pu29 pod koniec swojej służby miał inny tender.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 14:31, 02 Sty 2012    Temat postu:

Dojechało? Wie ktoś coś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tp4




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)

PostWysłany: Sob 22:32, 07 Sty 2012    Temat postu:

Dojechali. Fotki z dzisiaj z Warszawy:


Jak widać idioci ze sprejami dopadli już SN52...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tp4 dnia Sob 22:55, 07 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15  Następny
Strona 8 z 15

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin